Tarom renunță definitiv la avioanele cu eliceTotodată compania va evalua înlocuirea aeronavelor ATR 42/72 cu aeronave JET de capacitate apropiată cu ATR.
CR9?
Tarom renunță definitiv la avioanele cu eliceTotodată compania va evalua înlocuirea aeronavelor ATR 42/72 cu aeronave JET de capacitate apropiată cu ATR.
Salut, Peter! Titlul a fost corectat a doua zi - este vorba despre primul trimestru din 2016. S-a întâmplat să iasă „semestru” în loc de „trimestru” datorită oboselii! Mulțumesc pentru atenție! Robert Iancu - TAROM: 500.000 pasageri transportaţi în primul trimestru din 2016TAROM: 500.000 pasageri transportaţi în primul semestru din 2016
Se pare ca asta ar însemna o creștere de 6% comparat cu aceeași perioada a anului trecut
CR9?
Pai S-a mai operat in trecut cu ATR 72, deci sigur sunt șanse! Eu la sfârșitul lunii Iulie zbor la SCV, sa vedem cat de plin este zborul (m-am interesat, si sunt deja 35 Pax rezervari - pe un zbor care pleacă intr-o luna), deci sper sa se facă un upgrade la AT7 pentru mai multe zile, curandSCV creste la 7/7 cu ATR 42 din August si depaseste SUJ. La o privire rapida am gasit segmente la 70 - 100 de Euro in August, deci deja exista potential pentru operarea unor segmente cu ATR 72.
In functie de grila de preturi, probabil ca SCV va fi sustenabil si cu un jet cu 80 de scaune.
Hahaha wishful thinking.
eu as fi luat in considerare CS100 pe langa CRJ900 ca s-ar lua acum la super discount numai sa le creasca nr de operatori
Eu sunt curios cine face aceasta evaluare, caci Tarom nu are conducere de cateva luni.Momentan se face "evaluarea înlocuirii aeronavelor ATR 42/72 cu aetronave JET de capacitate apropiată cu ATR", deci mai e cale lunga pana cand se va lua o decizie.
Nici cea mai mica legatura.Sa fie oare pentru ca ATR-urile nu pot ateriza pe pilot automat? Si la cat de des avem ceata pe aeroprturile din RO, sunt multe intarzieri/ anulari din cauza asta?