• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
La bms daca il dadeam delivery at aircraft intotdeauna venea pe banda... le puneau in cala 1 si le livrau odata cu restul...
Post automatically merged:

Defapt si la baw l-am dat odata la lhr si a venit la otp tot pe banda... la cel de cala am avut priority si a trebuit sa stau sa astept dupa cel de mana... 🤣🤣🤣
 
Ce se mai aude de planulde referitoare la reinoirea a flotei? A fost abandonat ? A fost clasificat ?. Liniste totala in mass-media de cind a fost instalat Cuc. Le-o fi interzis personalului Tarom sa mai iasa in presa?

Dupa ce a anuntat cu surle si trimbite ca a taiat toate cursele neprofitabile ale Taromului, Ministrul Cuc tace milc ca si cum toate lucrurile merg acum shnur la Compania Nationala Aviatica.

Ei uite ca nu. Daca si A318 au ajuns sa aiba probleme tehnice, la ce sa ne mai asteptam de la batrinele B733 sau ATR-42? Cheltuielile cu hotelurile si restaurantele pe LHR vor fi contabilizate la pierderi irecuperabile, desigur, fara a identifica cauzele si persoanele responsabile pentru aceste pierderi.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
In situatia actuala nu cred ca este indicat sa bravezi ca ai comandat MAX.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Dupa ce a anuntat cu surle si trimbite ca a taiat toate cursele neprofitabile ale Taromului, Ministrul Cuc tace milc ca si cum toate lucrurile merg acum shnur la Compania Nationala Aviatica.

A taiat cursele din provincie, probabil neprofitabile; neprofitabilitate rezultata si din lipsa de profesionalism a unora din Tarom - a se vedea acel CLJ/TSR-CDG la 1/7 alternativ cu 2/7. De rutele neprofitabile, cu duiumul, din OTP, nu s-a legat nimeni, ca alea sunt "de prestigiu".
Cum se aproprie diverse campanii cu miza de anul acesta si de anul viitor, cred ca vom auzi cat de curand de reluarea zborurilor spre China, redobandirea cotei de piata si de alte vise umede niciodata transpuse in fapte.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Si care e problema daca vorbesc aiurea?

Taromul este deja o companie irelevanta. In afara Bucurestiului sunt aproape inexistenti ca si cota de piata iar la OTP irelevanti pe fluxul etnic. Pe rutele centrale au chiarsi in alianta proprie cote de 20% pe relatiile hub-hub si deservesc orarele secundare.
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Vor inlocui ATR42 si 72-500 cu ATR72-600 prin buy-back (din ce stiu)...Ar trebui cat mai repede B733 sa fie inlocuit, dar si A318 pentru ca au ajuns sa aiba tot mai des probleme tehnice (daca va uitati pe Flightradar24 sunt foarte multe intarzieri, de ordinul orelor- nu minute-)... Cuc declara ca TAROM este proiectul sau de suflet...dar probabil doar datorita comisioanelor pe care le iau (din contracte pentru cei de la partid) :) ...sunt curios la finalul acestui an sa vad bilantul contabil si intregul raport de cheltuieli si venituri (de profit nu stiu daca se pune problema).
 
In situatia actuala nu cred ca este indicat sa bravezi ca ai comandat MAX.
Avand in vedere dezastrul lasat in urma de directoratul Wolff, singurele MAX care este indicat sa fie comandate sunt astea din imagine. Altele nu.
pepsi-max.jpg
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Vor inlocui ATR42 si 72-500 cu ATR72-600 prin buy-back (din ce stiu)...Ar trebui cat mai repede B733 sa fie inlocuit, dar si A318 pentru ca au ajuns sa aiba tot mai des probleme tehnice (daca va uitati pe Flightradar24 sunt foarte multe intarzieri, de ordinul orelor- nu minute-)... Cuc declara ca TAROM este proiectul sau de suflet...dar probabil doar datorita comisioanelor pe care le iau (din contracte pentru cei de la partid) :) ...sunt curios la finalul acestui an sa vad bilantul contabil si intregul raport de cheltuieli si venituri (de profit nu stiu daca se pune problema).
De unde stii de ATR72-600?
 
  • 🌟
Reactions: 1 user
Lasa povestile… real e cind le vezi in curte.

In alta ordine de idei, daca 18 nu performeaza e datorita mentenantei, sorry dar Lufthansa are 320 mai vechi decit 733 ale Taromului. Ok, neatinse de Dorel.
 
  • 👍
Reactions: 6 users
Zborul din aceasta dimineata RO315 OTP-MUC are o intarziere de 7 ore (in loc de 8:25, 15:20)* ... stie cineva din ce motive ?
*sursa: Aeroportul Otopeni
 
Taromul este deja o companie irelevanta

N-ai inteles nimic din strategia Ministrului Cuc. L-a concediat pe tradatorul Wolf fiindca acesta nu iubea compania Taromsi si vroia sa o instraineze germanilor. In viziunea ministrului, Taromul, brand national "de succes" since 1954 si cu care ne mindrim pina in ziua de astazi, rebuie iubit mai presus de orice altceva fiindca da "lapte". Vii tu aici sa ne povestesti despre relevantza ... care relevanta nu da lapte.

In alta ordine de idei, daca 18 nu performeaza e datorita mentenantei

Ce vrei sa zici aici, ca divizia tehnica Tarom ar fi "aeriana" ? Asta dovedeste ca nu iubesti Taromul. No milk for you :monoloco:

Lufthansa are 320 mai vechi decit 733 ale Taromului.

Da, dar la banii lor isi permit jet-fuel la orice pretz. Taromul nostru iubit ... nu prea.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Lufthansa face hedging pe 81% din cantitate. Asa ca nu e la orice pret ci unul predictibil. Evident, calculul lor incrucisat cu NEO (au deja 19 320 si primele 2 321 incep luna asta) ajuta la media flotei.

Cit despre lapte, Tarom e lapte batut :))))
 
Daca Wolff a fost asa rau cum de a reusit sa creasca si vanzarile si LF si sa reduca pierderile? Sau daca era bun le crestea si mai mult?
N-am sa inteleg niciodata in compania asta care sunt aia buni si care aia rai, e foarte complicat.
 
  • 🤣
Reactions: 1 users
Daca Wolff a fost asa rau cum de a reusit sa creasca si vanzarile si LF si sa reduca pierderile? Sau daca era bun le crestea si mai mult?
N-am sa inteleg niciodata in compania asta care sunt aia buni si care aia rai, e foarte complicat.

E foarte simplu "ai nostri e buni, ai lor e rai"... dupa cum se impart ministerele se inverseaza si rolurile in organigrama ;)
 
  • 🤣
Reactions: 1 user