• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

etravel

Well-Known Member
Drama Queen...
Excuse Queen mai degraba. Aparitia low costului e o scuza excelenta pentru a justifica in variate documente mai mult sau mai putin oficiale lipsa de performanta comerciala de niste ani incoace.

Hai sa decompilam putin chestia asta cu oferta Fly Promo:

* Tarif de la 119 EUR, dus-întors, cu toate taxele incluse, pentru călătorii între Bucureşti - Atena, Belgrad, Istanbul, Roma, Salonic;
* Tarif de la 139 EUR, dus-întors, cu toate taxele incluse, pentru călătorii între Bucureşti - Budapesta, Bruxelles, Chisinău, Frankfurt, Munchen, Praga, Sofia;
* Tarif de la 159 EUR, dus-întors, cu toate taxele incluse, pentru călătorii între Bucureşti – Amman, Amsterdam, Beirut, Cairo, Londra, Madrid, Paris, Tel Aviv.
Ce inseamna de fapt X EURi cu toate taxele incluse?
Pentru prima grupa ( ATH, BEG, IST, FCO, SKG) pretul biletului este de 26 EUR, restul pana la 119 EUR sunt taxe.

ath.jpg



Pentru a doua grupa (BUD, BRU, KIV, FRA, MUC, PRG, SOF) costul biletului e de 46 EUR, restul pana la 133 EUR reprezentand taxele (nu intru in detalii despre compunerea lor).

bud.jpg


In fine pentru a treia grupa (AMM, AMS, BEY, CAI, LHR, MAD, CDG, TLV), pretul biletului este de 16 EUR, diferenta pana la 159 EUR fiind taxele.

amm.jpg


Este o oferta buna? Pentru pasager, excelenta.
P.S.: Sunt variatii fata de preturile finale as advertised intrucat unele taxe variaza in timp sau creatorii de oferte probabil nu si-au facut foarte bine temele. Inclin spre prima explicatie. Oricum, cand am facut capturile de ecran am verificat, tarifele sunt Promo (baza tarifara e WSPECOF).
 
Last edited:

sorin

Well-Known Member
Am observat o eroare in sistemul de rezervari pe site-ul Tarom, le-am semnalat-o prin mail, am primit raspuns ca verifica, dar nu s-a remediat desi a trecut aproape o saptamana de atunci.

Daca caut un tarif pentru o zi anume si apoi ma duc pe bara de sus unde sunt tarifele pentru cele 3 zile de dinainte si de dupa data cautata, daca tariful pentru data cautata initial este mai mare decat cel pentru vreuna dintre acele +/_ 3 zile, atunci in niciuna dintre aceste zile nu se poate rezerva la tariful care apare disponibil in acea bara cu seria celor +/- 3 zile.
De fapt, in acest caz dispar tarifele Light, Saver Economy şi uneori si Optim Economy (ca in exemplul de mai jos) si nu se mai poate rezerva decat de la Flex Economy sau Optim Economy in sus, iar pentru a putea rezerva tarifele mai mici disponibile trebuie reluata cautarea exact cu data la care m-am dus pe bara cu cele +/_ 3 zile.

Exemplu concret: Caut un zbor OTP-MAD one way pentru 14 noiembrie. Imi da cel mai mic tarif 351,32 euro Flex Economy pentru aceasta data. Nu-mi place pretul, asa ca din bara cu +/_ 3 zile dau click pe ziua urmatoare, 15 noiembrie, unde tariful este 131,32 euro Light. Iar acum apare eroarea, pentru ca in fereastra care se deschide mai jos cel mai mic tarif disponibil apare tot 351,32 euro Flex Economy. De asemenea, sageata din stanga ce ar trebui sa permita deplasarea inapoi spre tarifele mai mici lipseste sau este inactiva.
Daca insa caut de la inceput fix data de 15 noiembrie, atunci pot rezerva fara probleme tariful de 131,32 euro Light.

Am cautat pe mai multe rute si aceasta eroare apare pe toate, cu exceptia rutelor interne sau a celor externe unde sunt doua frecvente pe zi pe o destinatie.

As fi curios de o parere a colegilor IT-isti de pe forum. N-am reusit sa atasez captura de ecran, asa ca pun un link cu captura cu exemplul de mai sus, sper sa mearga.
 
Last edited:
Reactions: 1 users

etravel

Well-Known Member
Am cautat pe mai multe rute si aceasta eroare apare pe toate, cu exceptia rutelor interne sau a celor externe unde sunt doua frecvente pe zi pe o destinatie.
Am verificat pe doua browsere - eroarea pe care ai descris-o e perfect reproductibila. Mai mult, sunt aproape sigur ca este o problema care apare din platforma de rezervari. In niciun caz nu e client-side. In aceste conditii ai procedat corect sa reclami. Pana se rezolva, din pacate nu ai altceva ce sa faci decat sa rezervi prin call center, evitand platforma de rezervari. Sau sa rezervi direct pe data respectiva. Sau sa rezervi utilizand site-ul unei agentii de turism, desi in acest ultim caz poate fi sensibil mai scump.
L.E.: In amadeus.net vad ca tariful respectiv este disponibil acum cand scriu. Ma intreb cati bani pierde ROT zilnic, cu bugul vietii in platformă, nerezolvat de atata timp.


euri.jpg
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 user

sorin

Well-Known Member
Ma intreb cati bani pierde ROT zilnic, cu bugul vietii in platformă, nerezolvat de atata timp.

