Din moment ce s-a gândit creșterea la 8/7 erau călători.
Cred că un 2/7 LCC ar merge dacă scădem pasagerii de conexiune.
Cred că un 2/7 LCC ar merge dacă scădem pasagerii de conexiune.
@eurocopter , daca te-ai fi documentat inainte ai fi inteles la ce fac referire! Compania a fost preluata, au anuntat clar intentiile de acum cateva zile ca vor face restructurari masive in cadrul rutelor netraditionale. Nu are legatura aici long-haulul cu cealalta divizie pe care ei o vor regionala, anume sa opereze doar in Europa. Vor avea in flota curand E190 si AT72 in numar ridicat, iar A319,A320 il vor folosi pe rutele clasice, I-le Capului Verde, Maroc, etc.Iar ai scos-o. Au ditamai flota si reteaua de lung-curier, cum sa devina companie regionala? Daca nu ar avea lung-curier si ar fi doar regionali probabil ar da faliment in maxim 2 ani la ce concurenta e acolo.
Si da, probabil este vorba de yield, pentru ca zborurile catre Scandinavia (similare ca durata) deocamdata sunt mentinute.
Wizz Si Tarom ar trebui sa se trezeasca avand in vedere plecarea lui TAP pe OTP LIS, care este o ruta cu mare potential.. dar evident, nu este loc pentru ambele companii![]()
De ce spui asta?Daca TAP nu a mentinut ruta, TAROM nu are nicio sansa sa o sustina.
De ce spui asta?
In acest context, e si mai de neînțeles iesirea de pe OTP, BUD, etc...