• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
In conditiile in care avioanele zboara pline, dar pline pline, in conditiile in care se fac in plus destul de multe chartere, de unde naiba apar pierderile? Astia ne iau de prosti chiar atat de sever? Sifonare mai pe fata nu cred ca se poate. Cred ca putem avea aeronavele configurate first class si sa vindem toate biletele asa, tot pierdere semnificativa vom avea.
Se lauda grindeanu ca a ramas fara rabdare in rezervor, ca face si drege cu managementul tarom. A tusit bode nitel si a cazut nea ministrul cu boticul pe labe. Trebuie sa ne tinem de planul aprobat cu uie, ca altfel o s_ _ _ m.
Orice ar fi, daca e vreo problema, il suna finu pe nasu si gata, se face liniste. Domne, asta e planul aprobat, daca nu ne tinem cu dintii de el, picam in prapastie. Da' luati-va ma labele de pe noi ca la cata ceafa aveti ne trageti spre prapastie peste puterea de a ne agata cu dintii de un plan otravit.
 
Nu prea am inteles ce a vrut sa spuna poetul dar nu prea cred ca e ok ,cand o companie este deja la pamant sa dai si tu ,mai ales ca avusesera in trecut ceva colaborari ,inclusiv imprumutul de personal de zbor.
Având în vedere comunicările remise în spațiul public referitoare la speța suspendărilor zborurilor Blue Air, TAROM face următoarele precizări:
Compania TAROM nu agrează, sub nicio formă, modalitatea agresivă a unei companii aeriene de a comunica cu pasagerii, mai ales când aceștia au fost puși într-o situație atât de complicată...
Dorim să reamintim faptul că deși TAROM este o companie în coordonarea Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, activăm pe o piață concurențială acerbă și ne confruntăm cu propriile provocări, însă niciodată TAROM nu va neglija drepturile pasagerilor noștri, astfel încât să fie afectați de suspendarea unor zboruri.
Aia cu piata concurentiala ,pentru unii... mai mult sau mai putin ,unii sunt amendati ,altii sunt facuti scapati ,pe unii ii toaca toti incultii din presa,pe altii nu, unora li se blocheaza conturile fara avertisment, altora li se ignora datoriile ,desi sunt mai mari datornici ,chiar au parte de greve pentru marit salariul.

Textul citat a aparut pe facebook ROT sub forma unui comunicat de presa.

Decat sa conceapa comunicate acre mai bine s-ar fi gandit ce miscari sunt de facut in urma loviturii primite de BLA.
A iesit cineva de la ROT sa spuna ca va lansa sau va suplimenta vreo ruta, cum au iesit rozalii ,cu cearcane la ochi, a doua zi,dimineata?.
 
Last edited:
Se pare ca esti intr-o mare bula. Imi arati ce greva a fost de curand pt marit salarii? Iti inteleg frustrarea, dar crezi ca te ajuta cu ceva daca apari si scrii aici pe pagina Tarom?
Explica-ne tu ce ai face legat de suplimentari de rute, asa cum au facut rozalii. Cu ce aeronave ar trebui sa fie facute? Uiti ca taica bode, cu finutul sau bine plantat in tarom a hotarat ca trebuie sa ramanem cu jumatate din flota. Era saracutul rosu la fata ca ardeiul gras cand se vorbea in sedinta de guvern despre blue air.
Tarom abia isi face cursele actuale, cu lipsa acuta de aeronave si de personal. Iar in primavara ei faceau concursuri pt a vedea ce insotitori de bord sa fie dati afara, ca sa poata pune laba unii mai sus mentionati pe niste banuti de la uie. Iar apoi au "colaborat" cu blu, ca deh, pt binele poporului.
Sincer, cand va disparea tarom si eu voi fi frustrat, dar nu imi va ajuta la nimic daca voi merge pe pagina blu si imi voi varsa supararea. Cei care profita acum, aici, in ro de tot, vor profita si atunci, cu sau fara comentariile mele sau ale tale aruncate la suparare.
 
Se pare ca esti intr-o mare bula. Imi arati ce greva a fost de curand pt marit salarii?
De curand ,au fost amenintarile cu greva pe 23 august-revendicari salariale:
Sindicat TAROM: Începând cu 23 august nu va decola niciun avion al companiei, între orele 4:00-7:00 / Sindicaliștii amenință inclusiv cu greva generală din cauză că nu au ajuns la un acord în ce privește revendicările salariale

Dar arata-mi tu ce greve sau amenintari cu greva au fost la Wizz Air sau la Blue Air in ultimii 15 ani. Sau astia se scalda in bani si in drepturi?
 
