• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Intre timp, a aparut si descrierea clasei Light la selectia tarifului, astfel ca acum e clar pentru oricine ce rezerva. Dar le-a trebuit cateva zile sa-si dea seama ca era ceva in neregula.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
nu sunt în compania aceea macar câtiva care îsi pun mintea la contributie???
Timpul trece, leafa merge oricum. De ce sa te strofoci?
Oricum, mai mult am scris noi pe aici, despre "clasa tarifara" respectiva, decat apare pe site-ul companiei. Mult mai mult.

Intre timp, a aparut si descrierea clasei Light la selectia tarifului
A aparut pentru ca cineva a citit pe aici si s-a sesizat. Daca implementarea era facuta in mod profesionist, aparea de la inceput.
 
Last edited:
Nu vreau să încep vreun scandal sau ceartă, însă prea des aveți impresia că acest forum e unica sursă de informații.

Nu puține au fost cazurile când și eu am fost acuzat că iau informații de aici și nu pun sursă, însă primesc o grămadă de ponturi în mesaje private de la oameni care activează în aviație sau sunt cu ochii pe industrie... Când a fost cazul, am pus sursa.

Referitor la TAROM, am dat și eu mailuri să clarifice lucrurile pentru că e absolut inacceptabil cum a fost implementată noua clasă tarifară. Desigur, nu vreau să zic acel mail a schimbat situația, însă e posibil să fi contat și el, la fel cum într-adevăr e posibil ca cineva din TAROM a citit plângerile de pe forum.

Weekend fain.
 
Pentru a noastra siguranta. Apa pentru un hap !

Dragi pasageri,
Ținând cont de actuala situație pandemică generată de valul 4 al COVID-19, vă informăm că #TAROM va modifica serviciul de catering la bordul aeronavelor sale, prin limitarea acestuia la oferirea de apă minerală plată/acidulată, pe cursele externe și interne regulate, începand cu data de 1 noiembrie 2021...
Menționăm faptul că aceste măsuri au fost luate pentru siguranța pasagerilor și a echipajului de cabină.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Austrian/Lufthansa, generoase, ofera o sticlde apa si o ciocolata (ciocolatica...) pe cusele continentale. Pentru economy. Cei de la business, dujmanii poporului, au parte de meniu "ca alta data". Sa se inbolnaveasca ei de covid..
Lasand gluma la o parte, este interesant cum aceasta pandemie ofera motive pentru reducerea costurilor, totul pentru "siguranta pasagerilor". Evident, contra cost, se poate achizitiona orice. Dar atunci nu mai este pandemie...
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Menționăm faptul că aceste măsuri au fost luate pentru siguranța pasagerilor și a echipajului de cabină.
Deci daca scot din bagajul de mana sau din buzunar un sandvis pe care il mananc in timpul zborului, pentru ca pur si simplu ma doare stomacul, devin brusc o amenintare pentru siguranta pasagerilor si a echipajului de cabina? Ma debarca? Ma aresteaza la destinatie? Sau cum?
Ca de dat inca o sticla de apa minerala, ca sa alunece mai bine sandvisul, nu imi da neam. Poate peste ceafa.

este interesant cum aceasta pandemie ofera motive pentru reducerea costurilor, totul pentru "siguranta pasagerilor".
Cred ca in cazul de fata, mai curand e vorba de lipsa cash-ului decat de reducerea costurilor.
 
Marea familie Tarom:
Teoretic, TAROM se află în plin proces de restructurare, ceea ce ar presupune reduceri semnificative de personal, dar, în realitate, conducerea companiei aeriene de stat a ales să ocupe 180 de posturi prin procedură internă, fără concursuri publice.
Potrivit informațiilor obținute de “România liberă” de la surse din cadrul TAROM, conducerea companiei naționale de stat a ales să ocupe 180 de posturi (serviciu operațional, cargo, zbor intern etc.) prin procedură internă, adică fără anunț public de concurs.
Practic, în plin proces de restructurare, angajații care au părăsit compania aeriană se pot reangaja.
Prin procedură de recrutare externă TAROM vrea să ocupe doar două posturi: unul de instalator și unul de electrician...
L-am contactat telefonic pe directorul general TAROM, Cătălin Radu Prunariu, însă acesta a evitat să comenteze în acest moment subiectul prezentat mai sus.
 
