• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

Ministerul Transporturilor, condus interimar de Dan Vîlceanu, vrea să schimbe consiliile de administrație la 9 companii din subordine, printre care CNAIR și Tarom

Potrivit unui alt document obținut de Economedia, pe ordinea de zi a AGA Tarom, din data de 20 septembrie, acționarii vor lua act de încetarea mandatelor / revocarea administratorilor provizorii și numirea de noi administratori provizorii, pentru 4 luni
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Acel moment cand stii ca se apropie ziua aniversara a companiei si nu organizezi nimic. Absolut nimic.
La multi ani, TAROM!
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Nu am mai întrat de mult în aplicația Tarom. Eu nu înțeleg compania asta. Cum sa nu oferi posibilitatea de conexiune de pe IAS din aplicație? Doar multi-city!
Vroiam sa îmi cumpăr IAS-PRG luna viitoare, nu mă mulțumise conexiunea prin VIE (eu vroiam sa plec pe 21 iar DLH/OS aveau disponibilitate de pe IAS doar in 20), am intrat în aplicația ROT și surpriza! Din IAS doar OTP.
Din punctul meu de vedere inaceptabil in 2021 aceasta situatie, atat pentru managementul companiei cat si pentru potentiali clienti. Păcat! Parca nimeni nu verifica nimic.
Oricum după ce am intrat pe site,de pe laptop, nici ei nu aveau date mai bune, dar măcar ofereau conexiunea.
Am ales sa plec cu DLH.

Trimis de pe al meu SM-A505FN folosind Tapatalk
 
  • 😟
  • 👍
Reactions: 2 users
Tb sa vezi si partea ailalta a lucrurilor. Tarom este o companie mica, cu un home market f volatil - e posibil ca riscul economic cel mai mic e sa nu ofere conectivitate, din varii motive - flexibilitate de a anula zboruri in afara orelor de virf, cu consecintele de rigoare in drepturi de despagubiri, riscul de scadere al cererii samd.

Riscul cel mai mic e uneori sa nu faci unele lucruri iar compania pe linga ca financiar e la pamnt, opereaza si intr-o piata cu incertitudine f mare.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
@oldblueeyes , cand poti face rezervarea respectiva in browser, pe mobil, si nu poti face acelasi lucru in aplicatie, nu mai e vorba nici de home market volatil, nici de situatia financiara, nici de riscul cel mai mic. Treaba asta se numeste altfel.
Pentru ca am citit aici, am facut un test de dimineata.


ias-prg.jpg
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Tb sa vezi si partea ailalta a lucrurilor. Tarom este o companie mica, cu un home market f volatil - e posibil ca riscul economic cel mai mic e sa nu ofere conectivitate, din varii motive - flexibilitate de a anula zboruri in afara orelor de virf, cu consecintele de rigoare in drepturi de despagubiri, riscul de scadere al cererii samd.

Riscul cel mai mic e uneori sa nu faci unele lucruri iar compania pe linga ca financiar e la pamnt, opereaza si intr-o piata cu incertitudine f mare.
Nu îmi doresc sa intru în contradicție cu voi. Vă urmăresc de mulți ani și mă relaxez după zi citind forumul.
Aviația e un hobby pe care îl am din copilărie dobândit pe aerodromul Iași la cursurile de planorism. Pe atunci singurul avion pe care noi îl vedeam era AN-26 Tarom, compania fiind la sufletul meu.
Dar în economia de piață a secolului 21, această companie este ancorată în trecutul anilor 80 (cel puțin).
O să mai dau 2 exemple de zboruri pe care le-am achiziționat săptămâna trecută ambele de pe IAS, unde prima opțiune am vrut sa fie ROT:
1. IAS-BER - imposibil pe site sau aplicație ROT, am intrat pe pagină Air France acolo există posibilitatea. Am ales DLH deoarece cu schimb pe VIE timpul de asteptare era de 4 ore față de 9 ore așteptare pe OTP și 1 oră pe CDG, Eu nu cred ca alianța e de vină, dar indolența noastră sigur. Zbor la început de octombrie
2, IAS-SOF am încercat pe ultima săptămâna din luna septembrie să rezerv de cel puțin 4 ori, în 2 zile, imposibil. Dar te lasă să selectezi cu prețuri chiar decente 200 € (round trip). doar că nu poți finaliza. E normal?
Am luat la BLA segment până în București și de acolo am închiriat o mașină.

