• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
DatoriI TAROM Aeroporturile București: 149 milioane de lei, pt o parte scadenta este de pe 12 luni
Pai sa ne spuna dna membru in CA Tarom boagiu ce parere are despre asta.
Cat despre aeroport, la ce servicii ofera, ar trebui sa puna ei bani ca sa opereze companiile acolo. Sunt un pericol pt siguranta, iar pe parte de servicii, no comm.
 
Ok. Caile de rulaj sunt pline de petice si gropite, asfalt partial distrus, iar pista 26L are damburi in zona caii de rulaj D. Si Otopeni e singurul aeroport unde daca indraznesti sa aterizezi pe centrul pistei si sa asezi roata de bot pe un bec ai impresia ca acela a fost sfarsitul jambei respective. Iar cauciucurile sufera in mod evident in urma acestor abuzuri.
Nu mai vorbim de faptul ca nu au fost in stare de peste 60 de ani sau de cand exista acest aeroport, sa faca o iesire rapida de pe pista 08R/26L. Asa ca esti rugat sa grabesti iesirea de pe pista pt a micsora separatia dintre aeronave pe panta de aterizare. Ceea ce se traduce prin rulaj cu viteza ridicata pe pista pt mai mult timp, lucru care nu este tocmai in regula pt cauciucuri. Dar deh, nu sunt bani, aeroportul are concurenta puternica si nu exista buget pt investitii.
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Miserupismul de la CNAB cred că are la bază ideea simplă: facem mulți bani și fără investiții, iar companiile aeriene nu au unde să meargă de aici. Timpul trece, leafa vine..
 
  • 👍
  • 😟
Reactions: 2 users
Cred ca mai are la baza si faptul ca, daca Tarom nu prea mai are bani (poate trebuia sa mai si investim, nu doar sa furam ca descreieratii), acum vom capusa aeroportul (baietii destepti cu spate policit). Simplu, nu?
 
  • 🤣
Reactions: 1 user
Șefa de la TAROM Belgia e acum la HiSky, rep. pentru Belgia.
Din moment ce TAROM a inchis agentiile externe iar ea cunostea domeniul, pasul ei e logic si de asteptat.
Prin marile corporatii exista contracte de exclusivitate, care interzic unui angajat sa mearga la un competitor in primul an insa ii platesc sume consistente de bani drept compensatie. Nu cred ca exista ceva similar la TAROM.
 
Agențiile din BRU și KIV nu au fost închise, sau cel puțin oficial declaraseră TAROM în primăvară că acestea vor rămâne active.
 
Grindeanu afirma acum vreo luna, poate chiar mai mult, ca a lansat licitatia pentru contractare de consultanta.
Intre timp pe site-ul TAROM a fost publicata la o data neprecizata, pe o pagina asa de bine ingropata ca fara batranul Goagăl sigur nu as fi găsit pana la Revelion- Scrisoarea de asteptari necesara selectiei membrilor CA - editia 2022. Nu imi e clar daca restul documentelor de acolo se refera la procesul de selectie 2022. Probabil ca nu.

Consultantul se va ocupa de recrutare, ceea ce cred eu ca e mai bine decat daca-i lasa pe politruci.
Sigur, procesul a dovedit pana acum transparenta maxima.
 
La sectiunea The Best Airlines in Eastern Europe 2022 a premilor oferite anual de catre Skytrax gasim pe locul 7 ROT iar pe locul 9 BLA.

 
  • 👍
Reactions: 1 user
Corect, asa este, imi cer scuze pentru neatentie. Pe de alta parte, zice de companiile din transporturi in descriere, enumerarea s-ar putea sa fie doar exemplificativa.
Mai gasisem un jalon pentru companiile din domeniul energiei dar cam atat.
Jaloanele pot fi vizualizate aici: Jaloane/Ținte - Monitor PNRR
 
TAROM nu are nici un proiect în PNRR, spre deosebire de celelalte entități enumerate, deci nu intră în „Jaloane”.
 
FLY PROMO!

Ia-ți rucsacul și bucură-te de ofertă achiziţionand bilete în perioada 27 octombrie – 30 octombrie 2022 şi călătorind în perioada 15 noiembrie – 15 decembrie 2022 data ultimului retur.

  • Tarif de la 119 EUR, dus-întors, cu toate taxele incluse, pentru călătorii între Bucureşti - Atena, Belgrad, Istanbul, Roma, Salonic;
  • Tarif de la 139 EUR, dus-întors, cu toate taxele incluse, pentru călătorii între Bucureşti - Budapesta, Bruxelles, Chisinău, Frankfurt, Munchen, Praga, Sofia;
  • Tarif de la 159 EUR, dus-întors, cu toate taxele incluse, pentru călătorii între Bucureşti – Amman, Amsterdam, Beirut, Cairo, Londra, Madrid, Paris, Tel Aviv.
Oferta include: zbor dus-întors, cu toate taxele incluse, un bagaj de mână de 8 kg, check-in.

Termenii și condițiile ofertei:

  • Perioadă de vânzare: 27 octombrie – 30 octombrie 2022;
  • Perioadă de călătorie: 15 noiembrie – 15 decembrie 2022 data ultimului retur;
  • Perioada minimă de şedere la destinaţie este de două zile sau noaptea de sâmbătă spre duminică;

 
Drama Queen... toată lumea e contra lor, nici vorbă să zică ceva de managementul defectuos.

Management care prin conferințe are ca scuză pentru situația financiară precară apariția low-costului, nu faptul că ei nu au fost în stare de 15 ani să se adapteze pieței în care joacă, din cauza incompetenței?.

1046FC67-7693-44B2-BEF2-35B50475EFB0.jpg
 
  • 👍
Reactions: 3 users