• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Desigur, ROT nu poate si nu trebuie sa-si propuna sa concureze ULCC. Pe de alta parte, pe ruta respectiva, ca si pe alte interne, exista o categorie de persoane ( si nu nesemnificativa) dispusa sa plateasca in plus pentru orar si frecvente. Oricum, WZZ a scos ruta; 35 lei dus-intors nu e fezabil pt nimeni, asa cateva bilete promo mai merge, dar doar atat.
 
Last edited:
Oare mai invidiaza lumea pilotii tarom pt veniturile obtinute? Si mai spune cineva ca tarom nu a trimis oamenii in somaj tehnic?
Oricum, oamenii sunt pusi pe fapte, se vede clar. Obiectivul, punerea la pamant a companiei si ridicarea daca se poate a celeilalte care tot apare in discutii in ultima vreme. Asta s-a tot incercat de foarte mult timp, cel putin in momentele in care la MT era conducere liberala.
Toata lumea vad ca cere reluarea activitatii, reluarea activitatii. Dar in interiorul companiei se gasesc bine postati oameni care tocmai asta trebuie sa faca, impiedicarea reluarii activitatii.
 
Sindicalistul ala e pe aratura rau de tot.

-Diminuare sa salariilor in conditiile in care deja lucram pe bani de covrigi?
-2300-2400 de angajati?
-salarii de 1200 de lei la stewardese si 2000 la piloti, dar totusi masura de diminuare a salariilor ar fi de dorit?
- daca oricum nu se castiga mare lucru pentru ca fondul de salarii e mic, atunci ce rost are diminuarea lor?
 
Probabil ca sindicalistul de pe aratura, cum ii spui tu, se refera la salariile cu adevarat mari, nu la banii de covrigi. Altceva nu inteleg - daca cheltuielile salariale sunt doar 17% din cheltuielile totale, de ce Dzeu mai restructureaza cu prioritate? Si de ce restructureaza doar concediind o parte din personal, fara sa aduca din exterior oameni cu adevarat performanti? Crede ca cealalta parte neperformanta ramasa, va performa?
 
  • 👍
Reactions: 1 user
1. ca sa dea bine la publicul votant (am taiat in carne vie)
2. pt ca nu doresc asta. De cati ani se chinuie sa distruga aceasta companie? Cand a fost ultima oara cand un CEO tarom a dorit cu adevarat binele companiei?
 
Pai daca a sunat partidu, ce vrei si tu, sa nu se aplece? Iti dai seama ca acum mai trebuiesc scoase vreo 3 curse si niste oameni trimisi in somaj tehnic pt a plati salariile astora 3.
 
Vazusem articolul la care se refera blogul BoardingPass de dimineata, in Romania Libera, insa citindu-l mi s-a facut asa o sila de toate manariile alea incat am renuntat sa mai scriu ceva.
Intre timp a venit si reactia ministrului care exclama, precum peizanul in fata girafei, "asa ceva nu exista".


Una peste alta, un nou scandal la Tarom, ca tot nu au fost destule in trecutul recent.
acum mai trebuiesc scoase vreo 3 curse si niste oameni trimisi in somaj tehnic pt a plati salariile astora 3.
Important este ca s-a servit partidul. Cursele scoase si oamenii trimisi in somaj tehnic sunt efecte colaterale nesemnificative.
 
Last edited:
Par a fi ultimele zbateri ale unei companii care putea sa aibă o soarta mai buna dacă avea un management profesionist.

Din păcate ca de obicei la o societatea de stat restructurarea înseamnă în primul rand reducerea nr de angajați (într-adevăr prea mulți în raport cu dimensiunea flotei) și mai puțin tăierea contractelor păguboase cu terții (îmi spunea cineva cu ceva vreme în urma faptul ca alimentarea unui avion pe Otopeni este mai costisitoare decât alimentarea aceluiași avioan pe Munchen)

S-a mai scris pe aici, cheltuielile totale legate de personal sunt în jur de 16% din totalul cheltuielilor....așadar dacă nu sunt restructurate toate contractele cu terții șansele de supraviețuire sunt exact zero.

 
Last edited:
Cam multe minciuni acolo. De fapt, procentual, se pare ca cei mai multi care vor pleca vor fi tocmai din zona de zbor. Asta pentru ca marii luminati ai companiei se pare ca doresc sa reduca flota semnificativ. Asa ca per total, numarul de angajati/avion va creste. Iar de contracte cine sa se lege, ca acolo activeaza rechini.
 
Aici ar fi de discutat. S-au luat in plus 4 738, dar e vorba de acelasi nivel de activitate, cam aceleasi rute; ma rog, intre timp a disparut si avo care era cantonat la IAS
La ce se rula cu ATR, s-ar putea spune ca nu erau foarte "obosite", media era sub 8 sectoare pe zi
Pana la urma iei o decizie:
-ori te extinzi. Ma rog, nu cum face Blue Air care "arunca" cu rute la oha
-ori faci down-size la flota si duci operare jeturilor la 6 sectoare pe zi, iar ATR minim 8
Uniformizarea flotei e un text pe care il aud de vreo 10 ani.
 
Ca sa fim mai precisi, daca li se indeplineste visul mai marilor, flota tarom va fi decimata. Nici vorba de restructurare pt eficientizarea companiei. Multi au incercat in ultimii ani distrugerea companiei, din pacate, se pare ca cei ce sunt acum la butoane chiar vor reusi asta.