In economy, produsul basic BA este net inferior cu o diferenta mica rau de pret..
Cind vine vorba de business orarul este factorul determinant. Chiar si la economy, potentialele conexii TATL spre Bucuresti sint limitate la zborurile care aterizeaza pe Heathrow pina pe la 11 am local time. Sa zicem ca o conexie spre Bucuresti este posibila daca ajungi TATL pe Heathrow T5, T2 T3 nu mai tirziu de 10 am ca sa ai suficient timp sa te transferi la T4 unde opereaza Taromul
La fel si majoritatea plecarilor TATL de pe Heathrow se intimpla inainte de 12 Noon, adica abia atunci cind singura cursa Tarom aterizeaza pe Heathrow.
Din cauza singurului slot orar pe care il mai are la LHR, Taromul nu poate opera cu B738 in regim de P2P. Ar fi o risipa de capacitate pe care Taromul nu si-o poate permite momentan, mai ales in conditiile in care taxele de aterizare ale unui B738 pe LHR, sint prohibitive comparativ cu A318. Practic operarea cu B738, ar anula si mica bruma de profit pe care un A318 ar fi capabil sa o produca.