• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Am încercat eu de vreo 68 de ori și nu am reușit... În cele din urmă am dat bani la Ryanair deși am destule mile.
 
  • 😲
  • 😟
Reactions: 1 users
Eu am cumparat de cateva ori de pe site-ul KLM pentru niste cunostinte si totul a decurs lin. Nu prea are cum sa te ajute Taromul avand in vedere ca platforma nu e a Taromului.
Ca si eroare am observat ca nu merge cumpararea daca cardul de debit/credit nu e al persoanei care foloseste milele.
 
Mda, tot tehnicii. Eu daca eram in locul lor protestam pana imi faceam o firma separata. Ba daca vor ii ajut si cu numele : Tarom Tehnic.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
ROT a semnat CS agreement cu THY ! Mi se pare o miscare super OK tinad cont ca ROT nu a profitat aproape deloc de fluxul de pax dintre cele doua tari.

Aeronews FB
 
De ce la ei se poate?!



Sent from my iPhone using Tapatalk

Titlul e un pic umflat.

Mai.. polonezi. Anii 90 miscare startegica ERJ 145 ca feedere. 2004 launch customer E-Jets in Europa. 2010/11 Launch customer 787 in Europa. Aeroportul Chopin demolat si reconstruit din mers - plus linie de Metrou pina in centru si pina la aeroportul secundar, plus autogara regionala plus plus plus.

Got the point?
 
  • 👍
Reactions: 5 users
Nu cred că e prea târziu pentru Tarom. Însă au nevoie de aviaone, are nevoie de avioane ca de aer?(bad pun) Cu ATR-urile, e o soluție pe regional, de 2-3-5 ani. Însă trebuie făcuți rapid 3 pași simpli. 15 A220 comandate, încă 10 737-8(pe lângă cele 5) comandate și 5 A330-800(cu 5-6 opțiuni) pentru un eventual lung curier. Toată comanda întinsă pe 6-7 ani, cât mai pot să se chinuie cu ce au. Mă rog, se pot face ajustări pe plan, însă e nevoie de un plan clar, orice plan, pentru că altfel o iau încet spre uitare. Compania a rămas rău de tot în urmă, iar asta nu e un lucru bun pentru nimeni, doar pentru WIzz, eventual.
 
Păi Tarom a rămas în urmă pentru că niciodată nu s-a chinuit să ajungă (sau să rămână?) în față.


Pentru ce?


Compania asta trăiește în bula ei și se pare că e binișor acolo. E ca un animal de casă așa mai retardat. Are nevoie doar de apă, mâncare și un loc unde să-și facă nevoile.


Cam cum erau pe vremuri muncitorii de la Roman / Tractorul etc. Fix așa e Tarom. Un muncitor comunist.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Nu cred că e prea târziu pentru Tarom. Însă au nevoie de aviaone, are nevoie de avioane ca de aer?(bad pun) Cu ATR-urile, e o soluție pe regional, de 2-3-5 ani. Însă trebuie făcuți rapid 3 pași simpli. 15 A220 comandate, încă 10 737-8(pe lângă cele 5) comandate și 5 A330-800(cu 5-6 opțiuni) pentru un eventual lung curier. Toată comanda întinsă pe 6-7 ani, cât mai pot să se chinuie cu ce au. Mă rog, se pot face ajustări pe plan, însă e nevoie de un plan clar, orice plan, pentru că altfel o iau încet spre uitare. Compania a rămas rău de tot în urmă, iar asta nu e un lucru bun pentru nimeni, doar pentru WIzz, eventual.

Iti dai seama ca asta ar insemna o ardere de bani considerabila?

Ca sa raminem la LOT, flota lor a fost intodeauna focusata sa aiba feeding - acum vreo 15 ani aveau 12 E170, 10 E175, turbopropurile plus la rute foarte mici interne operatori locali care munceau cite un BAE.
Astazi presiunea pe cost e infinit mai mare si nivelul de intrare in piata e deja la 90-100 de scaune.

Cit despre lung curier, intrarea teoretica eu as vedeao cu 330-200..in urmatorii 2-3 ani e un peak de ca 150 de contracte care expira sau tb reinnoite. Ok, nu se va intimpla nimic, dar asa ca idee de market timing.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Iar incep cu codeshare cu toata lumea - Strategie de firma mica, cum au avut si pina la mijlocul anilor 2000.
 
THY nu este toata lumea. Romania-Turcia ofera volum mare ,ca sa nu mai vorbim de HUB-ul IST.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Chestiunea e cum te pozitionezi. Vrei sa fii Feederul Turkish, ok - dar atunci sa nu te miri ca vei pierde pe termen lujng, pentru ca si sectorul pina la ei e foarte scurt.

Ma indoiesc ca exista vreo idee clara de code share si pe long haul ca sa ai cumva macar virtual niste scaune ale tale operate de altii - nu are Tarom resurse si capatini in management pentru asa ceva.
Post automatically merged:

Nu cred că e prea târziu pentru Tarom. Însă au nevoie de aviaone, are nevoie de avioane ca de aer?(bad pun) Cu ATR-urile, e o soluție pe regional, de 2-3-5 ani. Însă trebuie făcuți rapid 3 pași simpli. 15 A220 comandate,.....

Apropos de discutia cu "de ce LOT poate"... au semnat un deal de 18 + X E195 liate in Sublease de la Azul....

Laut Condor -> acum apasat accelereatia pe feedere... fara risc de eequity /sublease, model dimensionat corect economic/E195 nu aiureli de 738 samd cu CASM redus pe hirtie si cost pe trip nesustenabil (vezi vrajeli de prin 2008 de la Tarom) samd....

LOT is ia avioane sa isi faca feedere, Tarom e fericit sa fie feeder pt Turkish.
 
Last edited:
  • 🤣
  • 👍
Reactions: 1 users
Forza Forza CFR!


Cu toată dragostea pentru prietenii feroviari(până la un punct pasiunile noastre nu sunt atât de diferite) întreb și eu, ce dracu e asta? Chiar nu se mai găsesc oameni în aviație? Până unde să meargă linia(...)?

Revenind la avioanele noastre. Nu cred că e sfârșitul lumii ca Tarom face feeding pentru Turkish, cel puțin momentan. Cam toți membrii SkyTeam sunt în vest, iar atunci cand zbori spre Asia, nu prea are rost să te conectezi în Paris sau Amsterdam și să zbori înapoi, adăugând câteva ore bune până acolo + distanța înapoi. Istanbul e mai aproape și în direcția corectă. Sigur că pe viitor, când Tarom chiar o sa aibe cu ce zbura long haul, pot lăsa code share - ul să expire.
 
  • 👍
Reactions: 1 user