3 zboruri achiziționate într-o săptămană din altă parte. Oare nu pierde bani în fiecare zi această companie deoarece nimănui nu îi pasă de clienți?
 
  • 👍
Reactions: 4 users
Sunt putin in ceata si nu mai inteleg nimic...

Pe site ul companiei, la rezervari bilete, nu apare cursa directa sau cu escala/e la Sibiu dar pe alte site uri de bilete apare si cursa directa dar si cu escala/e...

Pe un site : OTP - SBZ / 18.10.2021 / 14.10 - 15.05 si retur SBZ - OTP / 22.10.2021 / 15.30 - 16.20
Pe site Tarom, nimic...

Are sau nu are cursa directa la Sibiu ?

Multumesc.

PS cu trenul la Sibiu, se ajunge in 5 ore si 50 minute...
 
Daca nu gasesti zborul pe site, inseamna ca nu mai exista. Cursa OTP-SBZ parca a fost scoasa din program cand a inceput pandemia. S-a zburat o perioada luni, sambata si duminica, era un program perfect pentru calatorii de weekend pentru cei care doreau sa evite aglomeratia de pe valea Oltului.
 
Daca nu gasesti zborul pe site, inseamna ca nu mai exista.
Arunca un ochi aici sau foloseste optiunea 'orar de zbor' din formularul de pe pagina principala a site-ului tarom.ro. Dupa interogare intoarce zero rezultate? Inseamna ca zborurile nu exista, ergo ruta nu este operata. Intrucat formularul respectiv interogheza direct Amadeus, rezultatele sunt 100% reale.
Site-urile care inca mai afiseaza zboruri directe OTP - SBZ ar face bine sa isi curete cache-urile...
 
Last edited:
Reactions: 1 user
Si desigur ca si asta e facuta tot la futu-i ma-sa (ma iertati, dar nu gasesc alta expresie). Asa cum e sistemul acum, cand selectezi tariful, sub clasa ''Light'' apare doar un link cu ''mai multe informatii'', iar cand deschizi linkul nu e nicio mentiune despre bagaj, doar acele conditii tarifare scrise in stil de anii '70
 
  • 👍
Reactions: 3 users
Si desigur ca si asta e facuta tot la futu-i ma-sa (ma iertati, dar nu gasesc alta expresie).

Am aruncat un ochi azi pe la pranz, nu numai pentru ca ma facuse curios postul de ieri de pe bloaga lui Bonbon, ci mai ales pentru ca voiam sa vad calitatea implementarii. Prietenii stiu de ce.
Lucruri care mi s-au parut degraba evidente:
  • Azi, pe site-ul oficial tarom.ro nu e nici urma de comunicat de presa sau alta informatie legata de introducerea clasei tarifare "Light". In ceea ce priveste site-ul companiei, tarifele "Light" sunt ca si cum nu ar fi. Lasa sa-i indexeze pe altii Google, lasa sa scrie altii comunicatele de presa, pe site-ul propriu noi nu avem nevoie de prezentare, de promovare, de nimic.
  • In booking engine, box-ul corespunzator clasei tarifare cu pricina e gol. Asta in conditiile in care restul au un minimum de informatii relevante, dar care sunt totusi acolo. Deci ce cumperi, practic? Ce pot selecta? Ce pot transporta cu mine?
    Captura de pe ecran mobil de 6.7 inch.
    fara-detalii.jpg

