Asta e porincipiul drobului de sare. No offence.Haide sa fim seriosi, pe principiul asta tot speram de mai bine de 30 de ani ca se va schimba ceva in tara asta, dar in afara ca se schimba intre ei odata la cativa ani mare lucru nu se intampla.
Eu nu vad ce mai poate fi schimbat la compania asta la care in fiecare departament sunt pusi oamenii care trebuie. Un aderavat leader si cu cele mai bune intentii nu cred ca ar prelua o astfel de companie pt ca nu ai cu cine sa lucrezi si nici nu poti taia in carne vie pentru ca te atingi de apropiatii claselor politice si primul care va pleca va fi chiar el.
Sunteti o comunitate frumoasa de pasionati in aviatie si multi aveti idei foarte bune care daca ar fi puse in practica cu siguranta ar misca ceva, dar nu stiu cati dintre voi ati avut sau aveti tangenta in a lucra la stat si in special pe astfel de functii care sunt numite politic.
Din pacate in astfel de conditii este imposibil sa schimbi ceva....
Si ce legatura are asta cu măgăria de a da, in plina pandemie si criză de lichidităti a companiei, aproape 900 000 euro unui site-tabloid de care nu a auzit nimeni ?Granzii urmaresc in contextul actual sa anihileze jucatorii mici pe plan local pentru a dicta apoi preturile si piata.
Granzii urmaresc in contextul actual sa anihileze jucatorii mici pe plan local pentru a dicta apoi preturile si piata. Exista deja la noi precedentele CLJ si TSR. Punct.
Fara sa intru in polemici lungi, Wizz Air si Ryanair nu platesc in Romania nici 30% din nivelul taxelor platite de catre TAROM sau Blue Air raportat la bot de aeronava sau cap de angajat. Granzii urmaresc in contextul actual sa anihileze jucatorii mici pe plan local pentru a dicta apoi preturile si piata. Exista deja la noi precedentele CLJ si TSR. Punct.
1991 | +170,2 |
1992 | +210,4 |
1993 | +256,1 |
1994 | +136,7 |
1995 | +32,3 |
1996 | +38,8 |
1997 | +154,8 |
1998 | +59,1 |
1999 | +45,8 |
2000 | +45,7 |