• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Zboara Tarom cursa charter regulata? Cam greu sa cred asa ceva. Si daca tot am zis sa verific si eu siteul companiei, sa ne amuzam un pic (sau nu):

- Profilul companiei: Transportatorul României deţine una dintre cele mai tinere flote din Europa, alcătuită din 25 de aeronave / Compania TAROM este o companie modernă şi orientată către viitor :sisigay:
- Flota : flota compusă din 18 aeronave (parca erau 25 mai sus, probabil ca le-au fost furate pana au ajuns la capitolul dedicat acesteia)
- 2 BOEING 737-800 NG / Viteza de croazieră: 340 KCAS (cu asta i-am spart) / Altitudine de croazieră: 41000 ft
- 2 BOEING 737-800 NG / Viteza de croazieră: 870 km/h / Altitudine de croazieră: 12.497 m
- 4 BOEING 737-700 (astea nu mai sunt NG da-le dracu) / Altitudine de croazieră: 10.000 m ( ma tu sti la cat zboara 700le alea? 10 mii ce nu sti ca asa zboara jeturile? )
- 4 AIRBUS A318-111 / Altitudine de croazieră: 10.700 m ( da Airbusurile la cat zboara? hai mah ca e aproape 4 si pleaca tura, pune si tu diferit de Boeing, ce conteaza? )


Am selectat cateva din informatiile de pe site, ca sa intelegem cat de mult se pune pret pe detalii si cat de mult si bine functioneaza "sefu, eu am terminat, plec acasa".
 
  • 👍
  • 🤣
Reactions: 3 users
Încă o veste buna, un B737 (YR-BGH) a revenit la zbor de ieri.
A mai rămas un singur B737 (YR-BGG) indisponibil, care cred că va reveni pe la inceputul lunii iunie.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Zboara Tarom cursa charter regulata? Cam greu sa cred asa ceva.
Zborul la Heraklion e operat o singura data pe saptamana, miercurea, cel putin in varianta actuala de orar publicata pe site. Are numar de zbor regulat (RO 277), deci in niciun caz nu e charter. Problema e cu tariful, daca vrei sa nu calatoresti cu lenjeria intima, ciorapii si alte obiecte de imbracaminte in bagajul de mana trebuie sa platesti circa 348 euro. Pentru o familie de trei, costul calatoriei dus-intors sare de 1000 de euro.

otp-her.jpg
 
Bagajul de cala este inclus si in Saver Economy, unde RT costa 200+ Euro. Pretul pare sa fie mai mic / similar cu cel oferit de Wizz pe aceeasi ruta (cu bagaj de cala, clasa tarifara Wizz Go).
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Am simulat un zbor pentru o persoana de pe 5 iunie pana pe 12 iunie,bilet dus intors cu bagaj de cala de 23 kg,fara alegere loc la pretul de 197,62€ ,iar pentru doi adulti si un copil pana in 11 ani aceleasi date,acelasi tip de bilet pretul total 592,86€.Mi se pare foarte ok pretul.
 
Foarte ciudat ce apare pe site, pe de-o parte nu sunt avioane pt a zbura, pe de alta parte apare un zbor care nu s-a mai facut vreodata, in timpul verii, cand flota e oricum intinsa la max. Singura explicatie logica pe care o gasesc e ca agentia de turism permite si vanzarea de bilete la o cursa de a sa. Oricum, dubios e putin spus. Sper sa nu fie vreo incercare de genul celei din Iasi, zburam low cost, ca e la moda, dar avem costuri de operare mai mari decat un legacy clasic.
 
Zborul la Heraklion e operat o singura data pe saptamana, miercurea, cel putin in varianta actuala de orar publicata pe site. Are numar de zbor regulat (RO 277), deci in niciun caz nu e charter. Problema e cu tariful, daca vrei sa nu calatoresti cu lenjeria intima, ciorapii si alte obiecte de imbracaminte in bagajul de mana trebuie sa platesti circa 348 euro. Pentru o familie de trei, costul calatoriei dus-intors sare de 1000 de euro.
Vara asta preturile au luat-o in sus puternic.
Nu gasesti IAS - LCA sub 250 de euro, fara nimic inclus, in perioada sezonului. Pretul e asa din ianuarie, il monitorizez.
Pe unele zboruri, pretul se duce spre 400 de euro, fara nimic inclus.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Bagajul de cala este inclus si in Saver Economy, unde RT costa 200+ Euro.
Corect. Cand am testat nu era Saver Economy, probabil mai lucrau la incarcarea tarifelor. Acest tarif este chiar mai mic, in anumite date, decat Wizz Go. SI mai are si bagaj de cala inclus.