Aleg sa va dau mai multe informatii daca exista persoane care si-au cumparat de Black Friday voucher de pe eMag la compania Tarom.

Procedura de achizitie a biletelor este urmatoarea:
  • Iti faci rezervare pe site, iar la ultimul pas alegi „plata mai tarziu”;
  • Trimiti e-mail la [email protected] cu codul de rezervare si codul voucherului;
  • Astepti cu sufletul la gura 2 zile cat sunt rezervate biletele sa-ti raspunda cineva la mail si sa-ti confirme rezervarea;
Toate aceste detalii le-am aflat ieri dupa ce am asteptat 35 min sa iau legatura cu cineva din call center.
Astazi dupa mai bine de o ora nu-mi rapsunde nimeni. Am nevoie neaparat de acele bilete iar la cum decurge situatia am mari dubii vis-a-vis de faptul ca cineva imi va raspunde pe e-mail in tip util...

Nu era mai simplu existe posibilitatea de a introduce nr. voucherului pe site si sa se aplice automat discountul?
Asa, o mana de oameni sunt bombardati zilele astea cu astfel de cereri atat prin e-mail cat si in call center.
Asta e modalitatea de lucru a acestei mari companii in 2021.
 
  • 👍
Reactions: 3 users
La mine a durat o oră și 47 de minute până am „predat” info la callcenter... după aceea am aflat că se poate după metoda descrisă de tine, însă pe eMAG era menționat să NU rezervi bilet online...

Ok, nu am rezervat bilet online (cu plată mai târziu) ci am sunat direct la callcenter. După 1h39min a răspuns cineva, a căutat zborul dorit, însă prețul era cu 10E mai mare decât pe site (aia e taxa de callcenter) - posibil de asta își dorea TAROM să suni în callcenter pentru rezervare.

Anyway, în câteva zeci de secunde am făcut rezervare pe site cu plată mai târziu, i-am dat domnului de la callcenter PNR și codul voucherului și a zis că în decursul zilei o să primesc mail cu link de plată dacă voucherul este valid (nu a putut să-l verifice pe loc, ci trebuia trimis la altcineva intern...).

La 1.5h după apel am primit pe mail și sms link să fac plata pentru diferență, iar două ore mai târziu, după plată, am primit etix.

Pe scurt, puțină bătaie de cap și gust amar, data viitoare probabil nu o să mai cumpăr.

Companiile aeriene care transportă zilnic zeci de mii de pasageri răspund mult mai repede la callcenter, iar pe Twitter (mesaj privat) și mai repede (dacă le dai toate detaliile din prima, desigur).

Ah, un bilă albă pentru faptul că voucherul reduce prețul din total nu din tariful companiei aeriene, parcă acum doi ani voucherul nu se aplica la taxele de aeroport și altele (cred că cea de fuel, parcă are și TAROM).
 
  • 🤣
Reactions: 1 users
Da, asta era menționat. Însă e posibil să fi făcut mențiunea respectivă deoarece există șanse mari ca un om mai nepriceput să plătească biletul și apoi să meargă la TAROM pentru refund în schimbul voucherului...
 
Pentru a noastra siguranta. Apa pentru un hap !

Luna trecuta pe zborurile catre si dinspre OMR si SUJ, s-a dat cate o sticla de 0.5 litri cu apa plata sau minerala.

Saptamana aceasta pe zborurile catre si dinspre IAS, s-a dat cate un pahar cu apa plata sau minerala....!!! Sticlele or fi fost sigilate sau....???
 
Incerc sa fac check in pe baza booking reference si intampin urmatoarea problema.
Imi identifica corect zborurile si pasagerii, dar nu pot efectua check in-ul, imi spune ca zborul nu este inca deschis pentru check in.
O alta atentionare care ma bulverseaza este: "ATENŢIE: Nicio călătorie disponibilă. Nici una din călătoriile găsite nu este disponibilă, vă rugăm să contactaţi un agent la aeroport"

A mai intampinat cineva problema asta?

Mentionez faptul ca este zbor intern si sunt mai putin de 30 de ore pana la zbor, deci nu ar trebui sa fie probleme.
 
același mesaj l-am avut și eu mai devreme la LOT, dar în engleză. L-am văzut și la Aegean, așadar.. nu sunt singurii cărora le-a fost lene să-l înlocuiască cu un mesaj mai clar pentru pasagerii de rând.