[TSR] Discuții Generale

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
1ZG/858 este prezentat că fiind numărul zborului. In afara de rezultatele cu privire la situația de la TSR nu găsesc nimic de acest format. Știi voi ceva?
 
LH atacă fără milă. Păcat că ROT a avut curajul să încerce si să crească ruta, ca să vină nemții să o ia.

Exista o diferenta totusi intre oferta Tarom si cea Eurowings. Tarom vinde P2P in timp ce Eurowings v-a lansa probabil zboruri de conexie TSR-STR-XXX. Harta destinatiilor Eurowings cu plecare din STR este foarte apetisanta. Chiar daca zilele de operare ale celor doua companii s-ar suprapune, orarele de zbor vor fi total diferite. Plecarile Eurowings din TSR v-or trebui sincronizate astfel incit sa ofere cit mai multe conexii mai departe din STR. Pe de alta parte orarul Tarom nu v-a avea astfel de constringeri si probabil v-a opera la ore atractive traficului P2P.

Deocamdata pe site-ul Eurowings poti rezerva doar TSR-STR, dar. sa asteptam si promotiile eventualelor rute de conexie via STR si abia atunci lucrurile vor deveni interesante !

Mai degraba vad o competitie Eurowings / Wizz / Chartere vacanta de pe TSR.

Idolu vorbea chiar si despre o eventuala extidere a destinatiilor Eurowings din Timisoara si la acest capitol ma gindesc ca TSR-DUS non-stop ar face sens grupului Lufthansa avind in vedere zborurile long-haul / low-cost de la Dusseldorf.
 
Idolu a spus o banalitate pe care o spune orice director la fiecare lansare de cursă. Asta nu înseamnă absolut nimic. De fapt cred că nu a spus nimic. Pur si simplu purtătorul de cuvânt i-a pus niște cuvinte în gură. Știm cu toții că se practică.

Un lucru e cert: Eurowings nu ar fi venit pe TSR dacă nu ar fi văzut că există potențial P2P. Faptul că pot să câstige și pasageri de conexiune e un plus pe care ROT nu-l are. Dar nu pasagerii de conexiune sunt baza. Ceea ce speră este ca ROT să-și ia repede jucăriile și să-i lase pe să facă profit. De altfel, STR este o bază mult mai mică decât DUS, CGN, HAM spre exemplu, deci implicit și mai puține zboruri de conexiune.
Conexiuni low-cost se pot face destule și prin BGY și OTP.
 
Idolu a spus zilele astea la Radio Timișoara că în curând se vor anunța câteva noutăți:

- 2/7 Danemarca
- 2 rute 2/7 Germania
- 2/7 Anglia
- Londra creștere de la 7/7 la 12/7
+ posibil Atena cu Tarom.

Pariuri? :)
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Wizz devansează cu 2 luni aducerea aeronavei nr. 3 pe TSR.

 
  • 👍
Reactions: 2 users
Blue Air va relua (probabil) zborurile OTP-TSR

Joi: OTP-TSR dupa masa, apoi aeronava ar face:

Joi: 16:30 TSR-HRG-TSR 0:30 (+1)
Vineri: 06:00 TSR-HER-TSR 11:05 - 12:00 TSR-AYT-TSR 16:15 - 17:00 TSR-ZTH-TSR 21:15
Sâmbata: 06:00 TSR-AYT-TSR 11:10

Sâmbata: TSR-OTP la prânz

Asta ar fi dupa 14.06, nu stiu cum vor face din 05.04 (când ar porni prima cursa de vineri la AYT) respectiv 23.05 când ar fi prima cursa de HRG ...
 
  • 👍
Reactions: 5 users
TSR-OTP
maine 17.04 Sold out Ryanair (2 zboruri) si TAROM (4 zboruri)
joi 18.04 Sold out Ryanair (2 zboruri) si TAROM (3 zboruri) din cele 4
vineri 19.04 Sold out Ryanair ( zborul de dimineata)-iar pe zb de seara biletul incepe de la 271 euro si TAROM 2 zboruri-sold out, mai exista bilete pt zb. de la ora 5:45 si cel de la 19:45

Media load-factorului realizat de Tarom in ultimele 4 zile pe ruta TSR-OTP-TSR este 90,7%....Ryanair 91,8%
 
  • 👍
Reactions: 3 users
Astazi a inceput operarea Eurowings pe Timisoara cu A319, 3 zboruri/sapt.
STR-TSR: 120 pax
TSR-STR: 137 pax

 
  • 👍
Reactions: 4 users
Mda ... asta la 318 sau cu 737 (cu care opera ROT ruta asta) era overbooking ... dar noroc ca au închis ruta, e clar ca nu poti plimba asa aiurea avioanele prin Europa si apoi mai ai de dat despagubiri pentru denied boarding
 
Din programul de iarna Eurowings va creste frecventa pe ruta TSR-STR de la 3 la 4 zboruri pe saptămână.

In S2019 Lufthansa face TSR-MUC (3zb X zi) cu CRJ9 de la Adria...scadere de capacitate fata de S2018 cand aveau 2 zb/zi cu E195 si 1zb zi cu CRJ9.
Din programul de iarnă va fi o crestere de capacitate, deoarece apar in sistem (2zb X zi) cu A319 și (1zb X zi) cu CRJ9.

Va fi foarte multă capacitate pe Munchen tinand cont si de faptul ca si Wizz va creste din august Memmingen de la 3 zb/sapt la 5 zb/sapt.
Astfel din programul de iarna capacitatea TSR-MUC/FMM va creste cu 47,6% fata de situația din prezent.
Vor fi 6.924 seats available/sapt fata de 4.692 seats din acest moment.
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 2 users
@colonelu81, daca nu promovezi offline ruta si mai ai un site care necesita refacere totala si imediata in primul rand pentru ca numai comercial nu e, sigur ca nu afla oamenii de ruta.
 
Reactions: 1 user
A 3-a aeronava Wizz pe TSR aduce +18zb/rotatii/sapt....celelalte 2 avo bazate opereaza în prezent 44 rotatii/săpt. pe TSR si încă 5 rotații în W 2 CRL-LJU, și 3 FMM-PRN.
Cele 2 aeronave opereaza 49 rotatii/săpt--deci media este de 3,5 rotatii/zi/aeronava (în unele zile opereaza 3 rotatii iar în altele 4 rotatii)

Și Tarom opereaza cu jeturile 2 rotatii/zi/jet (majoritatea) pt ca opereaza în modelul hub. Aeronavele ROT pleacă spre Vest mai târziu așteptând pasagerii din SCV, OMR, BAY, SUJ și Erevan, Tbilisi, Beirut și Amman. Or fi asa de mulți pasageri în transfer încât sa se merite sa se piardă 1 rotație zi/jet?
LA 16 jeturi se aduna ceva capacitate pe zi/sapt/an.

 
Last edited:
La TAROM nu conexiunile sunt neaparat principalul factor practic pentru care se opereaza cu banc de plecari dimineata intre 8 si 9, ci calatorii care prefera sa nu se trezeasca la 3am dimineata ca sa prinda cursa de 6am. Traficul business si leisure point 2 point e destul de sensibil la treaba asta. Paradoxal la ROT faptul ca pleaca 2-3 ore mai tarziu e un avantaj fata de competitie.
 
  • 👍
Reactions: 1 users