Voi tot ratati o parte extrem de impotanta aici: "Se numara printre masurile propuse de
autoritatile romane". Nu UE a zis sa inchizi rutele ca oricum daca esti o companie cu 10 avioane nu prea mai ai cum sa te faci mai mic, ci statul roman, adica proprietarul. Si e suficient sa ne uitam cine era la butoane la MT pe vremea cand planul de restructurare a fost conceput, sa ne uitam cu cine era si probabil este bun prieten din zona aviatiei din RO (acum a ramas doar padurea din ei), si atunci vom intelege ca acest plan a fost creat pt a pune compania in lant. Sa nu uitam ca dnului Stoicescu i-a scapat sau a spus-o intentionat faptul ca intr-o alta versiune de plan, Blue Air ramanea compania mare iar Tarom satelitul. Doar ca intre timp a intrat pe fir cineva cu crescatorie de gaini mai mare si Blue s-a dus.
Si sa fim seriosi, Tarom a primit 50 + dobanzi la inceput de pandemie, bani oricum muuuuult sub ce au primit alte companii din UE, iar acum, teoretic inca vreo 30+, care oricum s-au dus pe garantii de datorii sau datorii. Adica
ROT a primit un degetel mare in realitate, a primit o pasuire si atat, nici o redresare, doar ceva timp, 0 bani si multe lanturi la gat si glezna. Si oricum, chiar si de ar fi primit 95 de mil sau cat se tot lauda marii guvernanti (sigur, pt votantii lor principali, cand spui 95 mil deja le spui intregul univers), tot nu ar fi fost nimic in lumea de azi a aviatiei pt a intoarce compania pe drumul cel bun. Ar fi fost un mega fas. Dar nu au fost oricum.
Pe de alta parte, UE e departe de a fi prea inteligenta, asta doar daca ne uitam la rutele spre China inchise recent si la plangerile celor de la
KLM legate de concurenta necinstita facuta companilor din UE de catre Chinezi, situatie fata de care marea UE nu prea pare sa fie foarte 20/20.