• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

etravel

Well-Known Member
Ce inseamnă jurnalismul si blogărismul de calitate absolut indoielnică - "ia in calcul", "ar putea suspenda" (dar nu o s-o facă, evident), "sumele datorate", "mari probleme financiare" . Toate in acelasi text.
Declansezi o furtuna in asa-zisa mass-media din nimic.
Halal.
 

Disconnected

Well-Known Member
Ce inseamnă jurnalismul si blogărismul de calitate absolut indoielnică - "ia in calcul", "ar putea suspenda" (dar nu o s-o facă, evident), "sumele datorate", "mari probleme financiare" . Toate in acelasi text.
Declansezi o furtuna in asa-zisa mass-media din nimic.
Halal.
asta e o oportunitate de neratat pentru tine, profită de slăbiciunea altora și hai tu cu un produs/serviciu mai bun. Dacă e atât de praf concurența, cu siguranță o să devii rapid lider de piață. mult succes.
 
  • 👍
Reactions: 1 user

CalinCLJ

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
Cu alte cuvinte, ce spune Stoicescu este asa: faceti baieti orice datorii, apoi oferiti conversia datoriilor in actiuni. daca de exemplu, CNAB trebuie sa incaseze 50 de milioane de la Tarom, facem conversia in actiuni. Doar ca, ce sa vezi, asta inseamna majorare de capital, care e aprobata de CA. care aproba. pentru ca la un capital social de 2,237 miliarde de lei, 50 de milioane inseamna 2,18%. Adunat la existentul 1,46% inseamna ca CNAB devine actionar cu 3,64%. Dar ramane fara 50 milioane bani cuveniti pentru prestatii. Bun, cei 50 de milioane ce produc? Ce venituri adica? De unde? ca Tarom e pe pierdere din epoca de piatra, deci dividente nici gand.
Faina logica la Stoicescu! Toti "elefantii" astia care "au bagat ei cursa de Chicago in 1970" trag in jos industria asta...
 
  • 👎
  • 👍
Reactions: 1 users

CalinCLJ

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
Hai sa falimentam tot e ce romanesc, atunci. De ce sa redresam, mai bine sa nu ramana picior de companie romaneasca
Sper ca nu imi spui mie asta. Nu de alta dar sunt unul dintre cei care "si-o ia" sistematic pentru ca arat ca nu doar "shit-ul" de la BLA pute ci si cel de la WZZ, RYR, etc... Cu alte cuvinte ai gresit adrisantul.
Pe de alta parte, "ingineria" asta a lui Stoicescu este una comunistoida. Continui "scenariul": alte 50 de mil datorii la AirBP si 100 de milioane datorii la ANAF. Hai sa ii facem si pe ei actionari. Bine, AirBP nu stiu daca vrea, dar sa zicem ca i-am prostit. Ok. le dam 2,05% la AirBP si 4,1% la Min de Finante (care il "transfera" cumva inapoi la Ministerul Transporturilor ca doar sunt frati). Ok, Noua structura de actionariat inseamna "doar 94% Ministerul Transporturilor (de la 97%) si niste alti marunti. Si? ce am rezolvat cu asta? Am eliminat o datorie cumulata de 200 de milioane si am marit din pix capitalul social. Din pix si fara nici un aport real de cash. Am "redresat" cumva ceva? Nu am umblat la revenues, nu la cheltuieli, nu la structura de personal, nimic. Am facut "decat" o "operatiune speciala Stoicescu" (ca tot e la moda...)
 
  • 🤣
Reactions: 1 user

AIR06

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
Hai sa falimentam tot e ce romanesc, atunci. De ce sa redresam, mai bine sa nu ramana picior de companie romaneasca. Asa, ţara o sa ajunga colonia perfecta.
Pe thread la Blue Air parca aveai alta parere ...
 
  • 🤣
Reactions: 1 users

lagrange

Well-Known Member
,,Tarom trebuie să închidă următoarele rute: Barcelona, München, Londra, Praga, Viena, Roma, Valencia, Alicante, Hamburg, Stockholm''

La capitoului rute inchise planul de restructurare sta destul de bine fiind implementat 40% (ultimele 4 rute din enunerarea de mai sus au fost taiate de ceva vreme)

De la sf lunii octombrie nu mai apar zboruri pe rutele OTP-BCN si OTP-VIE...

Au mai ramas de taiat: LHR, PRG, FCO, MUC din planul de restructurare.
 

colonelu81

Well-Known Member
Avand in vedere iesirea BLA de pe LHR si MUC, cred ca aceste destinatii ar trebui macar reevaluate.
 
  • 👍
Reactions: 1 user

ben

Well-Known Member
Lasa, pe Otp-Vie merge austriacul de 3 ori pe zi, dar deh, ei sunt mai europeni decat noi.
Planul de restructurare cred ca era planul de lichidare, produs la cererea lui bode, dar a aparut o mica problema in gandirea lui de 2 boabe.
De toata jena ceea ce se intampla.
Din seria avem gaze dar importam scump, avem petrol dar importam, avem cereale si exportam, dar importam mancare. Sa traim bine (eventual pe alte meleaguri).
 

etravel

Well-Known Member
,,Tarom trebuie să închidă următoarele rute: Barcelona, München, Londra, Praga, Viena, Roma, Valencia, Alicante, Hamburg, Stockholm''
Se inchid astea si compania se sustine din ce incasari? Din operarea la SOF? BEG? BUD? KIV?

Din seria avem gaze dar importam scump
Offtopic: avem gaze dar le vindem peste granita, in UiE, in timp ce pensionarilor si treimii de salariati romani cu salariu minim pe economie nu le ajung banii sa se incalzeasca din cauza cotatiilor aberante practicate pe piata interna. Sa faci frigul intr-o tara plina de zacaminte de gaze, asta e culmea aberatiei.
 
  • 👍
Reactions: 1 user

etravel

Well-Known Member
Tot din articolul de pe blogul boardingpass.ro:
TAROM a încheiat un contract de ipotecă imobiliară asupra tuturor clădirilor și terenurilor deținute în proprietate, evaluate la valoarea de aproximativ 15.000.000 euro. Mai mult, TAROM intenționează să cedeze toată suma rezultată din valorificarea celor 7 aeronave ATR 42-500 către Compania Națională Aeroporturi București, estimarea valorii tranzacției fiind de peste 15.000.000 euro”.
Deci cladirile sunt ipotecate. Terenurile sunt ipotecate. YR-ASD "Smaranda Braescu" este ipotecat. ( apropo, ciudat obicei publicatul hotararilor AGA pe site; se găsesc cu un simplu Goagăl ). Intreb pentru un prieten: compania mai are ceva in proprietate ?
 
Top