Cum ar fi ,acum ,in penuria generala de personal de zbor, ROT sa concedieze personal de zbor?! Bun plan! Bravo PwC! Bine gandit!Poate că cea mai spectaculoasă măsură livrată de PwC și acceptată de conducerea Tarom și de miniștrii Transporturilor e concedierea masivă a personalului tehnic și a personalului de zbor. Aceste categorii reprezintă cel mai prețios capital al companiilor aeronautice, valoarea fundamentală pe care sînt clădite funcționalitatea și comerțul, și de aceea inginerii și piloții sînt vînați de companiile concurente. Pot fi restructurați oamenii din birouri, băgătorii de seamă de la sol, nevestele, verii și nepoții, prințesele cu unghii false care se ocupă de libidoul șefilor, dar nu oamenii care țin avioanele în aer. Ei bine, PwC zice că pot.
Bun, și te întrebi, atunci: ce face Tarom fără piloți? Planul de restructurare are, însă, răspuns și pentru asta: outsourcing. Adică îi dai afară pe ai tăi și angajăm noi alții, din exterior.
Am tot spus ca banii astfel economisiti sunt incredibil de toxici si de scumpi. Fix asa s-au dovedit a fi...Si Varadi a facut astfel de "economii" pe pandemie si acum rezultatele se vad ,
FBEchipa #TAROM este onorată să anunțe că a câștigat premiile “Compania aeriană cu cele mai scăzute emisii de CO2 pe distanță medie”, “Compania aeriană cu cel mai bun management al deșeurilor” și „Compania aeriană cu cea mai bună implicare a angajaților” în Provocarea Zborului Sustenabil (The Sustainable Flight Challenge), o inițiativă a Alianței SkyTeam!
Felicitări echipei noastre și tuturor celorlalți participanți. Suntem mândri de echipa TAROM, dar și de celelalte 15 companii aeriene care au participat la această mare inițiativă.
Pai sa ne spuna cei ce au semnat din partea Tarom contractul cu dnata de ce nu se mai poate reintroduce serviciul la bord. Dar, ca in celelalte situatii, cei ce au luat decizii au disparut, consecintele deciziilor au ramas. Apropo, cu care companii aeriene de pe Otopeni mai are dnata contract?ZF pune o problema reala , ROT,profitand de pandemie,a anulat cateringul la bord iar acum nu-l reintroduce nici macar cu plata,desi ar fi fost o sursa importanta de venituri
"La Tarom ştiţi că avem un plan de restructurare pe care trebuie să îl punem în aplicare şi pe care l-am agreat cu împreună cu Comisia Europeană. Eu inclusiv acum două săptămâni am avut o discuţie cu vicepreşedintele Comisiei (..) legat de Tarom şi CFR Marfă. Răbdarea mea ajunge undeva la limită, legat de managament şi ce se întâmplă la Tarom şi am transmis aceste lucruri. Eu îmi doresc şi noi ne dorim la Guvern, ca acest plan de salvare, dacă pot să folosesc acest cuvânt, să poată fi pus în practică în aşa fel încât să putem să primim ajutorul şi astfel încât compania să fie salvată", a spus Grindeanu.
Ministrul Transporturilor a mai afirmat: "Nu voi ezita să iau decizii, indiferent de consecinţe, ca să încerc să salvez compania Tarom".
am un draft pe subiect, în teorie scapă de acel contract la 31DEC22, dată la care se încheie și contractul cu CNAB pentru spațiile comerciale din aeroport.Pai sa ne spuna cei ce au semnat din partea Tarom contractul cu dnata de ce nu se mai poate reintroduce serviciul la bord. Dar, ca in celelalte situatii, cei ce au luat decizii au disparut, consecintele deciziilor au ramas. Apropo, cu care companii aeriene de pe Otopeni mai are dnata contract?
Cu putin noroc si doar daca se aliniaza si planetele intre timp, vom discuta despre acest serviciu la anul pe vremea asta.dar va mai dura ceva timp până va fi implementat.
Grindeanu : ,,În fiecare duminică zbor (n.r Timișoara-București). Duminica trecută avionul trebuia să decoleze la opt fără un sfert dar a plecat după aproape patru ore, la unsprezece și jumătate. Eram și cu alți călători pe Aeroportul din Timișoara și sigur, au venit să mă întrebe ce se întâmplă. A existat o explicație tehnică, dar este inadmisibil ca pe curse de acest tip să nu fie servicii, apă de exemplu. Ca să fiu scurt și fără nuanțe, răbdarea mea a ajuns la final cu managementul de acolo și voi lua o decizie în zilele următoare