• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Cu ministrul de acum, care previzibil va fi acelasi si dupa alegeri, cu managementul (de fapt tutela) extrem de toxic practicat de MT, consiliul de administratie de acum al RO si cu managerii executivi numiti, care si ei previzibil ca vor fi inscaunati pe patru ani?
Nicio sansa.
 
Last edited:
A fost vreo perioada in ultimii ani, vreun guvern, vreun CEO in mandatul caruia s a simtit dorinta de schimbare, de redresare a companiei?
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Categoric da. In istoria recenta a companiei a existat un grup de oameni care au avut si vointa si putinta (in sensul ca detineau cunostintele necesare) si tot sprijinul politic pentru a scoate TAROM de pe directia absolut nenorocita pe care se afla de deja ceva timp. Din pacate nu au reusit sa duca la capat ceea ce si-au propus. Pentru ca nu sunt vremurile sub om, ci bietul om sub vremuri, zice cronicarul.
 
Pe contul de FB al Boardingpass apare informatia urmatoare:

---------------------------
PE SCURT: opt dintre cele 14 avioane din flota TAROM nu sunt active, iar din acest motiv compania aeriană de stat a anulat în ultimele zile mai multe zboruri, iar altele au fost operate cu întârziere.
Câteva dintre avioanele inactive ar urma să opereze zboruri începând cu zilele ce urmează.
Avioanele din flota TAROM care sunt indisponibile:
- 1x ATR 72-500 (YR-ATH);
- 3x ATR 72-600 (YR-ATM, YR-ATL și YR-ATJ);
- 3x Boeing 737-700NG (YR-BGH, YR-BGI și YR-BGG);
- 1x Boeing 737-800NG (YR-BGK).
Avioanele din flota TAROM care sunt active:
- 1x ATR 72-500 (YR-ATI);
- 1x ATR 72-600 (YR-ATK);
- 1x Boeing 737-700NG (YR-BGF);
- 3x Boeing 737-800NG (YR-BGJ, YR-BGL și YR-BGM).
Pentru a diminua efectul negativ asupra programului de zbor cauzat de indisponibilitatea celor opt avioane, TAROM închiriază al doilea avion de tip Airbus A320 de la Dan Air.
De asemenea, Dan Air a operat în ultimele zile mai multe zboruri pentru TAROM, chiar dacă inițial era planificat ca aceasta să opereze doar zborurile companiei aeriene de stat dintre București și Madrid (Spania).
------------------------------------------


Chiar asa de rea e situatia financiara, ca nu isi permite ROT sa readuca acele avioane in stare de functionare? Parca sapte pe dreapta nu au fost niciodata.
 
Reactions: 1 user
Pai cum, nu obtinem profit anul asta? Nu, pur si simplu aviatia cere bani ca sa operezi, iar daca rostogolesti cheltuieli pt mai incolo, la un moment dat, vei fi lovit de realitate, mai domol sau mai puternic. Iar cand avioanele pe care le scoti din hangar sunt mai praf decat inainte sa intre, ce ar mai fi de zis?
Sau, poate asta e si idea, de ce sa nu zbori cu avioane si echipaje de la altii, tarom, operated by the rest of the world
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Iar cand avioanele pe care le scoti din hangar sunt mai praf decat inainte sa intre, ce ar mai fi de zis?
Sa externalizezi MRO-ul. Sau un joint venture. Sau orice forma de reorganizare care sa si poata garanta nivelul de calitate de care ai nevoie.
Iar in pasul doi sa trimiti la păscut toti menegerii administrativi si executivi de C level care, din prea plin profesional, au dus la dezastrul actual.