In conditiile in care avioanele zboara pline, dar pline pline, in conditiile in care se fac in plus destul de multe chartere, de unde naiba apar pierderile? Astia ne iau de prosti chiar atat de sever? Sifonare mai pe fata nu cred ca se poate. Cred ca putem avea aeronavele configurate first class si sa vindem toate biletele asa, tot pierdere semnificativa vom avea.
Se lauda grindeanu ca a ramas fara rabdare in rezervor, ca face si drege cu managementul tarom. A tusit bode nitel si a cazut nea ministrul cu boticul pe labe. Trebuie sa ne tinem de planul aprobat cu uie, ca altfel o s_ _ _ m.
Orice ar fi, daca e vreo problema, il suna finu pe nasu si gata, se face liniste. Domne, asta e planul aprobat, daca nu ne tinem cu dintii de el, picam in prapastie. Da' luati-va ma labele de pe noi ca la cata ceafa aveti ne trageti spre prapastie peste puterea de a ne agata cu dintii de un plan otravit.
Nu prea am inteles ce a vrut sa spuna poetul dar nu prea cred ca e ok ,cand o companie este deja la pamant sa dai si tu ,mai ales ca avusesera in trecut ceva colaborari ,inclusiv imprumutul de personal de zbor.
Având în vedere comunicările remise în spațiul public referitoare la speța suspendărilor zborurilor Blue Air, TAROM face următoarele precizări:
Compania TAROM nu agrează, sub nicio formă, modalitatea agresivă a unei companii aeriene de a comunica cu pasagerii, mai ales când aceștia au fost puși într-o situație atât de complicată...
Dorim să reamintim faptul că deși TAROM este o companie în coordonarea Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, activăm pe o piață concurențială acerbă și ne confruntăm cu propriile provocări, însă niciodată TAROM nu va neglija drepturile pasagerilor noștri, astfel încât să fie afectați de suspendarea unor zboruri.
Aia cu piata concurentiala ,pentru unii... mai mult sau mai putin ,unii sunt amendati ,altii sunt facuti scapati ,pe unii ii toaca toti incultii din presa,pe altii nu, unora li se blocheaza conturile fara avertisment, altora li se ignora datoriile ,desi sunt mai mari datornici ,chiar au parte de greve pentru marit salariul.
Textul citat a aparut pe facebook ROT sub forma unui comunicat de presa.
Decat sa conceapa comunicate acre mai bine s-ar fi gandit ce miscari sunt de facut in urma loviturii primite de BLA.
A iesit cineva de la ROT sa spuna ca va lansa sau va suplimenta vreo ruta, cum au iesit rozalii ,cu cearcane la ochi, a doua zi,dimineata?.
Se pare ca esti intr-o mare bula. Imi arati ce greva a fost de curand pt marit salarii? Iti inteleg frustrarea, dar crezi ca te ajuta cu ceva daca apari si scrii aici pe pagina Tarom?
Explica-ne tu ce ai face legat de suplimentari de rute, asa cum au facut rozalii. Cu ce aeronave ar trebui sa fie facute? Uiti ca taica bode, cu finutul sau bine plantat in tarom a hotarat ca trebuie sa ramanem cu jumatate din flota. Era saracutul rosu la fata ca ardeiul gras cand se vorbea in sedinta de guvern despre blue air.
Tarom abia isi face cursele actuale, cu lipsa acuta de aeronave si de personal. Iar in primavara ei faceau concursuri pt a vedea ce insotitori de bord sa fie dati afara, ca sa poata pune laba unii mai sus mentionati pe niste banuti de la uie. Iar apoi au "colaborat" cu blu, ca deh, pt binele poporului.
Sincer, cand va disparea tarom si eu voi fi frustrat, dar nu imi va ajuta la nimic daca voi merge pe pagina blu si imi voi varsa supararea. Cei care profita acum, aici, in ro de tot, vor profita si atunci, cu sau fara comentariile mele sau ale tale aruncate la suparare.
De curand ,au fost amenintarile cu greva pe 23 august-revendicari salariale:
Sindicat TAROM: Începând cu 23 august nu va decola niciun avion al companiei, între orele 4:00-7:00 / Sindicaliștii amenință inclusiv cu greva generală din cauză că nu au ajuns la un acord în ce privește revendicările salariale
Sindicatul Unit TAROM (SUT) a demarat acţiunea de strângere de semnături în vederea declanşării Conflictului colectiv de muncă la TAROM, cerinţă transmisă
www.g4media.ro
Dar arata-mi tu ce greve sau amenintari cu greva au fost la Wizz Air sau la Blue Air in ultimii 15 ani. Sau astia se scalda in bani si in drepturi?
