TAROM a anunțat astăzi că ar căuta niște oameni în ceva departamente pe facebook. Nu au spus ce posturi, doar hai și aplică la secțiunea cariere de pe site. Vă provoc să găsiți această secțiune în meniul sau în footerul site-ului TAROM. Exact.
În 2019 TAROM va uni toate regiunile din România cu zboruri interne. În Constanţa, am fost prezenţi anul acesta, prin programul întocmit în iarnă, la scurt timp după ce am preluat managementul, cu o cursă de Satu-Mare cu două frecvenţe săptămânale, care are succesul scontat. La Constanţa nu am fost prezenţi de prea mult timp şi sincer, m-am gândit cum ar fi să conectăm şi Bucureşti de Constanţa şi este de luat în calcul şi o astfel de perspectivă. Eu văd un interes crescut pentru Constanţa dar trebui schimbată totuşi imaginea turismului de pe litoral" a declarat Wolff, la reuniunea găzduită de găzduită de Aeroportul Internaţional Mihail Kogălniceanu.
incontWerner Wilhelm Wolff a mai precizat că Tarom consideră drept prioritară reluarea zborurilor către China.
Nu se va intampla.Tarom va zbura non-stop de la Bucuresti la Constanta. Wow.
"Este o opinie personală, dar eu sunt dezamăgit de aspectul litoralului, unde am revenit, vara aceasta, după mulţi ani, şi am constatat că avem o problemă în a ne vinde produsul turistic; cu şezlonguri din lemn, cu o faleză aglomerată, în Mamaia. Am rămas cu un gust amar în Mamaia, pe plajă, unde am mers sute de metri, nu doar într-un loc. Ne prezentăm într-un mod neprofesionist, nepotrivit pentru a ne vinde în străinătate. Pot spune că am găsit un singur loc agreabil, undeva la Eforie, între Eforie Nord şi Eforie Sud. Dacă vrem să aducem turişti străini, noi trebuie să le oferim ceva acestora pentru banii plătiţi. Sunt de acord că trebuie să vindem litoralul românesc, aşa cum cer companiile din turism, dar trebuie să ne facem temele mai bine. Nu înseamnă că dacă am creat câteva oaze, la Mamaia, care unele poate că arată chiar mai bine decât în străinătate, oferim atractivitate pe litoral. Suntem o ţară foarte atractivă, avem potenţial de a aduce clientelă multă, dar trebuie să fim mai organizaţi, mai aplicaţi. Asta aştept de la dumneavoastră. TAROM vă dă posibilitatea să vindeţi pe pieţele externe, dar trebuie să faceţi ceva şi dumneavoastră pentru asta", a afirmat directorul TAROM.
De ce TAROM opereaza catre LHR cu A318? Fiind un aeroport extrem de aglomerat si unde slot-urile valoreaza foarte mult, mi se pare o oportunitate ratata, nu ar putea utiliza noile 738 cu business class?