  • Ai plecat cu un rucsac la Milano, Paris, Nisa, Londra, etc. dar stii ca o sa ai un bagaj de 20 kg la intoarcere? Tarom iti ureaza drum bun inapoi cu WZZ, ITA, AFR sau cine o mai opera rutele respective. Asta pentru ca tarifele "Light" nu sunt combinabile cu altele din clasa Eco(nomic), asa ca poti plati pentru un bagaj de cala, dar la concurenta. Nota bene, in captura de ecran am selectat tariful "Light" la dus.

    necombinabil.jpg

  • In fine, s-a spus mai sus ca unica informatie din box-ul "Light" trimite la un tabel stil anii '70.
    Fals. Si asta pentru ca, pana si in anii '70, aveau tabelul respectiv imprimat in totalitate pe hartie. In 2021, site-ul tarom.ro in varianta mobila te lasa sa vezi doar o parte din conditiile tarifare, scroll-ul fiind in carantina, fugit cu o artista sau oricum in cu totul alta parte. Nu in ecranul clientului mobil. Care sunt conditiile tarifare ale acestei clase "Light'? Ce cumpar? Mai rau, cum fac sa navighez in bijutieria de pagina HTML, venita tocmai de pe timpul kappa.ro? Captura de pe ecran mobil de 6.7 inch.
    ce-cumpar.jpg

    Si sigur mai sunt...

 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 4 users
Si desigur ca si asta e facuta tot la futu-i ma-sa (ma iertati, dar nu gasesc alta expresie). Asa cum e sistemul acum, cand selectezi tariful, sub clasa ''Light'' apare doar un link cu ''mai multe informatii'', iar cand deschizi linkul nu e nicio mentiune despre bagaj, doar acele conditii tarifare scrise in stil de anii '70
deci eu nu stiu ce sa zic ... nu sunt în compania aceea macar câtiva care îsi pun mintea la contributie???

Dragi pasageri,
Vă reamintim că începând din 26 octombrie 2021, #TAROM pune în vânzare pe zborurile proprii o nouă familie de tarife 𝗳𝗮̆𝗿𝗮̆ 𝗯𝗮𝗴𝗮𝗷 𝗹𝗮 𝗰𝗮𝗹𝗮̆ 𝗶𝗻𝗰𝗹𝘂𝘀 𝗶̂𝗻 𝗽𝗿𝗲𝘁̦𝘂𝗹 𝗯𝗶𝗹𝗲𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶.
Tarifele 𝗟𝗜𝗚𝗛𝗧 sunt disponibile pentru următoarele destinații: Amman, Amsterdam, Atena, Barcelona, Belgrad, Bruxelles, Paris, Roma, Frankfurt, Londra, Madrid, Munchen, Praga, Tel Aviv și Viena.
Pentru a călători 𝗟𝗜𝗚𝗛𝗧, bagajul de mână inclus în bilet trebuie să aibă următoarele dimensiuni:
- 55x40x20cm pentru o călătorie la bordul unei aeronave de tip Boeing sau Airbus;
- 35x30x20cm pentru o călătorie la bordul unei aeronave de tip ATR42/ATR72.
Se poate transporta în cabină și o geantă, o servietă, o geantă cameră foto/video, un laptop sau un alt obiect cu dimensiuni similare.
Atenție: greutatea totală a bagajului de mână nu trebuie să depăşească 𝟭𝟬 𝗸𝗴.

Deci pregatirea de calatorie devine o adevarata stiinta, respectiv este rezervata profesionistilor ... :BangHead: :BangHead: :BangHead:

- trebuie sa fiu atent la ce ruta îmi fac rezervarea (de ex. pe ATH exista light, pe SKG nu exista, pe BEG exista dar pe BUD nu, pe AMM da, pe BEY nu etc.)
- trebuie sa cam stiu cu ce aeronave opereaza Tarom pe ruta respectiva
- habar nu am ce se întâmpla cu bagajul meu daca Tarom schimba din jet -> prop (pe ATH si VIE se întâmpla relativ des)
 
  • 👍
Reactions: 2 users