Cu siguranta ca pierde enorm de multe rezervari. Eu am observat acest bug in weekendul de dinaintea saptamanii trecute, desi e posibil sa fie de mai mult timp.
M-a uluit raspunsul pe care l-am primit la mailul trimis catre Tarom, in care mi se spune ca l-au transmis la IT sa verifice, ca si cand nu ar fi stiut deloc de aceasta problema. De obicei in astfel de cazuri serviciul clienti al unei companii iti spune ca se lucreaza la remedierea situatiei.
Imi vine greu sa cred ca nu stiau, desi in cazul Tarom o astfel de ipoteza aparent absurda nu este chiar imposibila. Oricum, faptul ca un asemenea bug cu implicatii imense asupra vanzarilor sta nerezolvat de atata timp este incalificabil.
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 user

etravel

Well-Known Member
Rolul acelei functionalitati cu mai multe tarife minime in functie de disponibilitatea pe zile tocmai asta e - retentia pasagerului. In loc sa inchizi browserul nervos ca ti-a prezentat o suma indigesta de plata (peste 300 de euro one way, tarif demn de primii ani ai decadei '2000), cercetezi si datele alaturate, in ideea de a gasi un tarif uman.
In momentul in care se prezinta in header un tarif atractiv, iar mai jos descoperi cu totul altceva, efectul e invers. Vorbim doar de rezervari pierdute. Ratate. De clienti nervosi (si pe buna dreptate), care pleaca si nu se mai intorc.
Din partea cui ai primit raspunsul e-mail respectiv, call center-ul?
 
  • 👍
Reactions: 1 users

Cristisor

Well-Known Member
Acum cativa ani, le-am semnalat si eu un bug in interfata. Daca-mi amintesc bine, raspunsul a fost ca rezolvarea o face un partener extern, probabil cel care ofera servicii de mentenanta, si ca se va rezolva in perioada urmatoare.
Post automatically merged:

De ce iconite? Sa te fereasca Dzeu de falimentul companiei?
Sa ne fereasca de alte oferte ale companiei :D
 
  • 👍
Reactions: 1 user

etravel

Well-Known Member
Sa ne fereasca de alte oferte ale companiei :D
Ofertele vechi inca bantuie pe strada. Literalmente.
Vazut ieri la Piata Presei.

bla-bla-bla.jpg


Stie cineva daca de Black Friday vor scoate din nou la vanzare vouchere?
Da, confirmat. De aici.

conferinta-emag-black-friday-34.webp


raspunsul a fost ca rezolvarea o face un partener extern, probabil cel care ofera servicii de mentenanta, si ca se va rezolva in perioada urmatoare.
E vorba de furnizorul de servicii de rezervare online, dar raspunsul e perfect neprofesionist, exact ca in cazul lui @sorin . Problemele de functionare sunt strict intre contractant si furnizor, clientului i se ofera un raspuns standard de genul "stim, se lucreaza la rezolvare". Clientului nu-i pasa cine a generat problema, el vrea doar sa stie ca se rezolva, eventual cand.
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 4 users

AIR06

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
 

etravel

Well-Known Member
Incredibil, dar tot nu s-a rezolvat.
131,32 acela e de fapt de la 189,32 - asta in conditiile in care acel pret de 131,32 euro e obligatie de rezultat pur si simplu.... Altfel produci cu succes ceea ce se numeste deceptive advertising.

fp2.jpg
 
  • 👍
Reactions: 1 user

Cristisor

Well-Known Member
Si au aparut voucherele tarom pe emag, cu 50% reducere.
Problema e ca exista o restrictie, calatoria nu este permisa in perioada 15.12.2022-15.01.2023.
Pe mine ma intereseaza sa achizitionez biletul pentru datele 11.01 - 23.01.
Suna stupid dar stie cineva daca 15.01 e limita si pentru zborul retur sau daca varianta mea de mai sus ar fi acceptabila?

L.E. Mi-au raspuns rapid la mail, niciun zbor nu e permis pana pe 15.01.
 
Last edited:
  • 😟
Reactions: 1 users

sorin

Well-Known Member
Incredibil, dar tot nu s-a rezolvat.
131,32 acela e de fapt de la 189,32
In situatia asta cred totusi ca cei in masura sa rezolve problema fie nu o cunosc, fie nu au inteles-o, fie sunt nesimtiti.
Eventualul argument ca nu ar fi stare sa o rezolve tehnic nu mi se pare deloc plauzibil in conditiile in care acest bug este deja prezent de prea mult timp si nu apare pe toate rutele.
 
  • 👍
Reactions: 1 user

colonelu81

Well-Known Member
Pe lângă Wizz Air, și TAROM a solicitat aprobările necesare pentru a opera mai multe zboruri pe ruta București – Istanbul. Compania aeriană de stat dorește să opereze din sezonul de vară al anului 2023 un total de 19 zboruri pe săptămână cu Boeinguri 737-700.
Sursa: Exclusiv: Wizz Air va lansa șapte rute din București, Cluj Napoca și Iași spre Turcia

Am avut senzatia, vazand ca deseori e trimis ATR-ul, ca aceasta ruta spre IST nu merge prea bine. Acum citesc ca vor sa suplimenteze semnificativ frecventele...
 

etravel

Well-Known Member
Hai sa punem totusi si ceva de bine: s-a rezolvat. Nu imi fac iluzii ca s-a rezolvat datorita a ceea ce am postat noi aici, dar bine ca s-a rezolvat.

reparat.jpg
 

sorin

Well-Known Member
Nu s-a rezolvat deloc. Am facut niste simulari si eroarea persista. Daca in data cautata initial este un pret foarte mare, gen Flex Economy, iar apoi selectez alta data din headerul de sus, nu se poate rezerva decat la un tarif mai mare decat cel afisat in acel header.
Le-am trimis un al doilea mail azi dimineata. Acum nici macar nu s-au mai obosit sa-mi raspunda, asta daca l-or fi citit. Asa ca ... no comment!
 
Top