S-a materializat ceva, a fost vreo greva cumva? Ca de amenintat, putem toti. Oricum, la wizz partea de salarii este mult mai ok decat la tarom, la blu au fost abuzuri la care autoritatea ar fi trebuit sa intervina dar, e vorba de romania.
Pai nu se zice peste tot ca suntem prea multi, nu vin specialistii gen bode si altii ca ei si ne spun ca avem prea multi angajati? Daca apar mai multi angajati dintr-odata ar sari lumea in sus ca se fac angajari. Dar nu iti fie teama nea ursu e multumit de situatie, il premiaza nasu pt asta. Primeste (teoretic) o gramada de rapoarte, dar are zipperul pus, atat la vorbe cat si la fapte.
Si ca fapt divers, cine ar veni aici pt salarii infime, din contra, lumea pleaca la ceva mai bun (vorbim de angajati necesari, nu de consilieri - echivalentul studiilor de fezabilitate de la proiectele de infrastructura).
Pentru ca exista bănuiala ca e doar un simplu electrician de mină, si nici ăla de top, la momentul respectiv i s-a cerut cu insistenta cv-ul. Nu l-a prezentat niciodata. Nici pe site-ul companiei, unde sunt toate cv-urile directorilor si ale "directorilor", nu il vei gasi.
Stiu cel putin doua persoane, oameni cu experienta in industrie, care ar veni si maine. Literalmente maine. Oameni care pun osul la treaba. Deci s-ar gasi, cu conditia sa se si poata intra.
Compania națională TAROM a înregistrat o pierdere netă de 208 milioane de lei în prima jumătate a acestui an, potrivit raportării contabile semestriale, consultată de Economica.net. Față de anul trecut, pierderea este mai mare, însă în 2022 avioanele TAROM au zburat mai mult. Asta nu înseamnă că...
Recent, analiștii de la Sanford C. Bernstein, citați de Bloomberg, spuneau că mai multe companii aeriene din regiune, inclusiv din România, ar putea intra în faliment iarna asta.
Companiile aeriene cu cele mai slabe performanțe din Europa se confruntă cu un risc crescut de colaps iarna aceasta, ( ...)
Tot din articol.
Asta mi se pare caraghios: sa fii preocupat de ajutoarele de stat ale altora dupa ce ai muls aeroporturile ani de-a randul prin tot felul de scheme in care ai operat subventionat, din bani publici.
Pai da, dar lumea nu vorbeste de ele, lumea vorbeste doar de faptul ca statul da ajutoare Taromului. Daca aeroportul da taxe preferentiale si alte imbolduri, lumea nu vorbeste de ele, la tv nu se vorbeste de ele, deci nu au primit nimic. Doar aia de la Tarom sug din bugetul poporului.
Eu cred ca pierderea companiei se stabileste la inceput de an: cat ne trebuie la partid, 50 de milioane, ok, pai Taromul va avea 45 de milioane pierdere in cazul asta, sa le ramana si lor 5 milioane ca sa traiasca.
Sa fim seriosi nu stie mai nimeni ,lumea vorbeste ca i-a dat statul niste bani lui Blue Air si ca probabil nu o sa-i mai vada. Si ca... lume cu copii la poarta avionului.
In media romaneasca si pentru guvernul Romaniei alt villain nu exista .
Inclusiv Tarom ,in comunicatul de acum cateva zile ,se ratoieste la Blue Air :
Compania TAROM nu agrează, sub nicio formă, modalitatea agresivă a unei companii aeriene de a comunica cu pasagerii, mai ales când aceștia au fost puși într-o situație atât de complicată.
Ca sa nu mai vorbesc ca "profesionistii" Tarom, in cadrul acelui comunicat, pun un montaj foto arogant, cu un avion Tarom pus peste un avion al Blue Air.
Evident ca "profesionistii" nu aveau cum sa rateze o gafa ,avionul Blue Air avand un livery pe care nu-l mai folosesc de multi,multi ani. Dar cunoasterea concurentei este un moft ,la Taromnu concurenta trebuie sa o cunosti , ci...pe cineva !
Tarom nu are încă planul de restructurare aprobat de Comisia Europeană
Citez tot din articol:
" Fără aprobarea Comisiei Europene, împrumutul dat Tarom trebuie rambursat, Tarom nu are sub nicio formă de unde, are câteva milioane de lei în cont, sau de valuta. Este într-o situaţie extrem de complicată ”.
Ce fac cei responsabli? Ce face onor tov Grindeanu', asteapta sa se replice cazul Malev?
Dl Grindeanu are dreptate situatia financiara la TAROM este grea....
