Zborul la Heraklion e operat o singura data pe saptamana, miercurea, cel putin in varianta actuala de orar publicata pe site. Are numar de zbor regulat (RO 277), deci in niciun caz nu e charter. Problema e cu tariful, daca vrei sa nu calatoresti cu lenjeria intima, ciorapii si alte obiecte de imbracaminte in bagajul de mana trebuie sa platesti circa 348 euro. Pentru o familie de trei, costul calatoriei dus-intors sare de 1000 de euro.Zboara Tarom cursa charter regulata? Cam greu sa cred asa ceva.
Vara asta preturile au luat-o in sus puternic.Zborul la Heraklion e operat o singura data pe saptamana, miercurea, cel putin in varianta actuala de orar publicata pe site. Are numar de zbor regulat (RO 277), deci in niciun caz nu e charter. Problema e cu tariful, daca vrei sa nu calatoresti cu lenjeria intima, ciorapii si alte obiecte de imbracaminte in bagajul de mana trebuie sa platesti circa 348 euro. Pentru o familie de trei, costul calatoriei dus-intors sare de 1000 de euro.
Corect. Cand am testat nu era Saver Economy, probabil mai lucrau la incarcarea tarifelor. Acest tarif este chiar mai mic, in anumite date, decat Wizz Go. SI mai are si bagaj de cala inclus.Bagajul de cala este inclus si in Saver Economy, unde RT costa 200+ Euro.
Noua moda este ca toti sa incerce un upsell. Fie prin micsorarea calitatii, fie a cantitatii pentru acelasi pret in cazul FMCG, fie prin scumpiri de-a dreptul pur si simplu.Vara asta preturile au luat-o in sus puternic.
Nu gasesti IAS - LCA sub 250 de euro, fara nimic inclus, in perioada sezonului. Pretul e asa din ianuarie, il monitorizez.
Pe unele zboruri, pretul se duce spre 400 de euro, fara nimic inclus.
Atata timp cat companiei nu-i pasa ca pierde angajati care isi indeplinesc sarcinile de serviciu in mod constiincios, cat nu exista o politica de valorizare si retentie a cadrelor, de recuperare a celor deja plecati, la asa ceva se ajunge. Valabil pentru orice companie...Am selectat cateva din informatiile de pe site, ca sa intelegem cat de mult se pune pret pe detalii si cat de mult si bine functioneaza "sefu, eu am terminat, plec acasa".
Acel bug apare in paginile generate dinamic de Amadeus, pagini care nu au nimic comun cu host-ul web aflat la adresa wwww.tarom.ro. Prin urmare, schimbarea de site nu avea cum sa il afecteze in vreun fel. Acolo va ramane pana se va gasi un salariat constiincios care sa ia taurul... de fapt bug-ul de coarne.bugul tarifar despre care vorbeam noi odata, a supravietuit si schimbarii de site. E tot acolo, si acolo cred ca ramane, fara sa deranjeze pe nimeni.
Pana la urma au fost retrase doar de pe site-ul propriu. Pe site-urile agentilor sunt si in acest moment prezente.Exista posibilitatea sa fie anulate, dar, din motive specifice Tarom, sa nu fie retrase si din alte sisteme.