Problemele la Cimberair au aparut
dupa fuziunea dintre Cimber si Sterling.
Rutele regionale si interne operate cu aeronave mici CRJ 200, ATR 42-500, ATR 72-500 au mers foarte bine, insa au avut pierderi pe rutele operate cu aeronavele preluate de la Sterling (B737), rute de 2-3 ore spre destinatii turistice din Grecia, Spania, Italia, etc.
Acum cateva saptamani au anuntat ca incepand din luna octombrie, vor renunta la B737 si la destinatiile spre sudul europei, si ca vor sa revina la ceea ce a fost Cimberair - adica zboruri in Scandinavia si nordul germaniei.
Cimber Sterling putea fi salvata, daca miliardarul ucrainian care e actionar majoritar la Cimber Sterling ar fi bagat 50 de milioane de euro in companie, ca sa ii tina in viata pana in octombrie.
Din octombrie ar fi scapat de aeronavele si de rutele care le-au adus pierderi, si si-ar fi putut continua activitatea cu CRJ 200, ATR 42-500 si ATR 72-500.
Din cate am inteles, miliardarul ucrainian care e actionar majoritar si la compania Skyways vrea sa lase compania Cimber Sterling sa dea faliment, iar in urmatoarele zile sa cumpere CRJ urile, ATR-urile si sa infiinteze o noua companie.
In felul acesta nu trebuie sa bage 50 de milioane de euro in companie, scapa si de creditori, scapa de rutele neprofitabile si de B737, si cumpara doar aeronavele care i-au adus profit CRJ 200 si ATR 42/72.
Despre ruta charter
CPH-
TGM nu se stie nimic inca, eu sper ca Schreibertours sa incheie un contract de colaborare cu alta companie aeriana si sa zboare la Targu Mures. Companiile care ar putea sa zboare la
TGM ar putea fi (Skyways, Danish Air Transport, Flybe, etc).
Deocamdata pe pagina de internet a aeroportului din Copenhaga zborul
CPH-
TGM din 05.05.2012 apare ca anulat.