Mai jos o parte din date financiare ale companiei pe o perioada mai lunga de timp 2000-H12022.
Asadar in ultimii 22 de ani si jumatate la TAROM avem:
- pierdere cumulata de peste 3 miliarde de lei (3.047.543.432), din care in ultimii 2 ani si jumatate (cu pandemie) pierderea a fost de 976 milioane de lei
- doar in 4 ani a realizat profit, perioada 2004-2007, perioada in care a fost beneficiara unui ajutor de stat de restructurare
- injectii la capitalul social de peste 2 miliarde de lei (2.042.724.893), aici cred ca au intrat printre altele ratele platite la cele 4 A318 care au intrat in flota in perioada 2006-2007
La 30.06.2022 TAROM inregistra datorii de peste 1,5 miliarde de lei.
An
Capital social
Injectii anuale capital
Profit/Pierdere an
Datorii
Capitaluri total
Nr. mediu salariati
2022-H1
2.237.629.763
0
-208.703.793
1.543.825.719
-415.981.951
1.204
2021
2.237.629.763
557.826
-327.603.448
1.266.235.195
-213.404.499
1.144
2020
2.237.071.937
0
-439.807.079
1.062.869.299
33.029.521
1.115
2019
2.237.071.937
2.517.160
-169.649.886
731.005.104
462.396.779
1.811
2018
2.234.554.777
4.843.234
-182.779.220
316.637.221
617.609.631
1.773
2017
2.229.711.543
6.984.205
-172.355.725
243.671.709
799.058.959
1.776
2016
2.222.727.338
31.063.130
-46.966.754
216.838.098
1.015.745.465
1.841
2015
2.191.664.208
40.212.065
-27.426.980
228.781.800
1.062.248.162
1.880
2014
2.151.452.143
45.963.358
-110.161.004
250.769.539
962.975.067
1.969
2013
2.105.488.785
39.220.852
-130.167.730
272.657.863
1.032.924.003
2.005
2012
2.066.267.933
13.598.880
-230.617.520
299.123.799
1.043.407.470
2.173
2011
2.052.669.053
0
-262.224.490
351.655.225
1.233.105.594
2.286
2010
2.052.669.053
14.234.698
-332.530.654
423.909.298
1.481.739.022
2.368
2009
2.038.434.355
63.964.270
-234.723.435
429.205.052
1.800.027.159
2.486
2008
1.974.470.085
88.571.135
-6.313.469
464.700.883
1.891.765.033
2.471
2007
1.885.898.950
264.020.757
72.689.818
615.595.600
1.809.572.741
2.338
2006
1.621.878.193
357.435.455
43.261.355
588.339.922
1.484.655.699
2.333
2005
1.264.442.738
166.125.933
3.840.539
778.090.187
1.083.460.707
2.289
2004
1.098.316.805
219.182.088
51.363.475
873.705.384
913.440.448
2.459
2003
879.134.717
207.250.352
-34.316.882
1.098.476.763
655.406.653
2.601
2002
671.884.365
242.790.660
-100.205.945
997.302.516
481.356.060
2.675
2001
429.093.705
151.825.338
-128.550.492
1.093.135.731
384.096.767
2.729
2000
277.268.367
82.363.497
-73.594.113
933.380.174
156.108.898
2.879
Total
2.042.724.893
-3.047.543.432
Post automatically merged:
Se pare ca Uplift a castigat licitatia organizată de TAROM pentru încheierea unui contract de parteneriat pentru vânzări cu amănuntul la bordul aeronavelor companiei, precum și pentru furnizarea unor servicii de catering și servicii de handling pentru catering. la bordul aeronvelor incepanc cu ianuarie 2023.
Tot in articolul de mai jos scrie faptul ca Uplift este singurul furnizor al Blue Air plătit la zi....pasagerii, salariatii, bugetul de stat, aeroporturile si restul furnizorilor pot sa mai astepte.
Blue Air – transportator low cost privat – a încasat aproximativ 300 de milioane de lei de la statul român, numai că o parte din această sumă, respectiv 1,5 milioane de euro (7.721.516,72 lei), a ajuns la o subsidiară a companiei, Uplift Airport Services SRL.
Blue Air – transportator low cost privat – a încasat aproximativ 300 de milioane de lei de la statul român, numai că o parte din această sumă, respectiv 1,5 milioane de euro (7.721.516,72 lei), a ajuns la o subsidiară a companiei, Uplift Airport Services SRL.
Un articol mai prost ca ala nu am citit de mult, poate ei cred ca un pasager se imbarca singur in avion si poate sa se mai documenteze ca profitul vine si din vanzarea produselor la bord!
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.