Vara asta preturile au luat-o in sus puternic.
Nu gasesti IAS - LCA sub 250 de euro, fara nimic inclus, in perioada sezonului. Pretul e asa din ianuarie, il monitorizez.
Pe unele zboruri, pretul se duce spre 400 de euro, fara nimic inclus.
Noua moda este ca toti sa incerce un upsell. Fie prin micsorarea calitatii, fie a cantitatii pentru acelasi pret in cazul FMCG, fie prin scumpiri de-a dreptul pur si simplu.
Sell less for more.

Am selectat cateva din informatiile de pe site, ca sa intelegem cat de mult se pune pret pe detalii si cat de mult si bine functioneaza "sefu, eu am terminat, plec acasa".
Atata timp cat companiei nu-i pasa ca pierde angajati care isi indeplinesc sarcinile de serviciu in mod constiincios, cat nu exista o politica de valorizare si retentie a cadrelor, de recuperare a celor deja plecati, la asa ceva se ajunge. Valabil pentru orice companie...
Boomerang employees? Lasa-ne cu d'astea ca avem treaba !! Ei...
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Gresit. Zborurile au disparut doar de pe site-ul propriu, nu si din sistemul de rezervari, unde apar ca RO 277/278. Orarul e acelasi. Le-am gasit in Momondo, Skyscanner, Mytrip.ro, Booking.com, Kiwi.com, GoToGate, LOLTravel si asa mai departe. Chiar si J'info Tours. E drept, in unele agregatoare sunt cu preturi prohibitive, parca special sa nu se vanda.
De ce ar face cineva asa ceva?
Capturile de ecran mai jos sunt valabile la data si ora postarii pe acest forum.
Skyscanner:

her-02.jpg


LOL Travel



her-03.jpg


J'info Tours

her-04.jpg


Conditii de calatorie:

her-05.jpg



Momondo 1


her-06.jpg



Momondo 2 - sumarul calatoriei.


her-07.jpg


Toate acestea sunt rezervabile, am mers pana la pasul unde ar fi trebuit sa platesc cu cardul de debit/credit.
 
Last edited:
Exista posibilitatea sa fie anulate, dar, din motive specifice Tarom, sa nu fie retrase si din alte sisteme.
In alta ordine de idei, @etravel, bugul tarifar despre care vorbeam noi odata, a supravietuit si schimbarii de site. E tot acolo, si acolo cred ca ramane, fara sa deranjeze pe nimeni.
 
Reactions: 1 user
bugul tarifar despre care vorbeam noi odata, a supravietuit si schimbarii de site. E tot acolo, si acolo cred ca ramane, fara sa deranjeze pe nimeni.
Acel bug apare in paginile generate dinamic de Amadeus, pagini care nu au nimic comun cu host-ul web aflat la adresa wwww.tarom.ro. Prin urmare, schimbarea de site nu avea cum sa il afecteze in vreun fel. Acolo va ramane pana se va gasi un salariat constiincios care sa ia taurul... de fapt bug-ul de coarne.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Iarasi schimbari de management la ROT , director general devine Tudor Constantinescu ,fost director la Blue Air, AirConnect, Aeroitalia.
CFO devine dna. V. Dancila ,fost consilier la BNR.
 
Exista posibilitatea sa fie anulate, dar, din motive specifice Tarom, sa nu fie retrase si din alte sisteme.
Pana la urma au fost retrase doar de pe site-ul propriu. Pe site-urile agentilor sunt si in acest moment prezente.
 
Ce părere aveți dacă TAROM ar trece la A220 (-100 și -300). Teoretic, evident. Ar putea să devină concurent în teritoriu? Pentru că A220 are o capacitate mult mai mică 100-135 (-100), max. 160 (-300)... mă gândesc că ar putea lupta cu low-costul, pe aeroporturi mai mici, gen Bacău. Capacitate mică, consum mic, totul comparativ cu A320 sau B738.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
A mai circulat aceasta idee. Tarom cumpara Boeing pt relatia dintre Guvernele Romaniei si SUA. dpdv tehnic, strategic miscarea este o mizerie, cum au fost multe altele.
Maxurile pot fi utile cel mult pe charter, altfel sunt cazane vs A220(vezi Air Baltic, Air Croatia, Bulgaria) toate au optat pt A220.
 
  • 👍
Reactions: 1 users