• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Post automatically merged:

Si o veste buna privind noile ATR-uri:
Noile avioane ar urma să fie livrate în intervalul august 2019 – martie 2020 iar cel mai probabil ATR îi va livra operatorului român avioane deja construite
.

Deci ,din fericire pentru tehnicul Taromului vor primi avioanele gata asamblate si nu niste cutii uriase si o gramada de inbusuri si schite cu montajul gen IKEA. :smash2:
 
Last edited:
  • 🤣
  • 👎
  • 👍
Reactions: 2 users
Putem presupune ca s-a referit la faptul ca sunt avioane nevandute, nu trebuie sa astepte la rand dupa alti clienti.
 
Probabil 8 sunt din lotul rămas pentru Iran Air care aveau și sloturi de producție rezervate. Și sa nu vb de ghinionistul F-wweu inițial pt iran ulterior pentru Avianca Argentina care a suspendat toate zborurile.

5829f6e24ac442732689c5ecd8b0d239.jpg
 
Last edited:
Putem presupune ca s-a referit la faptul ca sunt avioane nevandute, nu trebuie sa astepte la rand dupa alti clienti.
Stiu ce -a vrut sa zica ,dar nu i-a iesit, pentru ca a folosit a livra, nu a vinde . Si cand livrezi ceva ,in general acel ceva este deja construit (mai putin mobila IKEA :) ).
ATR îi va livra operatorului român avioane deja construite
 
Pana acum au venit ATR-uri, E-jets, 717, 777, 787. Asteptam si A380 pentru Beijing :)
 
  • 🤣
Reactions: 1 user


Si o replica de pe TNR :) :
Sângele apă nu se face, cum spune şi sloganul nostru"
.
 
  • 👍
  • 🤣
Reactions: 2 users
This is gold:

Cumnatul verişoarei directorului a refuzat să discute cu presa pentru a confirma zvonurile, invocând probleme de familie.
 
  • 🤣
  • 👍
Reactions: 7 users
Pana acum au venit ATR-uri, E-jets, 717, 777, 787. Asteptam si A380 pentru Beijing :)

Cred ca totusi Mitsubishi e cea mai buna varianta. MRJ inca nu a apucat sa zboare dar s-a rebranduit. Daca "vin imediat" poate e liniste Pina prin 2030.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Un nou dezastru semnat Werner Wolff: scaderea dramatica a valorii brandului Tarom in perioada 2018 - 2019. *

ROT.png



* titlu clickbait
 
Tarom? Bourget? ATR?

Daca este sa ne luam dupa audit comparatie RPK* realizat curse interne / chartere

2014
interne (mii) 176.842
charter (mii) 165.357


2015
interne (mii) 172.902
charter (mii) 144.338

Charterele au fost operate vara cu JET 733/318/737/738 pe o perioada de cel mult 3 luni, nota bene nu in fiecare zi, deci ceva mai putin de 90 zile.
ATR-urile operate aproape zilnic, mai putin totusi de 365 zile, atit in 2014 cit si in 2015.

*RPK – Revenue Passenger Kilometer – Numărul de pasageri plătitori- kilometri zburați. Este un indicator de volum al traficului de pasageri, acordându-se importanță corelației dintre numărul de persoane plătitoare și distanțele zburate exprimate în kilometri. RPK = nr. de persoane transportate x nr.de km-distanță zburați

Intrebare: De ce da Tarom-ul comanda pentru turbo-propuri de 70 de locuri?
 
  • 👍
Reactions: 1 user
  • 👍
Reactions: 1 user