si toate astea s-au intamplat la un singur avion, la acelasi zbor.
Cursa TK-1878 (MXP - IST) operata cu TC-JPE (A320-200) a avut parte de o sosire cu probleme.
La prima tentativa de aterizare, ora 0722Z, pe pista 05, aeronava s-a inclinat brusc si a atins pista cu trenul din dreapta, insa inclinarea a fost atat de puternica incat si motorul a atins pista. In momentul respectiv pilotii au initiat procedura de go around.
Dupa desprindere pilotii au raportat ca au probleme la trenul de aterizare (unsafe gear indication) si probleme la motorul din dreapta (engine inoperative).
Aeronava a aterizat pe pista 35L, iar in momentul aterizarii trenul din dreapta a cedat, motorul a atins pista, iar aeronava a iesit de pe pista, in urma unui drift.
Atentie la flaps si la unghiul jambei.
Cursa TK-1878 (MXP - IST) operata cu TC-JPE (A320-200) a avut parte de o sosire cu probleme.
La prima tentativa de aterizare, ora 0722Z, pe pista 05, aeronava s-a inclinat brusc si a atins pista cu trenul din dreapta, insa inclinarea a fost atat de puternica incat si motorul a atins pista. In momentul respectiv pilotii au initiat procedura de go around.
Dupa desprindere pilotii au raportat ca au probleme la trenul de aterizare (unsafe gear indication) si probleme la motorul din dreapta (engine inoperative).
Aeronava a aterizat pe pista 35L, iar in momentul aterizarii trenul din dreapta a cedat, motorul a atins pista, iar aeronava a iesit de pe pista, in urma unui drift.
Atentie la flaps si la unghiul jambei.