[TSR] Discuții Generale

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Cifrele aferente celor 4 noi rute Wizz care au debut in august:

TSR-DSA-TSR: 638 pax in primele 4 MVT , LF: 88,61%
TSR-NUE-TSR: 651 pax in primele 4 MVT , LF: 90,42%
TSR-BLL-TSR: 767 pax in primele 6 MVT , LF: 71,02%
TSR-FKB-TSR: 1032 pax in primele 6 MVT , LF: 95,56%
 
  • 👍
Reactions: 5 users
ordinea mi se pare absolut logica.

Ce potential este acolo la STR/FKB ... lucru spus aici de câteva ori, totusi RO nu a fost în stare sau lasata sa-l exploateze
 
Cifrele aferente celor 4 noi rute Wizz care au debut in august:

TSR-DSA-TSR: 638 pax in primele 4 MVT , LF: 88,61%
TSR-NUE-TSR: 651 pax in primele 4 MVT , LF: 90,42%
TSR-BLL-TSR: 767 pax in primele 6 MVT , LF: 71,02%
TSR-FKB-TSR: 1032 pax in primele 6 MVT , LF: 95,56%

Unde exista date atat de recente?
Nu știu de ce nu s-a optat pentru MMX în loc de BLL. Aria deservită e mult mai mare.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
TSR august 2019: 166.708 pax (+16,2% fata de august 2018), cifra reprezinta și un record lunar istoric.

Rutele noi LF:
FKB: 94,8%
NUE: 92%
DSA: 89%
BLL: 76%
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Duminica 13.10 LH va opera TSR-MUC cu A321....in loc de 3XCR9 Adria.

In perioada 14.10-20.10 LH se pare ca va opera TSR-MUC cu A319 (1x)....in loc de 3XCR9 Adria.

Din 21.10.-26.10 in sistemul de rezevari apar 2X CR9.

Programul de inlocuire a aeronavelor Adria care trebuiau sa opereze ruta este orientativ, in ultimele zile au tot facut ajustari.
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 users
A profitat putin Tarom-ul in luna septembrie de pe urma reducerii nr. de zboruri ale Ryanair spre București de la 12WF la 9 WF.
Au alocat aproximativ aceeasi capacitate ca si in luna august, și au scos un LF de 86,7% pe OTP-TSR.
Zborul de la pranz operat aproape in totalitate cu AT7 a avut un LF de 92,1%.

Tot in septembrie TSR-IAS a avut un LF de 77,9% la 4 zboruri/sapt cu AT4. Se pare ca nu e suficient de bun, întrucât din orarul de iarna se vor opera doar 3 zboruri/sapt. In f multe zile pretul biletelor pe TSR-IAS erau/sunt mult mai mari decat, spre exemplu, cele pe rutele OTP-VIE, sau OTP-IST, unde Taromul are concurenta.
 
TSR-IAS e o ruta pe care daca nu oferi niste minime frecvente, o ingropi. Citibreicarii nu platesc preturi premium, iar traficul biz nu poate fi satisfacut cu orice fel de orar/frecvente. Ma rog, ROT a operat anul trecut TSR-CDG 1/7 alternativ cu 2/7 ... ca sa constate ca nu merge. O tautologie necesara: Taromul tot Tarom ramane.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Comunicatul aeroportului:

Trafic 01.01.2019 - 30.09.2018
1.185.212 (+2.5%)

August: 166.708
Septembrie: 158.127

Charter: +40%
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 5 users
11.11
LH 1658 & LH 1659 (MUC - TSR - MUC) operat cu A320 (D-AIQU)
EW 2494 & EW 2495 (STR - TSR - STR) operat cu A320 (D-ABDT) EW opereaza a 3-a zi de luni consecutiv cu A320
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Adevărul este pe la mijloc, ruta nu este de A320, de 3X/săpt.De altfel din programul de iarna trebuia sa fie operata de 4X/săpt. dar, frecventa în plus, ziua de duminica nu mai este disponibila decât în vreo 2 duminici din preajma Crăciunului. Din programul de vara, apare creștere la 4X./sapt.Strategia celor de la Wizz, de a incolti din toate părțile zona Stuttgart ( prin deschidere rutelor spre Baden/Baden, Nurenberg cât și creșterea frecventei pe Memmingen de la 2 la 5 X zb/săpt.) a făcut ca ruta TSR-STR sa nu inreg. rezultate asa de bune.
 
stiu ca ma repet, dar parca Tarom a închis ruta ca nu erau pax pentru 318 parca ... :rolleyes:

Au inchis cam toate rutele externe pe care le-au incercat din provincie in ultimii ani. In primul rind Tarom nu are o istorie a rutelor externe operate din provincie, cel putin din cite mi-aduc aminte, inca de prin anii 1966 operau curse interne din toate orasele cu aeroporturi interne, spre Baneasa, majoritatea calatorilor (90%) erau in interes de serviciu la ministere in Bucuresti, decontate de intreprindele de stat.. Otopeniul era doar pentru curse externe, la care romanii de rind (lipsiti de pasapoarte) nu aveau acces, era daca vreti un aeroport privat al elitelor comuniste si al citorva "privilegiati" cu pasapoarte. Nu cred ca Tarom a facut vreodata profit in acele timpuri, nici nu cred ca se punea problema. Totul era ca Romanii sa fie mindrii de acesata companie si pillotii lor (cei mai buni din lume) care zburau spre Bangcock, Singapore, Moskova, Kolkata, etc. Dupa revolutie Tarom a continuat cu aceasi "strategie" transmisa din tata'n fiu in arhicunoscuta dinastie familala raspunzatoare de bunastarea companiei. Si traditia continua ...

 
Tarom nu a avut strategie si nici flota pentru rutele externe din provincie. Le-au bagat probabil la presiunea politica a baronilor locali si le-au scos destul de repede. Majoritatea au fost rute de trafic etnic care,daca au rezistat un timp, s-a bagat WZZ pe ele.
 
Bangcock??

Bangcock, Singapore, Moskova, Kolkata, etc. Dupa revolutie Tarom a continuat cu aceasi "strategie" transmisa din tata'n fiu in arhicunoscuta dinastie familala raspunzatoare de bunastarea companiei. Si traditia continua ...
 
  • 🤣
Reactions: 2 users
Date trafic noiembrie 2019: 132.075 pax (+8% fata de anul trecut)
Cumulat în primele 11 luni 2019: 1.460.386 pax (+3,8%)

Cu aceste date TSR va termina anul 2019 probabil in jurul a 1.590.000 pax.
 
  • 👍
Reactions: 2 users
TSR-BLL ultimul zbor 05.01.2020

TSR-DSA este suspendata în perioada 11.01.2020-26.03.2020, se va relua din 27.03.2020.

Nu stiu dacă în locul celor 2 rotatii spre Billund vor încerca alta ruta sau vor creștere de la 2 la 3 zb/săpt alte 2 rute. Mai exista și varianta nedorita de a opera în W cele 2 rotatii pe aeroporturi unde nu au baza. Anul trecut, au operat vreo 11 rotatii în W cu cele 3 avo bazate pe TSR. De curând au activat și în perioada de iarna ruta sezoniera CRL-LJU, acoperind golul lăsat de falimentul celor de la Adria.

 
Reactions: 1 user