• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Inca un titlu scris cu CAPS LOCK ;)
EXCLUSIV: Plătiţi pentru incompetenţă. Documente importante ale TAROM semnate cu ochii închişi

În scris, chiar data de publicare a documentului este 8 aprilie 2015, cu fix un an în urma apariţiei efective a acestuia. Astfel, documentul arată că este emis în 2015, în conformitate cu hotărârea nr. 7 a Consiliului de Adminisraţie TAROM, din 21.03.2016, bazându-se pe o decizie nr. 658 din 14.09.2016. Ceea ce arată că documentul prin care Adrian Bogdan Sandu se eliberează din funcţia de director tehnic ar fost emis în viitor.

În continuare, prin decizia 680 din 15.09.2016 se face încă un salt în viitor, prin care Bogdan Adrian Sandu preia atribuţiile de Director Tehnic. Cu alte cuvinte, aceste atribuţii erau deţinute, au fost cedate şi au fost din nou preluate de acelaşi director în date de 15.09.2016.

Paradoxul documentului continuă cu Decizia 946, luată într-un viitor şi mai îndepartat, adică în 08.12.2016, când funcţia de Director Tehnic va fi preluată de către Emil Contantin Popa el având în prezent această funcție.
În timp ce calitatea de titular al lui Emil Constantin Popa a fost acceptată de către Autoritatea Aeronautică Civilă Română la data de 01.03.2016, cu aceeaşi dată, Adrian Bogdan Sandu, încetează preluarea funcţiei de director tehnic. Nu putem să nu remarcăm limbajul agramat al unor persoane, experţi în domeniul resurselor umane, ce deţin posturi cheie într-una dintre cele mai importante companii de stat din România.

taromu-papaers_1.jpg


Bafta!
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Astazi s-au prezentat in terminalul Plecari de la OTP noile uniforme (Catalin Botezatu) si noile meniuri (dnata) TAROM.

voDtrJP.jpg


qVcMCM5.jpg


fwUwgbZ.jpg


Ijawpe7.jpg


QeNCx0d.jpg


Gh6fjDH.jpg


11nT08p.jpg
 
  • 👍
Reactions: 8 users
Iar uniforme noi?

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
 
Astazi s-au prezentat in terminalul Plecari de la OTP noile uniforme (Catalin Botezatu) si noile meniuri (dnata) TAROM.

voDtrJP.jpg
Mie, sincer sa fiu, mi se par niste uniforme fara prea multe elemente distinctive care sa te faca sa zici: "astia sunt de la Tarom" sau chiar "wow, ce uniforme interesante". S-a ales conceptul sobru, pe ideea culorii de contrast (galben), dar care culoare mi se pare insuficienta ca volum. Per total, uniformele mi se par relativ ok, dar nu e nicio schimbare semnificativa in imaginea companiei. Cred ca se putea face totusi mai mult.
 
Mie, sincer sa fiu, mi se par niste uniforme fara prea multe elemente distinctive care sa te faca sa zici: "astia sunt de la Tarom" sau chiar "wow, ce uniforme interesante". S-a ales conceptul sobru, pe ideea culorii de contrast (galben), dar care culoare mi se pare insuficienta ca volum. Per total, uniformele mi se par relativ ok, dar nu e nicio schimbare semnificativa in imaginea companiei. Cred ca se putea face totusi mai mult.

Oh no, the horror... Inteleg ce vrei sa zici. Tristetea e maxima. Si eu ma asteptam la ceva mai decent. Gen:

21Ujwe0.png
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Scuze, dar biroul de presa Tarom e cumva de la nevoi speciale, de nu il duce mintea sa puna pe site macar O imagine cu noile uniforme si cu meniurile dnata? Pagina cu stirea parca e din Scanteia de pe vremuri.
O treaba super faina a facut @eurocopter mai sus cu toate pozele acelea, altfel nu am fi aflat cum arata uniformele si meniurile.


noile_uniforme.jpg
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 users
@bv01, degeaba, daca 's-a racit evenimentul', cum se spune in presa, poate sa publice si in New York Times, informatia nu va mai avea aceeasi valoare ca in ziua respectiva.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
@etravel Buna observatia. Nu este o noutate ca biroul de presa ROT nu isi face treaba cum trebuie. Georgeta Dinu (purtator de cuvant si sefa biroului de presa) se misca in reluare de fiecare data. Nu se sinchiseste sa raspunda la email-uri, la sesizari repetate, etc. Si aici vorbesc din propria experienta, nu din auzite. Pe undeva o inteleg, nu castiga "decat" 150 de milioane de lei vechi. Din culisele TAROM / Angajari pe multi bani, fara a respecta regulamentul | Aeronews

La banii astia, de ce sa te agiti? "Noi ne facem ca muncim, ei se fac ca ne platesc."
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Are vreun target ceva? LOOOL


Sent from my mobile phone using Tapatalk
 
Poate este o politica de a atrage paxi ;)

Puteau sa faca un eveniment si mai interesant. Ceva de genu`: "Vezi primul noile uniforme pe ruta OTP - CLJ, in data de xx/xx. Cu aceasta ocazie oferim bilete cu 10% mai ieftine."
Insa, nu ai cum sa ceri de la cineva care nu poate oferi, nu il duce capul.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Yep...
b68b83e0d2c0f077400107546bdad1ab.jpg



Sent from my mobile phone using Tapatalk
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Problema e ca in general un rebranding vine atunci cind faci o restructurare si vrei sa dai o imagine noua companiei iar mentalitatea sa fie reflectata si de noul branding. In aviatie putem vedea asta la Iberia sau la Flybe.

La Tarom eo chestiune punctuala, dar ea nu schimba nimic in orientarea companiei, in produsul oferit, in mentalitatea angajatilor.
 
Aham... Zici tu că angajații de la tehnic no vor lucra mai cu spor datorită noilor uniforme? :)


Sent from my mobile phone using Tapatalk
 
Georgeta Dinu (purtator de cuvant si sefa biroului de presa) se misca in reluare de fiecare data. Nu se sinchiseste sa raspunda la email-uri, la sesizari repetate, etc. Si aici vorbesc din propria experienta, nu din auzite. Pe undeva o inteleg, nu castiga "decat" 150 de milioane de lei vechi.
E irelevant ca se numeste Georgeta Dinu, Mofeta Pinu sau altfel. Relevant e ca s-a comunicat foarte prost evenimentul pe site-ul oficial. Mai nou (probabil cineva a citit pe aici) vad ca a aparut o trimitere la imagini si detalii pe contul de Facebook Tarom, ceea ce e un alt fuckup major, pentru ca un site corporate joaca in alta liga decat Facebook-ul cel de toate zilele.
Daca Mofeta nu se pricepe sau nu vrea sa comunice cum trebuie sau pur si simplu cocheteaza cu nevoile speciale, atunci era cazul sa se angajeze o firma de evenimente si de PR care sa isi faca treaba exact ca la carte si totul era ok. Nu inteleg ce era asa de greu de facut treaba asta.
La Tarom eo chestiune punctuala, dar ea nu schimba nimic in orientarea companiei, in produsul oferit, in mentalitatea angajatilor.
Ideea era de a fi marcat si comunicat corect un eveniment de prezentare, nu de a schimba ceva in orientarea companiei sau in produsul oferit sau chiar in mentalitatea angajatilor pentru ca in mod evident nu despre asta era vorba.
`