S-a materializat ceva, a fost vreo greva cumva? Ca de amenintat, putem toti. Oricum, la wizz partea de salarii este mult mai ok decat la tarom, la blu au fost abuzuri la care autoritatea ar fi trebuit sa intervina dar, e vorba de romania.
Post automatically merged:

De ce sta? De ce nu angajeaza oameni daca e lipsa de personal?
Pai nu se zice peste tot ca suntem prea multi, nu vin specialistii gen bode si altii ca ei si ne spun ca avem prea multi angajati? Daca apar mai multi angajati dintr-odata ar sari lumea in sus ca se fac angajari. Dar nu iti fie teama nea ursu e multumit de situatie, il premiaza nasu pt asta. Primeste (teoretic) o gramada de rapoarte, dar are zipperul pus, atat la vorbe cat si la fapte.
Si ca fapt divers, cine ar veni aici pt salarii infime, din contra, lumea pleaca la ceva mai bun (vorbim de angajati necesari, nu de consilieri - echivalentul studiilor de fezabilitate de la proiectele de infrastructura).
 
Last edited:
manageri de top din industria huilei
Pentru ca exista bănuiala ca e doar un simplu electrician de mină, si nici ăla de top, la momentul respectiv i s-a cerut cu insistenta cv-ul. Nu l-a prezentat niciodata. Nici pe site-ul companiei, unde sunt toate cv-urile directorilor si ale "directorilor", nu il vei gasi.

Si ca fapt divers, cine ar veni aici pt salarii infime,
Stiu cel putin doua persoane, oameni cu experienta in industrie, care ar veni si maine. Literalmente maine. Oameni care pun osul la treaba. Deci s-ar gasi, cu conditia sa se si poata intra.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
 
Reactions: 1 user
Din acelasi articol:
Cine intră în faliment?
Recent, analiștii de la Sanford C. Bernstein, citați de Bloomberg, spuneau că mai multe companii aeriene din regiune, inclusiv din România, ar putea intra în faliment iarna asta.
Companiile aeriene cu cele mai slabe performanțe din Europa se confruntă cu un risc crescut de colaps iarna aceasta, ( ...)
Ce sa vezi, bate saua sa priceapa cititorul ...
Un articol extrem de obiectiv.
 
Să nu uităm că Wizz Air a urmat modelul Ryanair și a contestat ajutoarele de stat primite TAROM și Blue Air
Tot din articol.
Asta mi se pare caraghios: sa fii preocupat de ajutoarele de stat ale altora dupa ce ai muls aeroporturile ani de-a randul prin tot felul de scheme in care ai operat subventionat, din bani publici.
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Pai da, dar lumea nu vorbeste de ele, lumea vorbeste doar de faptul ca statul da ajutoare Taromului. Daca aeroportul da taxe preferentiale si alte imbolduri, lumea nu vorbeste de ele, la tv nu se vorbeste de ele, deci nu au primit nimic. Doar aia de la Tarom sug din bugetul poporului.
Eu cred ca pierderea companiei se stabileste la inceput de an: cat ne trebuie la partid, 50 de milioane, ok, pai Taromul va avea 45 de milioane pierdere in cazul asta, sa le ramana si lor 5 milioane ca sa traiasca.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Pai da, dar lumea nu vorbeste de ele, lumea vorbeste doar de faptul ca statul da ajutoare Taromului.
Sa fim seriosi nu stie mai nimeni ,lumea vorbeste ca i-a dat statul niste bani lui Blue Air si ca probabil nu o sa-i mai vada. Si ca... lume cu copii la poarta avionului.

In media romaneasca si pentru guvernul Romaniei alt villain nu exista .

Inclusiv Tarom ,in comunicatul de acum cateva zile ,se ratoieste la Blue Air :
Compania TAROM nu agrează, sub nicio formă, modalitatea agresivă a unei companii aeriene de a comunica cu pasagerii, mai ales când aceștia au fost puși într-o situație atât de complicată.

