• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Oh, se pregătesc de pe acum. Așadar, eu cred că au timp suficient (4,5 luni) ca până la 1 ianuarie 2022 să pună totul la punct.

 
  • 👍
Reactions: 2 users
Dar, totuși, când vezi că există mai mulți directori în TAROM care au același nume de familie și sunt rude, aici e ceva ciudat și trebuie investiga

Pentru cele patru aeronave Boeing 737-300, produse în 1993 și 1994, există un cumpărător identificat ce a câștigat procedura publică. Urmează să se semneze contractul. Totodată, se vor valorifica și aeronavele ATR42-500 vechi (produse în 1998-1999), dar și cele patru aeronave Airbus A318 (produse în 2006), urmând ca TAROM să-și atingă obiectivul flotei unitare.

TAROM a agreat, în trecut, o serie de contracte comerciale total necompetitive, cum ar fi închirierea în 2017 și 2018 a patru aeronave Boeing 737-800NG la un preț foarte mare, de peste 400.000 EUR / lună / aeronavă. Piața dicta, la acea vreme, un preț de maximum 300.000 EUR / lună / aeronavă. De ce s-au făcut lucrurile în acest fel?

am reușit o performanță la coeficientul de încărcare: în perioada Ianuarie - Iulie 2022 acesta a fost de peste 81%

Am închis multe rute neprofitabile pentru noi (Tbilisi, Erevan, Odessa, Târgu-Mureș, Sibiu etc.) și am redus frecvențele pe rutele care n-au un coeficient de încărcare optim (min 80%



 
Reactions: 1 user
  • 🤣
Reactions: 1 user
Nu poate exista meritocratie la stat
Daca tu ai impresia ca privatul e dreptatea insasi pe lumea muncii, ca musteste de oameni promovati doar pe merit, pe recunoasterea valorilor, cu salarii platite pe masura muncii si in respectul legii, inseamna ca ai aterizat azi dimineata pe Pamant.

On topic:
Citez din articol:
" Adrian Vasi, comandant ATR, a precizat că TAROM are 11% buget de salarii, în condiţiile în care companii similare din Africa au 26%, din Asia – 25 %, America – 32%. "
Io zic sa vina salariatii cu bani de acasa. Ce tot atata negocieri, uite procentu', nu e procentu', aprobam, nu aprobam, si asa mai departe.
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 user
Reactions: 1 user
Merci @AIR06 , tocmai ma pregateam sa postez link-ul la articolul in cauza. Mi-ai luat-o inainte.

Citez din articol:
" Noi am agreat cu UE un plan la TAROM. Eu am avut o discuție la Comisie, în urmă cu o lună și jumătate și am stabilit angajamentul nostru de a urma acest plan. Acolo este o șansă în a salva TAROM-ul, dar este doar o șansă. Cert este că dacă nu vom pune în aplicare acel plan, eu sunt sceptic că vom putea să salvăm TAROM-ul. "
Sa ii explice cineva, va rog, ca exact acel plan e o nesansa in a salva ce mai e de salvat. Ca nu salveaza, ci distruge. Ca exista ZECI de alte masuri prin care se poate obtine redresarea intr-un timp rezonabil. Numai sa (se) vrea - intreaga problema aici e.
In schimb, uite unde era noul Cîţu - nu suntem in stare sa gestionam nici la modul minimal, hai sa vindem din participatia statului la companie. Scapam de o bataie de cap. Case solved.
 
Last edited:
Articol bun ca mostra de incompetenta jurnalistica. Cifre si informatii gresite, ajutorul de stat propus si neaprobat de Comisia European prezentat ca ajutor deja dat, pretul celor 5 MAX-uri evident gresit (si de fapt contractul a fost revizuit intre timp la 4 avioane), autorul mai si confunda datoriile cu creantele, etc.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Articol bun ca mostra de incompetenta jurnalistica.
Autorul nu e deloc incompetent. Dimpotriva, se achita cu brio de tema impusa, aceea de a acredita ideea ca avem de-a face cu o structura din alte timpuri, disfunctionala, neviabila, care trebuie sa dispara cat mai repede de pe piata. Niste ăia care doar stau pe banii statului. Cum face asta? Utilizand tot arsenalul pe care l-ai citat mai sus: cifre si informatii gresite dar date ca fiind extrem de precise, would be ajutorul care a fost acordat deja de UiE, datorii nu creante, MAX-uri la suprapret, alte sofisme si neadevaruri, etc.
Te pui cu propaganda neoliberala?



A vazut cineva in mass-media anuntul de recrutare pentru administratorii neexecutivi? Doar intreb.
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 user
Autorul nu e deloc incompetent. Dimpotriva, se achita cu brio de tema impusa, aceea de a acredita ideea ca avem de-a face cu o structura din alte timpuri, disfunctionala, neviabila, care trebuie sa dispara cat mai repede de pe piata. Niste ăia care doar stau pe banii statului. Cum face asta? Utilizand tot arsenalul pe care l-ai citat mai sus: cifre si informatii gresite dar date ca fiind extrem de precise, would be ajutorul care a fost acordat deja de UiE, datorii nu creante, MAX-uri la suprapret, alte sofisme si neadevaruri, etc.
Te pui cu propaganda neoliberala?



A vazut cineva in mass-media anuntul de recrutare pentru administratorii neexecutivi? Doar intreb.
Grindeanu afirma acum vreo luna, poate chiar mai mult, ca a lansat licitatia pentru contractare de consultanta.
Consultantul se va ocupa de recrutare, ceea ce cred eu ca e mai bine decat daca-i lasa pe politruci.
 
Reactions: 1 user
Asa se cheama in epoca aceasta prin Ro furtul, consultanta, studiu de fezabilitate. In felul asta banii curg (unde trebuie) noi nu avem nici o vina, consultantul a propus, totul e bine in Ro.
Asa si cu pwc, ei au elaborat, ei au hotarat sa stoarcem compania pana ramane la nivelul normal de pe la noi (adica 2-3 avioane, adica o companie supla cum zicea drula (asa cum a ajuns si partidul sau de altfel, suplu)), noi nici vorba, noi doar trebuie sa ne ocupam sa implementam, doar suntem profi.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Grindeanu afirma acum vreo luna, poate chiar mai mult, ca a lansat licitatia pentru contractare de consultanta.
Nu stiu ce a lansat, pentru ca Goagăl nu gaseste nimic. Absolut nimic.
O fi fost mai urgenta vanzarea termocentralei de la Mintia. ROT poate sa mai astepte.