• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

alex

Well-Known Member
Premium Member
Super. La acelasi eveniment a fost desemnat si CRA Aeroportul Anului! Pacat ca nu exista colaborare intre cele doua castigatoare!
 

oldblueeyes

Well-Known Member
Premiile astea de excelenta sunt de fapt o linguseala a clientilor de publicitate, pupincurism al membrilor daca e asociatie patronala etc.
 
  • 👍
Reactions: 1 users

eurocopter

Well-Known Member
Nu inteleg de ce atata reactie negativa din partea voastra... Nu e cam si cum titlul castigat este departe de adevar. TAROM ramane dupa parerea mea cea mai buna companie aeriana din Romania - pentru ca asta se calculeaza prin numarul de destinatii deservite, servicii la bord, comfort, etc. Celelalte legacy-uri prezente in RO opereaza maxim 1-2 destinatii, si rareori au servicii la bord mai bune ca TAROM. Vorbind de destinatii, poate sunt in concurenta cu Wizz, dar nu cred ca are rost sa incepem sa le comparam cand vine vorba de servicii si comfort.
 

oldblueeyes

Well-Known Member
Hai mai, despre cine vorbim? Marea conferinta este organizata de o companie care face evenimente de turism, Evensys. Stii cum e cu evenimentele astea, iti gasesti parteneri care iti dau o sala, un catering, o sonoriozare, niste bilete moca samd si le dai si lor ceva.

Au pe site si membrii juriului..printre ei apare si Ghenea.

Daca vrei sa faci ceva clar si transparent publici si niste criterii, dar la nici unul Taromul nu ar putea cistiga? Cei mai multi pasageri? e Wizz. Cel mai bun produs. E cam Turkish. Cele mai multe rute noi sau acoperire a tarii? Iar e Wizz.
 

eurocopter

Well-Known Member
Ce conteaza cine organizeaza conferinta? Premiul a fost cea mai buna companie aeriana la general, adica suma mai multor criterii, nu pe criterii individuale. Unde e greseala?

La hoteluri crezi ca se da premiu doar pentru cea mai frumoasa piscina sau doar pentru numarul de clienti cazati intr-un an?
 

oldblueeyes

Well-Known Member
Avind in vedere ca mai multi ani partenera mea de viata a fost partea de marketing si Pr a unui lant hotelier, stiu cum se imparteau aceste premii si cum se negociau unele lucruri inainte.
 

eurocopter

Well-Known Member
Foarte bine dar tot nu vad unde e problema cu premiul asta si unde e gresit ca l-a primit TAROM. Dupa parerea ta care e cea mai buna companie aeriana din Romania cumuland si facand o medie a tuturor criteriilor?
 

Ovidiu Veres

Well-Known Member
Adevarul e ca si eu merg pe Tarom.
Mi -ar placea totusi sa cunosc si criteriile intrate in ecuatie si procentajele, caci la capitolul tarife pierde enorm. In rest ce sa le reprosezi? Ca zboara cu ce zboara?
Da, la nivel de Romania zic ca sunt ok.
 

oldblueeyes

Well-Known Member
Nu este nici o problema, dar premiul respectiv nu are nici o valoare.

"Bun" e foarte relativ - pt paxul business conteaza frecventa conexiunilor si atunci cel mai bun service il ofera grupul Lufthansa. Attia ca Romania nu prea are paxi de business.

"Bun" pentru majoritatea pasagerilor romani inseamna " ieftin si bagaj mare la cala" - capsuna de aur ar trebui sa mearga atunci la Wizz.

"Cea mai tare companie aeriana pentru zona metropolitanta Bucale" -- aici cistiga Tarom. O companie care se pretidne nationala si ignora necesitatile znelor istorice din afara singurei proprii, sorry, nu poate fi cea mai buna din Romania. Pentru ca si Constanta, Bacau, Craiova, Baia Mare sunt in Romania.
 

eurocopter

Well-Known Member
"Cea mai tare companie aeriana pentru zona metropolitanta Bucale" -- aici cistiga Tarom. O companie care se pretidne nationala si ignora necesitatile znelor istorice din afara singurei proprii, sorry, nu poate fi cea mai buna din Romania. Pentru ca si Constanta, Bacau, Craiova, Baia Mare sunt in Romania.

