Nu stiu daca e nevoie neaparat de un player regional puternic, cit mai degraba de unul smart, gen Volothea, care sa speculeze mixul specific orasului. chiar si un KRP inteligent cu 3 Fokkere bine puse la treaba acolo unde merita, pot crea o oferta serioasa.
Dupa opinia mea, managementul aeroportului ar trebui sa se ocupe de citeva destinatii clare, pentru ca
TSR sa aiba locul pe care i-l ofera potentialul in infrstructura din Romania:
- chartere"standard" vara pe destinatiile Turcia , Grecia , Spania, iarna pe Canare si Egipt
- sa fie in trend cu destinatiile "fancy" la un moment dat - cum au fost Tunisia sau Malta acum citiva ani - se pot preta destinatii gen Maroc
- vitale mi se pare niste legaturi directe spre sudul Germaniei, destinatii atit cu caracter etnic dar si pe partea de business to business -Stuttgart sau Nürnberg, eventual Basel
- daca se va gasi o companie pentru noul val de migratie, imi pot inchipui destinatii gen Dublin, Copenhaga unde traficul sa fie o combinatie de etnic si leisure