[TSR] Discuții Generale

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Exemplul tau @AIR06 nu stiu ce vrea sa ne spuna în acest context. Daca ne uitam mai exact în continut si nu citim doar titlul care este tipic pentru presa româneasca în sensul ca nu prea are legatura cu continutul si cu informatia reala, atunci aflam ca:

- aburiti au fost în cazul acesta mai degraba cei din Abu Dhabi de catre firma South Development Group, o firma cu un angajat, cu idei dar fara capital
- South Development Group, înfiintata în 2018 face regulat pierderi de sute de mii de €/an si a acumulat datorii de peste 2.5 mil €
- s-a semnat un MoU, adica o declaratie de intentie ... ceva de genul, "ne intereseaza, avem de gând sa colaboram în vederea ...", adica o hârtie fara nici o valoare juridica
- aceasta declaratie de intentie NU s-a referit la vreo constructie sau investitie ci la, citez: "a analiza oportunităţile referitoare la gestionarea şi dezvoltarea de aeroporturi în România"
- poate ca cei din Abu Dhabi între timp chiar au analizat din noiembrie 2019 si pâna azi si au ajuns la concluzia ca TSR se potriveste cel mai bine pentru o investitie

La fel si acest articol referitor la vizita de la TSR este în acelasi ton cu presa româneasca ... titlul nu are nici o egatura cu continutul. Nu exista nici un proiect ci a fost o vizita la care Grindeanu le-a zis ce ar putea el sa le ofere si faciliteze ... din dragoste de tara si interes pentru zona desigur ... :cool: :rolleyes:
 
titlul nu are nici o legatura cu continutul. Nu exista nici un proiect ci a fost o vizita la care Grindeanu le-a zis ce ar putea el sa le ofere si faciliteze...
Cu alte cuvinte...o abureala.
O sa fie gata marele centru intermodal Timisoara,a doua zi dupa Aeroportul Brancusi / Adunatii Copaceni Intl.:
O sa spui ca da ,tot South Development Group a fost cu aburelala dar pe cine "tineau de mana "cand au anuntat aceasta veste minunata?
 
Ok, scuze atunci, cred că te-am înțeles greșit. Mi s-a părut că faci referire la cei din Abu Dhabi că ar aburi...
 
A aparut ieri un comunicat Ryanair, in stilul lor:

RYANAIR ANNOUNCES NEW ROMANIAN SCHEDULE FOR SUMMER ’23 WITH FLIGHTS TO/FROM IASI FOR THE FIRST TIME​

2 BASED AIRCRAFT ($200M INVESTMENT), OVER 370 WEEKLY FLIGHTS & 41 ROUTES, INCL 8 NEW ROUTES
Sursa:

Problema-i ca alea 41 de rute (incluzand cele noi) inseamna cele 32 de la OTP (fara OTP-TSR) + 5 CLJ si 4 IAS. Adica ce este in sistem de fapt. Acum, noi stim ca la ei nu e nimic definitiv, dar cel putin la acest stadiu nu par a continua la SBZ, SCV, OMR si TSR. O fi aratatul pisicii pentru baieti sa iasa cu cascavalul sau o schimbare de strategie pe piata ex-OTP, ramane de vazut...
 
Last edited:
Mi se pare o aiureala de prapadit banii. Nici dracu” nu va merge cu trenul dintr-o gara secundara la aeroport. Gara din care nici vorba sa poata pasagerii sa se indrepte cu trenul in alte directii. Aeroportul fiind la 6-7-8 km de oras. Taxiul costa vreo 30 de lei si face 20-25 de minute in cel mai pesimist caz. Presupunand ca eu gresesc, ce cadenta vor avea trenurile? La 3-4-5.000 de pasageri/zi, daca jumatate vor alege trenul, ar trebui sa fie trenuri din juma in juma de ora. Cat va costa biletul, pentru ca feroviarii sa nu pagubeasca? Tot 30 de lei! Plus ca actuala cale ferata e la vreo 2 km buni de aerogara. Si asta pe fondul caderii libere in care se afla traficul aerian dinspre/inspre acest aeroport, care din al doilea ca trafic, a cazut pe locul patru si intr-un an-doi va cadea pe cinci! Va fi utila, probabil, pentru traficul de marfuri. Dar si aici e cu virgula, pentru ca presupune o incarcare/descarcare in plus (timp, manopera) si in final tot in mijloace auto va ajunge. Aiureala tembela, negandita de loc, in opinia mea. E ca parcurile cu locuri de joaca, la 3 km de sat, sat in care nici copii nu sunt!

Cred ca mai inteligent si mult mai ieftin, rapid si util, ar fi fost prelungirea liniei de troleibuz cu vreo trei km.
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 user
În afară de planurile THY, AirConnect și eventuala (foarte eventuala) extindere Wizz, restul mie unul mi se pare SF, dar sa vedem:

 
  • 👍
Reactions: 1 users
Dupa 12-14 ani Tribunalul General al Uniunii Europene da dreptate Carpatair in actiunea in care contesta ajutoarele incasate la WZZ la TSR.
 
Dupa 12-14 ani Tribunalul General al Uniunii Europene da dreptate Carpatair in actiunea in care contesta ajutoarele incasate la WZZ la TSR.
Disputa a fost deschisă la tribunalul european în 2020 (Acțiune introdusă la 11 august 2020 – Carpatair/Comisia (Cauza T-522/20)), dar are ca subiect fapte mai vechi.
 
Da, acum vreo 15 ani...

A fost fix ca-n balada „Miorița”. Baciul urmaș al hunilor s-a întâlnit cu idolul său, la ceas de seară, și-au pus la cale cum să „mi-l omoare” pe baciul slav și să-l tâlhărească și să-l ruineze (hub, școală de piloți, școală de stewardese, Fokkere, Saab-uri, hotel pentru pasagerii de conexiune, vreo 10 rute de Italia, împinge-tava cu mâncare mioritică bună și ieftină, de mânca acolo tot aeroportul). Și-au izbândit ! Că unde-s doi, puterea crește...

Și iac-așa-m picat din doi în patru. Și ne suflă-n ceafă fluturele bucovinean, ca să ne-mpingă-n cinci !
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Ieri s-au relansat cursele TSR - STR cu Eurowings. Conform aeroportului la bord au fost 87 de pax.
Zborul a fost operat cu A320 de la Avion Express Malta. Va fi la fel în fiecare zi de luni. Vinerea zborul este operat de A319 EW
Deși gradul de încărcare nu pare extrem de mare prețurile nu sunt deloc mici. Pentru Vineri un drum one-way este 150 de eur.
 
Last edited:
Reactions: 1 user
Azi am observat zborul CTA - TSR, în condițiile în care WZZ nu operează această relație între Catania și TSR.
Știe cineva detalii ?
 
Zborurile WZZ8xx/WMT8xx sunt ferry flights.
Mulțumesc.

Acum câteva zile încă apăreau pe website-ul EW dar pentru toate variantele și zilele (din Aprilie până în Oct 2024) la aceeași valoare de 349.99 EUR.
Cei care se pricep ziceau că prețul prea mare e primul semn că vor fi scoase.