• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
@sorin , poti pune, te rog, un screenshot? Nu reusesc sa reproduc, dar poate gresesc pe undeva. Recunosc ca am facut teste numai OW.
 
@etravel , nu stiu cum se pune captura de ecran aici. Ca sa vezi un exemplu, cauta te rog un OTP-BRU one way pentru 28 sau 29 noiembrie si vei vedea aceasta situatie.
 
Confirm, bugul persista. Mea culpa, nu s-a reparat nimic. Nici macar acum.

corect1.jpg
 
TAROM a mai reușit să vândă din ATR-42 -uri? Poate vând unul în Tanzania, unde recent s-a prăbușit un avion de acest tip:

Avionul, un ATR 42-500 al companiei private locale Precision Air, decolase din Dar es Salaam, capitala economică a Tanzaniei, şi avea 43 de persoane la bord, conform autorităţilor.

 
  • 👍
Reactions: 1 user
Părțile sociale pe care compania TAROM le deține în cadrul companiilor Romanian Fuelling Services SRL și Globe Ground România SRL vor fi vândute în perioada următoare prin licitație.

Chiar asa de nasoală e situatia financiară?
 
@etravel , asa prevede ''planul de restructurare'', sa vanda si actiunile pe care le au in alte societati.
Iar bugul acela din platforma de rezervari nici pana acum nu l-au rezolvat, desi vad ca au bagat si tarife promo pentru perioada de dupa sarbatori.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Rute regulate operate TAROM anul 2019: 49, intr-adevar unele au fost doar cateva curse OTP-ODS, TSR-KIV, IAS-LTN, OTP-TGM....alte sezoniere SUJ-CND, OTP-VLC, OTP-ALC, alte au fost cateva sute de curse OTP-VIE/BCN/HAM/LCA/ARN/SBZ

Rute regulate programate TAROM 2023: 28 (toate de pe OTP), capacitatea undeva la 70% raportat la anul 2019

Planurile vecinilor de la Air Serbia in articolul de mai jos

,,Air Serbia will offer its passengers 22 new destinations. We are proud of the fact that, including charter destinations, we are approaching the number of nearly 100 destinations in the upcoming summer season within our growing network”, Air Serbia's General Manager

 
Niste prostovani, habar nu au ca o companie, pt a fi profitabila trebuie stoarsa, micsorata, inchisa. Politica romaneasca la nivelul maxim.
Vom vedea probabil o noua reusita pe axa bode, mos craciun si acolitii. Nu-i problema, suntem o tara prea mica fata de Serbia, Austria, etc. Nu avem nici un motiv pt a sustine o companie cu capital romanesc.
Probabil ca reusita mareata a managementului impus de undeva din zona Aviatorilor, cladirea din plan secund va fi o companie cu 4 avioane jet, cateva ATR, care vor merge prin zona si evident, la Bruxelles, ca sa vada tot parlamentarul roman ca exista companie romaneasca cu care pot zbura extraordinar.
Traiasca, la mai mare romania, (lucrului bine facut)
 
Înțeleg că dezvoltarea companiei e în prezent ținută-n loc de mărețul plan de restructurare, de care vă plângeți cu orice ocazie.

Dar până la acest plan de restructurare, ce a făcut managementul și acționarii acestei companii de stat ca să treacă peste impasul în care se află și să se redreseze?

Nimic, că înainte i-a ținut în loc prostia și incompetența. Bine, tot asta îi ține în loc și acum, doar că au o scuză: planul de restructurare.

În toată industria companiile aflate în impas caută soluții, încearcă marea cu degetul... la TAROM se doarme că oricum nu lasă Guvernul să se spargă asemenea puroi. Dacă era o companie privată era cu lacătul pe uși de ani de zile.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Rute regulate operate TAROM anul 2019: 49,
Rute regulate programate TAROM 2023: 28
Si, din cate se pare, nu poti lansa rute noi atat timp cat se pune in aplicare perla gandirii corporaTriste. Poate si o bucata buna de timp dupa. Practic dezvoltare nu, micsoare da - in numele unei inchipuite eficiente din Excel-urile si PDF-urile respectivilor.

mos craciun
Si Mos Nicolae. Asta ca sa ramanem in spiritul sarbatorilor.
Una peste alta, e pe cale sa se implementeze inca o scarboasa cedare de suveranitate economica. Curat colonie.

la TAROM se doarme că oricum nu lasă Guvernul să se spargă asemenea puroi. Dacă era o companie privată era cu lacătul pe uși de ani de zile.
Fii amabil si scuteste-ne de cliseele obscen-imbecilizante ale presei libertariene. Nu stiu daca ai observat, dar mai nou le-a trecut timpul. Si inca bine de tot.
 
