Nu cred ca vom putea vorbi de doua superhuburi..ma gindesc mai degraba la niste capabilitati si resurse comune care üuse impreuna ar da o ecuatie cistigatoare.
In primul rind, vorbim de singurele tari din regiune cu trafic intern si centre regionale. Asta cere competente in zona rutelor regionale si legarea oraselor A si B de huburile de business cu care au legatura. Eurolot e exemplul bun de tranzitie de la o flota ATR care trebuia sa faca legatura ieftina cu capitala la o flota Q400 care leaga economic centrele regionale de destinatii importante economic. Cum la 1 mai a fost terminata si autostrada de la Lodz la Gdansk si legatura dinspre Varsovia spre nord e gata.
Pe long haul, nici una din companii nu ar avea puterea de a avea curse cu frecventa mare. Dar operate in W, destinatiile ar face sens.
LOT are 6 E170 la vinzare.. ia sa punem cite 2 la
CLJ si TSr si cite 1 la
SBZ si
IAS..imediat altfel discutam ca noi rute potentiale care sa aiba si sens economic.
Ca si focus
LOT are oricum o rete buna spre baltice si Scandinavia, Tarom ar putea sa construiasca ceva spre Middle East.
Nu in ultimul rind, managementul
LOT e mai bun la tema "restructurare" si la decizii de flota...launch customer E-Jets, launch customer 787 pe Europa spune tot.