[SUJ] Discuții Generale

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Tocmai vroiam sa postez si eu. Voi evidentia esentialul

DNA sustine ca, in cursul anului 2012, Ovidiu Silaghi, in calitate de ministru al Transporturilor, i-a pretins lui Nelu Iordache, administrator al SC Romstrade SRL, deschiderea de catre Blue Air, compania de transport aerian din grupul de firme controlate de acesta, a unor noi rute care sa lege aeroportul Satu Mare de alte destinatii din Europa.
 
Si iar o sa o opreasca inainte de "decolare". :) SUJ e prea aproape de DEB sau chiar BUD ca sa genereze trafic suficient. Poate doar daca il leaga cu un stop undeva (SBZ ???).
Nu neaparat Calin ... acum 2 ani s-au luptat 2 tur-operatori pe SUJ ca idiotii si amândoi nu au putut sa-si faca rentabile cursele ... s-au operat 2-3 rotatii si gata, pasagerii au fost transportati la CLJ. Daca Burcea (Paralela45 ) a învatat din acele greseli si combina cursa din start cu CRA de ex. si s-a asezat de la bun început la o masa cu cei de la Prestige sau Prompt sau Christian sau Kusadasi sau ... si vând împreuna produsul, eu zic ca se poate.

S-a mai si maturizat piata un pic, mai e si BAY pe-aproape ... daca e facut cu cap, ar putea sa mearga.
 
Plecari in fiecare zi de MARTI in perioada 09.06 - 22.09.2015, Pegasus Airlines

  • Satu Mare 17:35 – Antalya 20:00
  • Antalya 13:10 – Satu Mare 16:55*
  • *Stop 40 minute la Craiova
 
deci fericitii castigatori ai unei vacante vor avea parte de un leg intern foarte interesant CRA-SUJ;(cred ca e cam egal cu un OTP-CLJ, daca facem translatia pe harta)
 
Charter de la SUJ la AYT in 2015
O cursă directă Satu Mare Antalya va fi operată în vara anului viitor de pe Aeroportul Internaţional Satu Mare. Iniţiativa aparţine Agenţiei de Turism Paralela 45, care şi-a deschis recent o filială şi în Satu Mare, iar zborurile vor fi efectuate cu o aeronavă de 186 locuri închiriată de la compania Pegasus, diviza low cost a companiei Turkish Airlines.
Joi, în cadrul unei conferinţe de presă organizate la Aeroport, directorul Alin Burcea şi preşedintele Consiliului Judeţean, Adrian Ştef, au vorbit despre beneficiile pe care le vor avea sătmărenii în vara anului 2015, dacă îşi vor petrece concediile în Antalya şi vor zbura direct de la Satu Mare.
Alin Burcea a declarat că charterul de la Satu Mare va face o escală la Craiova, în drum spre Antalya.
“Vom începe în data de 9 iunie şi vor fi în total 14 zboruri, în fiecare zi de marţi, până în 15 septembrie. Aeronava va decola de pe Aeroportul din Satu Mare la ora 17:30, iar zborul – direct – va dura circa două ore. La întoarcere se va face o escală de circa 45 de minute pe Aeroprtul din Craiova, după care se va zbura la Satu Mare. Am recurs la cuplarea celor două oraşe din considerente economice şi pentru a ne asigura că avem pasageri suficienţi”.
Biletele pentru sejururile în Antalya pot fi cumpărate atât de la Paralela 45 cât şi de la alte agenţii de turism din Satu Mare, iar pentru cei ce vor veni din judeţele învecinate cu mijloacele de transport proprii, Aeroportul Satu Mare va asigura gratuitatea parcării pe durata sejurului. Pentru cei ce vor apela la Paralela 45 pentru asigurarea transportului la Satu Mare, tariful pentru transfer va fi 20 euro/persoană.
Dacă numărul clienţilor din Satu Mare va fi suficient şi dacă vor exista motive întemeiate, în perspectivă se are în vedere introducerea unei curse directe Satu Mare – Grecia.
 
