Pai problema e cine e cumparatorul?
Hai sa ne uitam in jur - Bulgaria - o Companie privata (fostul Heus Air) a preluat structurile de stat. Grecia -Aegean /privati au luat ramasitele Olympic, Cehia -Travel Service(privati) au cumparat CSA si baga acum flota Airbus in wetlease pentru Eurowings. Malev sunt morti, Adria privati samd.
In mod normal daca ar fi vorva de o fuziune Blue Air ar fi seniorul si nu Taromul. Cifra de afaceri e dubla, cadavre mai putine in bilant si in structuri samd. Dar o fuziune (in afara scenariului unor interese politice) ar insemna in conditii de piata pentru Blu Air incapacitatea unui Exit ulterior. Cind tu ai Carne si celalat varza, de ce ai face sarmale cind toti in piata vor sa cumpere friptura?
Hai sa ne uitam in jur - Bulgaria - o Companie privata (fostul Heus Air) a preluat structurile de stat. Grecia -Aegean /privati au luat ramasitele Olympic, Cehia -Travel Service(privati) au cumparat CSA si baga acum flota Airbus in wetlease pentru Eurowings. Malev sunt morti, Adria privati samd.
In mod normal daca ar fi vorva de o fuziune Blue Air ar fi seniorul si nu Taromul. Cifra de afaceri e dubla, cadavre mai putine in bilant si in structuri samd. Dar o fuziune (in afara scenariului unor interese politice) ar insemna in conditii de piata pentru Blu Air incapacitatea unui Exit ulterior. Cind tu ai Carne si celalat varza, de ce ai face sarmale cind toti in piata vor sa cumpere friptura?