Lufthansa a primit distincția Superbrand cu ocazia celei mai noi editii a clasamentului brandurilor pe plan local intocmit de Superbrands Romania.
”Brandul este cel care ne ajută să ne diferențiem de competiție. În condițiile pieței globale de astăzi, este vital să știi cum să te diferențiezi. Brandul nostru le vorbește oamenilor despre ADN-ul companiei, ne motivează angajații și le indică acestora direcția spre care ne îndreptăm. De asemenea, ne ajută să ne conectăm emoțional cu clienții noștri și să-i convingem să ne recomande altor potențiali clienți. Suntem foarte mândri să primim această distincție, care ne oferă un plus de motivație să rămânem cea mai bună alegere pentru clienții noștri”, a spus Antonio Tassone, Country Manager Lufthansa România și Moldova la primirea premiului. Lufthansa este un jucător economic important în tara noastra, cu 182 de zboruri săptămânale care conectează România cu hub-urile companiei din Frankfurt, Munchen, Düsseldorf, Zurich și Viena. Alături de celelalte companii aeriene din grup – Eurowings, SWISS și Austrian, Lufthansa operează zboruri în 5 orașe din România: București, Timișoara, Cluj, Sibiu și Iași.
VIDEO / Impresii de zbor cu A340-600 si Boeing 747-8I Lufthansa.
Catalogul „Superbrands” este singurul studiu independent realizat în România ce reunește opiniile profesioniștilor și cele ale consumatorilor finali cu scopul de a alege și valida cele mai puternice branduri din România. Cercetarea analizează aproximativ 1.500 branduri, atât românești, cât și internaționale, care sunt active pe piața din România și acoperă peste 50 de domenii de activitate. Studiul de piață realizat de Ipsos pentru Superbrands România include, în acest an, 593 de branduri. Grupul de respondenți a fost format din 1.500 de persoane din mediul urban, cu educație superioară. În urma analizei, 300 de branduri au fost declarate Superbrands în România de către consumatorii români.
Continue reading...
”Brandul este cel care ne ajută să ne diferențiem de competiție. În condițiile pieței globale de astăzi, este vital să știi cum să te diferențiezi. Brandul nostru le vorbește oamenilor despre ADN-ul companiei, ne motivează angajații și le indică acestora direcția spre care ne îndreptăm. De asemenea, ne ajută să ne conectăm emoțional cu clienții noștri și să-i convingem să ne recomande altor potențiali clienți. Suntem foarte mândri să primim această distincție, care ne oferă un plus de motivație să rămânem cea mai bună alegere pentru clienții noștri”, a spus Antonio Tassone, Country Manager Lufthansa România și Moldova la primirea premiului. Lufthansa este un jucător economic important în tara noastra, cu 182 de zboruri săptămânale care conectează România cu hub-urile companiei din Frankfurt, Munchen, Düsseldorf, Zurich și Viena. Alături de celelalte companii aeriene din grup – Eurowings, SWISS și Austrian, Lufthansa operează zboruri în 5 orașe din România: București, Timișoara, Cluj, Sibiu și Iași.
VIDEO / Impresii de zbor cu A340-600 si Boeing 747-8I Lufthansa.
Catalogul „Superbrands” este singurul studiu independent realizat în România ce reunește opiniile profesioniștilor și cele ale consumatorilor finali cu scopul de a alege și valida cele mai puternice branduri din România. Cercetarea analizează aproximativ 1.500 branduri, atât românești, cât și internaționale, care sunt active pe piața din România și acoperă peste 50 de domenii de activitate. Studiul de piață realizat de Ipsos pentru Superbrands România include, în acest an, 593 de branduri. Grupul de respondenți a fost format din 1.500 de persoane din mediul urban, cu educație superioară. În urma analizei, 300 de branduri au fost declarate Superbrands în România de către consumatorii români.
Continue reading...