• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Oct 3, 2012
175
66
28
#1
Buna dimineata

Din informatiile pe care le am este foarte probabil ca din august-septembrie 2013 sa apara un alt operator de B737CL pe piata. Operatorul exista de ceva vreme in piata dar are alt core business.

Proiectul vizeaza tot segmentul de chartere, acum ca un alt operator si-a manifestat intentia de a iesi temporar de pe piata!!!

Revin cu informatii suplimentare daca se materializeaza actiunea.
 

Thomas

Moderator
Staff member
Premium Member
fly-ra 2017
Feb 9, 2012
3,581
1,662
113
53
Göttingen/Germania
Flugstatistik / Flightmemory
[IMG]
#2
Hm ... daca zici ca exista deja de ceva vreme pe piata, trag concluzia ca nu ar fi vorba de United European Airways de care am scris recent ... ::)
 
Oct 3, 2012
175
66
28
#3
Negativ, sau poate o fi si acesta. Este un operator din RO.

In acest moment sansele de materializare a acestei actiuni sunt de 50%.
Stiu ca au in analiza un avion pe care ar dori 'sa-l bage in paine' incepand cu luna august - septembrie 2013.

In acest moment mai multe informatii nu am.

Multumesc
 

Thomas

Moderator
Staff member
Premium Member
fly-ra 2017
Feb 9, 2012
3,581
1,662
113
53
Göttingen/Germania
Flugstatistik / Flightmemory
[IMG]
#5
"maximus decimus" said:
... Operatorul exista de ceva vreme in piata dar are alt core business.
...
Uite ce am gasit azi în documentul actualizat ieri de catre CAA, schimbarile fata de ultima publicare sunt scoase în evidenta:

S.C. NETEX CONSULTING S.R.L.
Adresa: Municipiul Timişoara, Strada Islaz, nr. 103, Judeţul Timiş Telefon: 0256.270016 Fax: 0256.306294
Management: Claudiu Patt - Director General E-mail: [email protected]
Certificat: RO-054(a) Autorizatie: LA-064 Valabilitate: 10.06.2014,
Aeronave: Cessna 172N: YR-MAX
Operatiuni: Transport aerian public de pasageri (A1)
Transport aerian public de marfă (A2)
Interesant mi se pare faptul, ca firma respectiva pâna acuma nu a avut nici o treaba cu aviatia ci este un (relativ) big player în domeniul outsourcing pentru call-center, având 11 asemenea centre în 4 tari diferite.

De ce o asemenea firma "se baga" oare în aviatia comerciala, scotându-si AOC? Oare asta ar fi operatorul despre care vorbeai? Ma gândeam asa ca se potriveste cu ce ai spus, e si din TSR ... ::)