Si iar o sa o opreasca inainte de "decolare". :) SUJ e prea aproape de DEB sau chiar BUD ca sa genereze trafic suficient. Poate doar daca il leaga cu un stop undeva (SBZ ???).

no ca sa vezi ... experienta îsi spune din nou cuvântul ... ;)
 
Nu va certati, cred ca de facut s-a facut tot posibilul sa vinda cit mai mult : s-a mers pe cost pe scaun mic si nu pe aiureli gen F100, se face triunghi de doua bazine de alimentare, o singura cursa pe saptamina, locurile nu se vind exclusiv gen "agentia mea" ci practic toti ofertantii de paturi au acces samd.
Satu mare a re intr-adevar problema ofertei din Ungaria, iar Craiova alternativa "Paralia cu masina"..dar la fel ca la Tunisia, s-ar putea sa existe o piata care sa vrea sa fie deservita 1-2 sezoane pina trece efectul de "nou" si "exotic".
 
@oldblueeyes te contrazic aici ...

Nu exista în afara de Air Bucharest (si aceia doar partial, mai degraba sporadic) un operator care sa puna pe piata curse charter pe care turoperatorii mari sau mici pot achizitiona locuri, iar piata de turoperatori ce îsi permit operarea este relativ farâmitata: Christian Tours, Kusadasi , Paralela45 , Fibula , Karthago Tours, Perfect Tour, Prestige Tours , Aerotravel, Tez Tour (poate am uitat pe cineva).

Din ce observ eu, în ultimii ani multi dintre acestia au început sa opereze curse charter în special din provincie în comun în afara de Paralela45 a lui Burcea. Pe Craiova Pandel cu Christian Tour a mai adunat câtiva si i-a închis piata lui Burcea pe AYT iar pentru Transilvania de nord-vest, daca toti te concureaza (cu plecari de la CLJ, TSR, DEB si BUD) atunci se pare ca nu ajunge acea piata.

Cu o abordare un pic mai inteligenta probabil ca s-ar umple lejer o jumatate de avion pe saptamâna SUJ/BAY-AYT ...
 
Din ce observ eu, în ultimii ani multi dintre acestia au început sa opereze curse charter în special din provincie în comun în afara de Paralela45 a lui Burcea.
Mai este Nova Travel (Rezervari hoteluri, cazare hoteluri, pensiuni, agentie de turism) care are locuri si pe chartere Paralela 45 si pe chartere unde principali sunt Christian Tour . Din ce am inteles Paralela 45 reuseste sa isi umple singura avioanele pentru ca au o relatie mai buna cu agentiile locale, acestia preferand sa promoveze mai mult destinatiile lor (chiar daca vand si de la CT de ex).
 
SUj intra in proces de modernizare a aerogarii, se va reconfigura complet zona de sosiri unde se va monta o banda de bagaje, in zona de plecari vor exista doua porti de imbarcare, va exista si o zona pentru tranzit, practic un culoar pe la et 1, care va face legatura intre zona de sosiri si cea de plecari, deservit de lifturi. Va fi configurat in zona de plecari un salon business. Lucrarile sunt preconizate sa inceapa curand-este deja agreat cu cine si se vor incheia la inceputul anului viitor.
Ramane de vazut ce trafic va putea genera noul terminal modernizat pt a sustine investitia CJ SM . Dar sa fim optimisti, important este sa se schimbe ceva in noul terminal, care arata mai degraba ca o vila veche montana decat ca un aeroport (international). In competitie cu BAY, OMR, DEB ii va fi oricum greu sa atraga operatori noi si sa nu traiasca doar din cursa zilnica ROT , asa cum inca mai supravietuiesc si alte aeroporturi din RO.
[DOUBLEPOST=1435777495][/DOUBLEPOST]Cele 5 aviopunti Jetway, primele montate in 1998 la fingerul de la OTP, vor intra in proces de modernizare; intai doua din ele , care acum sunt oricum indisponibile si apoi pe rand unul cate unul si celelalte trei; lucrarile de modernizare se vor incheia in decembrie cand practic OTP va avea functionale toate cele 14 aviopunti, pe care deja este bataie noaptea, cand raman la bus cel putin 5 jet-uri, care pleaca a doua zi dimineata intre 6 si 7.30.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Probabil, însă ținând cont de numărul mare de Pax care se deplasează la Debrecen pentru a zbura cu wizz in diferite zone ale Europei, nu ar fi exclus... Însă probabil va dura mult, sau nu se va întâmpla niciodată


Sent from my iPhone using Tapatalk