Înțeleg că dezvoltarea companiei e în prezent ținută-n loc de mărețul plan de restructurare, de care vă plângeți cu orice ocazie.
Planul de restructurare este o forma delicata de a traduce "planul de inchidere (in sfarsit am gasit modalitatea)". Si da, "ne plangem", cei care am ramas inca in aceasta companie, care ce sa vezi, merge prost nu pt ca suntem noi prosti ca si angajati sau pt ca avem salarii comparabile cu cei din alte companii care sunt profitabile (cred ca asta a fost printre ultimile declaratii ale ministrului transporturilor (cel din acte), ci pentru ca asa se doreste din varfurile elitei politicii romanesti (ca sa nu zic direct din varfurile liberale ale politicii).
Dar, in final chiar si acei dintre noi mai incapatanati (sau mai orbi in fata realitatii), vor realiza ca aici se va pune lacatul si vor pleca. Ne vom gasi de lucru prin alte parti, trebuie sa recunoastem cu totii ca acum este un moment extrem de bun in lumea aviatiei pt a gasi un loc mai bun de munca, iar romanii pot merge linistiti prin alte tari cu companii straine. Pana la urma nu mai este nici un motiv pt a ne pasa de ceea ce se intampla cu orice este romanesc, daca de sus nu se doreste decat distrugerea si cedarea catre straini, cine suntem noi sa ne impotrivim?
Calatorie placuta!
 
  • 👍
Reactions: 1 user
asa se doreste din varfurile elitei politicii romanesti (ca sa nu zic direct din varfurile liberale ale politicii).
Stii cum fac "dezvoltatorii" de locuinte ca sa construiasca in zone istorice scumpe, in care e interzis sa faci asa ceva? Cumpara o cladire cu un pret derizoriu fata de valoarea terenului de sub ea, si o abandoneaza pentru un timp. Aproape imediat apar haiducii care devasteaza tot, inclusiv acoperisul. Elementele naturii desavarsesc distrugerea, o cladire nu e facuta sa ploua si sa ninga in ea. Dupa care apar buldozerele.
Exact la fel si cu organizatiile de acest gen - e foarte usor sa le lasi intentionat sa se degradeze in lipsa oricarei guvernanţe dupa care sa clamezi tot tu ca sunt ineficiente, invechite, si ca neaparat trebuie inchise. Apare si tefeleul care, intre doua sesiuni de batut cu petul in asfalt, decide el ca totul e un puroi care ar fi trebuit lichidat de mult. Asa i s-a spus la televiziunea UM Cutare, deci sigur asa e. Personajul care vremelnic pozeza in ministrul transporturilor declara in mai multe ocazii ritos, plin de el si la persoana a 3-a ca e mare pericol de faliment daca nu se implementeaza perla gandirii corporaTriste. De parca nu ar fi direct responsabil de companiile din subordine. De parca e vorba doar de falimentul unui SRL de la Cuca Macaii. Multa măcăneală politicianistă, zero actiune, că salariul vine oricum. De ce sa mai transpiri?
Numai ca s-au cam intors timpurile, #băbăeţ. Bine de tot. Si nu pe partea cealalta. E momentul sa aveti mare grija la ce va doriti, altfel bonjour la tomberonul istoriei.

In incheierea emisiunii de azi las asta aici:
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Am văzut în sistemul de rezervări câteva zboruri directe către Nisa, știe cineva ce e cu ele? RO401/RO402. Nu știam că TAROM zboară la Nisa.
 
Sper sa nu gresesc dar TAROM zboara de ani de zile la Nisa, insa doar sezonier.
Bucureşti - Nisa

  • Zboruri începând din 16 iunie 2022
  • 2 frecvenţe săptămânale – joi şi duminică
  • RO401 - 11:00 OTP - 12:30 NCE/ RO402 - 13:15 NCE - 16:35 OTP - joi
  • RO401 - 13:20 OTP - 14:50 NCE/ RO402 - 15:40 NCE - 19:00 OTP - duminică
 
Reactions: 1 user