Asa, si cam ce anume ai vrea tu sa opereze TAROM de pe aeroporturile alea? Ca pana si grupul Lufthansa e departe de a opera acolo, si zici ca sunt cei mai buni. Daca e sa luam criteriile tale ajungem la concluzia ca Qatar Airways e cea mai buna companie din Romania, pentru ca ofera o gramada de conexiuni din Doha si au de departe cel mai bun serviciu la bord.
 

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Am vorbit cu cineva, care a zburat zilele trecute cu BGG (retrojet).
Mi-a spus atat legroom cat a avut pe cursa TAROM, nu a avut de mult timp, iar numele de "retrojet" se potriveste foarte bine aeronavei. Inca un pic si pica bucati/piese de pe el.

Referitor la cum voteaza romanii, eu sunt sigur ca in nici 1000 de ani nu vor vota cu Wizz, nici macar in cazul in care dispare Tarom. Mai bine voteaza cu Carpat sau Ryanair, decat sa voteze cu ungurii.
 

eurocopter

Well-Known Member
Vineri au fost 80 PAX pe OTP-SVO, ruta a inceput sa se stabileze, si nu merge chiar atat de rau precum se astepta toata lumea. Momentan inca se cauta agentie de vanzari pt Moscova, deci probabil dupa ce se va contracta una lucrurile vor merge si mai bine. Se aude ca serviciile sunt foarte proaste pe Aeroflot, desi e avion nou (SSJ), insotitoarele sunt mari acrituri iar mancarea la bord foarte proasta (cred ca e in spiritul "prieteniei" romano-ruse). Daca s-ar mai detensiona si situatia in regiune, cred ca ruta va deveni sustenabila.
 

oldblueeyes

Well-Known Member
Asa, si cam ce anume ai vrea tu sa opereze TAROM de pe aeroporturile alea? Ca pana si grupul Lufthansa e departe de a opera acolo, si zici ca sunt cei mai buni. Daca e sa luam criteriile tale ajungem la concluzia ca Qatar Airways e cea mai buna companie din Romania, pentru ca ofera o gramada de conexiuni din Doha si au de departe cel mai bun serviciu la bord.

De ce te enervezi asa? Poate tocmai pt ca ai inteles ideea, aceea ca o companie care se pretinde nationala trebuie sa livreze oferte serioase (nu zbor contrasens) care sa corespunda nevoilor majoritatii regiunilor tarii. Ceea ce Tarom definitiv nu ofera.
Cita vreme penrtru majoritatea celor care locuiesc in Romania Taromul nu este prima optiune, nu are cum sa fie moralmente compania anului. Cita vreme toate fluxurile majore de pasageri sunt spre Vest iar pentru majoritatea Romaniei Bucurestiul este la Est, Taromul este cel mult o companie oarecare. Alitalia a patit-o la fel orientindu-se politic si nu conform fluxurilor naturale ale clientilor.
 

eurocopter

Well-Known Member
Prostii, ce are acoperirea nationala cu calitatea unei companii aeriene? Pe principiul asta trebuia sa mentinem si la CFR toate liniile secundare pe care circulau 2 PAX pe vagon, ca deh, sa corespunda nevoilor regionale.

Argumentul contrasens e pur geografic si irelevant. Te invit sa vezi cum zboara francezul din sud spre destinatii din estul Europei fara zbor direct (90% prin CDG, iti spun eu).

Pe subiectul asta TAROM are o singura problema, ca nu are capabilitati sa exploateze oportunitatile de pe TSR si CLJ. In rest, aeroporturile pe care le-ai mentionat sunt 0 barat si ar trece ani de zile pana sa construiesti ceva acolo, daca reusesti sa construiesti... Eu unul nu mi-as asuma riscul acesta nici financiar, nici operational. Sa nu uitam ca inca mai exista oportunitati de monopol de pe OTP neexploatate.
 
Top