Ca sa nu mai vorbesc ca "profesionistii" Tarom, in cadrul acelui comunicat, pun un montaj foto arogant, cu un avion Tarom pus peste un avion al Blue Air.

Evident ca "profesionistii" nu aveau cum sa rateze o gafa ,avionul Blue Air avand un livery pe care nu-l mai folosesc de multi,multi ani. Dar cunoasterea concurentei este un moft ,la Tarom nu concurenta trebuie sa o cunosti , ci...pe cineva !


 
  • 🤣
  • 👍
Reactions: 1 users
Dl Grindeanu are dreptate situatia financiara la TAROM este grea....

Mai jos o parte din date financiare ale companiei pe o perioada mai lunga de timp 2000-H12022.

Asadar in ultimii 22 de ani si jumatate la TAROM avem:

- pierdere cumulata de peste 3 miliarde de lei (3.047.543.432), din care in ultimii 2 ani si jumatate (cu pandemie) pierderea a fost de 976 milioane de lei
- doar in 4 ani a realizat profit, perioada 2004-2007, perioada in care a fost beneficiara unui ajutor de stat de restructurare

- injectii la capitalul social de peste 2 miliarde de lei (2.042.724.893), aici cred ca au intrat printre altele ratele platite la cele 4 A318 care au intrat in flota in perioada 2006-2007

La 30.06.2022 TAROM inregistra datorii de peste 1,5 miliarde de lei.


AnCapital socialInjectii anuale capitalProfit/Pierdere anDatoriiCapitaluri totalNr. mediu salariati
2022-H12.237.629.7630-208.703.7931.543.825.719-415.981.9511.204
20212.237.629.763557.826-327.603.4481.266.235.195-213.404.4991.144
20202.237.071.9370-439.807.0791.062.869.29933.029.5211.115
20192.237.071.9372.517.160-169.649.886731.005.104462.396.7791.811
20182.234.554.7774.843.234-182.779.220316.637.221617.609.6311.773
20172.229.711.5436.984.205-172.355.725243.671.709799.058.9591.776
20162.222.727.33831.063.130-46.966.754216.838.0981.015.745.4651.841
20152.191.664.20840.212.065-27.426.980228.781.8001.062.248.1621.880
20142.151.452.14345.963.358-110.161.004250.769.539962.975.0671.969
20132.105.488.78539.220.852-130.167.730272.657.8631.032.924.0032.005
20122.066.267.93313.598.880-230.617.520299.123.7991.043.407.4702.173
20112.052.669.0530-262.224.490351.655.2251.233.105.5942.286
20102.052.669.05314.234.698-332.530.654423.909.2981.481.739.0222.368
20092.038.434.35563.964.270-234.723.435429.205.0521.800.027.1592.486
20081.974.470.08588.571.135-6.313.469464.700.8831.891.765.0332.471
20071.885.898.950264.020.75772.689.818615.595.6001.809.572.7412.338
20061.621.878.193357.435.45543.261.355588.339.9221.484.655.6992.333
20051.264.442.738166.125.9333.840.539778.090.1871.083.460.7072.289
20041.098.316.805219.182.08851.363.475873.705.384913.440.4482.459
2003879.134.717207.250.352-34.316.8821.098.476.763655.406.6532.601
2002671.884.365242.790.660-100.205.945997.302.516481.356.0602.675
2001429.093.705151.825.338-128.550.4921.093.135.731384.096.7672.729
2000277.268.36782.363.497-73.594.113933.380.174156.108.8982.879
Total2.042.724.893-3.047.543.432
Post automatically merged:

Se pare ca Uplift a castigat licitatia organizată de TAROM pentru încheierea unui contract de parteneriat pentru vânzări cu amănuntul la bordul aeronavelor companiei, precum și pentru furnizarea unor servicii de catering și servicii de handling pentru catering. la bordul aeronvelor incepanc cu ianuarie 2023.

Tot in articolul de mai jos scrie faptul ca Uplift este singurul furnizor al Blue Air plătit la zi....pasagerii, salariatii, bugetul de stat, aeroporturile si restul furnizorilor pot sa mai astepte.

 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 users
Vai, dar ce surpriza ...

Un articol mai prost ca ala nu am citit de mult, poate ei cred ca un pasager se imbarca singur in avion si poate sa se mai documenteze ca profitul vine si din vanzarea produselor la bord!
 
  • 👍
  • 🤣
Reactions: 2 users