Eu zic sa privim mai optimist perspectivele
SUJ, avand in vedere ca terminalul va avea unele dintre cele mai bune facilitati pt unui aeroport regional, avand si o suprafata mult marita si una dintre cele mai lungi piste din Ro, 2500 m.
Are un catchement area din cel putin trei judete SM, MM, SJ, si de ce nu poate ar veni si din Ungaria si Ucraina.
In acelasi ton negativist al unor co-forumisti, mi-aduc aminte ca s-a vorbit aici si despre modernizarea aero
SCV, si iata azi
ROT face
LF de aproape 90% zilnic (crescandu-si operarea la 7/sapt, incepand de la 3/sapt), are clar perspective de crestere la un double daily cu AT42,
WZZ are deja doua destinatii, unde inteleg ca are
LF-uri f bune.
Eu cred ca piata aeriana din Romania se dezvolta mult mai repede decat ne asteptam, iar singura sansa a aeroporturilor regionale este sa investeasca in infrastructura, pt. ca ulterior sa poata atrage operatori, asa incat sper ca si "visele" (citat din predecesori) de la
SUJ vor deveni realitate in cateva luni