Volotea (V7/VOO)

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Munoz si fosta echipa Vueling au gasit intr-adevar o nisa interesanta.
717 este un model relativ nou (OK, stiu ca de fapt e un mad dog rebotezat) si fara mare succes comercial - dincolo de tranzactia Delta care a luat cam 60% din productie nu sunt multi operatori. Ca atare pretul de leasing este la pamint - cam 50% din pretul unui 737-700. Configurat la 125 pax este sub radarul LCC.

Demn de remarcat este insa ca in full season flota are o medie de 8 sectoare /zi! 4 rotatii insemana focus pe bani si asta explica de ce sunt atit de confortabili la o medie usor sub 4 sectoare iarna.

Cifrele sunt insa inselatoare, desi din tabel reiese ca iarna se utilizeaza doar 50% din capacitate. OK, si Ryanair utilizeaza doar cam 70% asa ca pt un player mai mic si aflat la inceput nu e asa de rau, dar multi uita ca Volotea fac mult ad hoc charter.

Oricum, pentru un Tarom fara bani de avioane noi, o flota compacta de 717 ar fi fost un model interesant de crestere la costuri mici (la cit dau pe unicul 737-800 luau cam 5 717 si acopereau regional Romania).
 
Volotea va deschide ruta Verona – Chișinau. Cu 2 zboruri pe săptămână în timpul Crăciunului, și va fi reluată tot cu 2 zboruri pe săptămână din aprilie 2016...
Programul de zbor este urmatorul (ore locale):

A7 1794 VRN 06:15 – 09:25 KIV B717 / luni / joi
A7 1795 KIV 09:50 – 11:15 VRN B717 / luni / joi
Moldavian Spotters
 
  • 👍
Reactions: 1 users
interesanta miscare ... de mult ma asteptam ca Volotea sa atace piata din Romania mai degraba, mai ales ca are baze din care nu exista zboruri spre Romania dar care se preteaza probabil, cum ar fi VCE, NTE, SXB, PMO, OVD.
 
Din 27 octombrie Volotea va zbura din Strasbourg 4w (luni, miercuri, joi, duminica) catre Nisa. Va fi prima prezenta a Volotea la Nisa.
 
Volotea avertizata de catre ENAC (Autoritatea Italiana pentru Aviatie Civila) cu suspendarea activităţilor de vânzări şi de zbor in Italia începând cu 15 septembrie din cauza episoadelor frecvente de anulări de zboruri, suprarezervare și întârzieri prelungite ale transportatorului spaniol care au condus la probleme majore pentru utilizatori:

 
Doar avertizata si doar in Italia? Scuze, sunt pe zero cu italiana.

Parintii mei urmeaza sa zboare cu Volotea pe 19 septembrie.
 
Da,doar in Italia. In postare este si butonul de traducere . Foloseste-l ,traducerea este decenta.
 
"Baetii" astia trec si ei la 319... sunt curios daca vor fi la densitatea Easyjet..

Volotea to phase out B717s in favour of A319s

Cel mai probabil mai fac si un ban dindu-le la Delta.

Sau TAROM. :)
Post automatically merged:

Oricum, pentru un Tarom fara bani de avioane noi, o flota compacta de 717 ar fi fost un model interesant de crestere la costuri mici (la cit dau pe unicul 737-800 luau cam 5 717 si acopereau regional Romania).

Be careful what you wish for... :D
 
@Disconnected Sursa mea e in interiorul TAROM, dormi linistit. ;) Pana se confirma faza cu 717 Volotea (cum s-a confirmat ieri si zborul charter LOT din septembrie), continua sa faci misto-uri ieftine, ca doar atat poti.
 
Sper ca stiti ca Hawaiian e bullish pe 717 Volotea.

Singura optiune ar fi un wetlease iarna, cind Volotea reduce frecventele - in ideea ca primavara viitoare ar veni ceva nou la Tarom.
 
Nici clarvazatoarele nu puteau anticipa un astfel de moment in ceea ce priveste flota de 717 ROT...
 
Nu avem topic de Volotea și toate non știrile ajung aici?
 
  • 👍
Reactions: 1 user
era destul de clar, trebuie să-ți închizi cârciuma ca să poți da afară dintr-un foc 13(?!) avioane, aproape 1/2 din flotă, însă poate vin totuși B717 de la frații de alianță, DL deja a dus câteva bucăți la SBD. Tot acolo mai ajung câteva B757, B767 și două A330 (odihnă până la primăvară)
 
Nici clarvazatoarele nu puteau anticipa un astfel de moment in ceea ce priveste flota de 717 ROT...

FYI, WWW himself era foarte incantat ca va aduce, intr-o prima faza, cinci (5) Boeing-uri 717 Volotea pana la sfarsitul anului. Pana si Ministrul Transportului a facut o declaratie in sensul asta. Iar asta ti-o poate confirma oricine din companie care era la curent cu planul respectiv.

WWW nu s-a dus de cateva ori in Spania si la Venetia ca sa vada chestii turistice. ;) Desigur, asta se intampla la mjlocul lui august, atunci asa era planul, intre timp s-au decis sa treaca direct la Embraere. No biggie.

Mai ramane doar sa vada de unde fac rost de bani ca sa le ia. Asta e alta poveste.
 
Nu imi amintesc sa fi vazut declaratiile lui WWw undeva in presa, MT este un incompetent si toate parerile celor din companie sunt pareri. Restul e can-can!