• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

Peter

Well-Known Member
Aug 5, 2014
2,045
1,150
153
YR-ASD
Flightdiary
My fr24 profile
Trista știre posibila renunțarea la ATR :( de ce nu scap mai bine de cojile de B737-300!? Sa le înlocuiască cu ceva mai nou.. Sau măcar sa înlocuiască ATR-urile cu serii 600

CRJ9 nu este un pic cam mare? Mai bine E170, care are capacitatea unui ATR72
 
  • 👍
Reactions: 1 user

eurocopter

Well-Known Member
Mar 8, 2012
1,780
513
113
Hai sa ne gandim de 2 ori. Este posibil ca operarea cu jet de 130-150 locuri pe TSR si CLJ sa nu mai fie sustenabila datorita intrarii LCC. De asemenea, zborul cu ATR este mai putin atractiv atunci cand exista jet-uri ca si alternativa in piata. Deci este o solutie, daca se doreste pastrarea avantajelor date de frecventele ridicate pe interne.
 

Peter

Well-Known Member
Aug 5, 2014
2,045
1,150
153
YR-ASD
Flightdiary
My fr24 profile
@eurocopter corect! Eu chiar as vedea operarea zborurilor de CLJ, TSR si IAS cu jets, iar eventual restul destinațiilor interne, precum si BUD, KIV, BEG, SOF cu E170 sau E175
 

eurocopter

Well-Known Member
Mar 8, 2012
1,780
513
113
Daca nu reusesti ghinion, le inchizi. Nu poti configura intreaga flota dupa SCV. Celelalte destinatii se preteaza ca si performante la jet de 80-100 locuri (vezi CLJ, IAS, TSR si OMR).
 

Cristisor

Well-Known Member
Dec 22, 2014
1,472
601
113
34
Iasi
SCV creste la 7/7 cu ATR 42 din August si depaseste SUJ. La o privire rapida am gasit segmente la 70 - 100 de Euro in August, deci deja exista potential pentru operarea unor segmente cu ATR 72.
In functie de grila de preturi, probabil ca SCV va fi sustenabil si cu un jet cu 80 de scaune.
 
  • 👍
Reactions: 1 users

robert86bz

New Member
Jun 22, 2016
1
1
3
33
Bucuresti
  • 👍
Reactions: 1 user

Todd is Back

Well-Known Member
Feb 22, 2012
1,121
319
83
Langley Canada
Cele 9 ATR-uri ale Taromului sa fie oare inlocuite de 10 CRJ-900 NextGen? Ciolos parca s-a reintors de curind din Canada!

Ar fi In sfirsit o decizie de business care face mult sens, comanda fiind probabil sugerata de raportul acelei firme de consultanta pe care Taromul se pregatea sa o selecteze la initiativa lui Heinzmann.

Daca luati la citit sutele de postari pe acest forum legate de reinoirea flotei Tarom, eu si Oldblueeyes am sustinut constant ideea inlocuirii ATR-urilor cu jeturi de pina la 100 locuri. Dar .. fiind modeshti :D, nu ne asumam pioneratul acestei viziuni. Patrioti fiind, renuntam la banii (nu putini) platiti de Tarom acelei firme de consultanta. Oricum, daca s-ar confirma oficial, CRJ900 NextGen este o alegere foarte buna.

Sa fie aceasta comanda Taromului ?
Bombardier Secures Firm Order for 10 CRJ900 Aircraft

 
  • 👍
Reactions: 1 users

Peter

Well-Known Member
Aug 5, 2014
2,045
1,150
153
YR-ASD
Flightdiary
My fr24 profile
SCV creste la 7/7 cu ATR 42 din August si depaseste SUJ. La o privire rapida am gasit segmente la 70 - 100 de Euro in August, deci deja exista potential pentru operarea unor segmente cu ATR 72.
In functie de grila de preturi, probabil ca SCV va fi sustenabil si cu un jet cu 80 de scaune.
Pai S-a mai operat in trecut cu ATR 72, deci sigur sunt șanse! Eu la sfârșitul lunii Iulie zbor la SCV, sa vedem cat de plin este zborul (m-am interesat, si sunt deja 35 Pax rezervari - pe un zbor care pleacă intr-o luna), deci sper sa se facă un upgrade la AT7 pentru mai multe zile, curand
 

cristi_avb

Well-Known Member
fly-ra 2017
Feb 29, 2012
1,979
1,821
153
33
Ploiesti
Flugstatistik / Flightmemory
[IMG]
Si s-ar inlocui aproape la fix flota de ATR-uri (7AT42+2AT72) vs. 10 CRJ900 (cu un usor upgrade de locuri intre 76-90seats). Ar fi extraordinara aceasta veste!
 

etravel

Well-Known Member
Mar 13, 2012
2,175
495
83
LRBS
@bv01- a fost foarte explicit @eurocopter, nu e secret pentru ca nu e deloc. Sunt doar idei de planuri pe hartie, cum au fost multe pana acum. Nu costa nimic sa le povestesti la presa.
 

atr_42_500

Member
Mar 13, 2014
40
6
8
36
Sa fie oare pentru ca ATR-urile nu pot ateriza pe pilot automat? Si la cat de des avem ceata pe aeroprturile din RO, sunt multe intarzieri/ anulari din cauza asta?
 

etravel

Well-Known Member
Mar 13, 2012
2,175
495
83
LRBS
Pentru piata interna, care se anunta a deveni una de volum, nici 42 si nici 72 nu mai prezinta capacitate suficienta, dincolo de faptul ca 42-ul va trebui oricum schimbat, data fiind marea parte din durata de viata deja scursa. Mai sunt si alte avantaje in schimbarea asta, care au fost deja descrise aici.
 
Last edited:

TotalGruv

Administrator
Staff member
Feb 13, 2012
1,671
165
83
FL390
eu as fi luat in considerare CS100 pe langa CRJ900 ca s-ar lua acum la super discount numai sa le creasca nr de operatori
 
  • 👍
Reactions: 1 users

Cristisor

Well-Known Member
Dec 22, 2014
1,472
601
113
34
Iasi
Momentan se face "evaluarea înlocuirii aeronavelor ATR 42/72 cu aetronave JET de capacitate apropiată cu ATR", deci mai e cale lunga pana cand se va lua o decizie. Se tot vorbeste despre inlocuirea celor 2 A310 de un an si inca nu s-a facut nimic.
 
  • 👍
Reactions: 1 user

ben

Active Member
Oct 12, 2014
937
206
43
39
Bucuresti
Momentan se face "evaluarea înlocuirii aeronavelor ATR 42/72 cu aetronave JET de capacitate apropiată cu ATR", deci mai e cale lunga pana cand se va lua o decizie.
Eu sunt curios cine face aceasta evaluare, caci Tarom nu are conducere de cateva luni.
Sa fie oare pentru ca ATR-urile nu pot ateriza pe pilot automat? Si la cat de des avem ceata pe aeroprturile din RO, sunt multe intarzieri/ anulari din cauza asta?
Nici cea mai mica legatura.