Vueling Airlines (VY/VLG)

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Erata: muraturile erau in cala!

Calatoriile din 2008 si 2009 erau doar exemple, intre timp am mai adunat ceva zboruri, chiar marti m-am intors de la Valencia din muratura trip![DOUBLEPOST=1397251433,1397249559][/DOUBLEPOST]M-am uitat acuma din nou pe sit la Vueling si am vazut ca din August CLJ-BCN are plecare la 01.20 din Cluj si nu 4.00 cumeste in Iunie Iulie!
 
M-am uitat acuma din nou pe sit la Vueling si am vazut ca din August CLJ-BCN are plecare la 01.20 din Cluj si nu 4.00 cumeste in Iunie Iulie!
Pai aia e teoretic mai rau, ajungi foarte devreme in Barcelona, cand nu ai nici macar transport public spre oras ... doar taxi. Sunt curios ce program vor avea la anul (daca vor ramane).

Legat de muraturi, sa inteleg ca de-atunci iti infoliezi bagajul de cala pentru orice eventualitate cand mergi cu Wizz? :)
 
Pai la anul vor avea si ceva mai multe avioane in flota. Vedem si ce se mai intimpla cu consolidarea.
 
Eu nu m-as astepta neaparat la alte orare de la anul.

La OTP este deja al patrulea an la rând în care opereaza si doar red-eye-flights au avut tot timpul si pe toate destinatiile.

Interesant este la ei, ca cresterea a fost foarte graduala. Au început în 2012 cu 2/7 (parca) la BCN în sezonul de vârf.

Apoi în 2013 au marit frecventele pâna la 7/7 OTP-BCN în periaoda de vârf si au introdus din mijlocul iunie- mijloc septembrie în plus MAD si BIO. De asemenea au avut câteva curse de sarbatori pe ruta BCN-OTP.

Anul acesta încep cu BCN-OTP din 12.04 si o tin pâna în 25.10 (frecvente de 1 pâna la 6/7), au 2/7 OTP-MAD acuma de paste si reîncep MAD-OTP la începutul lui iunie, BIO-OTP ca anul trecut plus cursele la CLJ.

Pare foarte chibzuit totul, si pare sa functioneze foarte bine fara sa trâmbiteze prin România, prezenta lor în mass-media româneasca este relativ decenta.
 
Asa ii vad si eu, usor discreti, dar se pare eficienti. Pentru CLJ avantajul conexiunii va fi mult mai important decat la OTP. Cum a spus cineva, sudul Italiei, sudul si centrul Frantei, pot fi pariuri castigatoare. Sa vedem.
Oricum, reasezarile de strategie atat la Vueling cat si la altii (FR, EZY) vor aduce probabil surprize. Nu ma refer neaparat la Cluj, ci la Romania in general.
 
Vueling nu are nici o reasezare de strategie. Au vrut sa fie de la inceput un premium LCC carrier si au mers pe o pozitionare de yield pe care o are Easy.

Diferenta e ca Vueling apartine de un legacy si trebuie sa respecte niste limitari:

- in primul rind diferenta in IAG este ca e un LCC cumparat tocmai pt ca a avut de la inceput structuri de LCC si nu doar un brand adiacent cum am vazut la inceputul anilor 2000
- in al doilea rind apartin de primul grup legacy care si-a concentrat brandurile principale pe feeding long haul
- nu se va baga pe zonele ocupate de FlyBe si Nostrum sau Iberia Express

Pt toti cei care compara cu Wizz - nu au nimic in comun iar diferentierea Wizz provine tocmai din faptul ca au adaptat modelul LCC realitatii est europene - sectoare mai lungi, destinatii turistice mai putine etc. Bataia pestelui este insa in Vest-Vest si e si mai interesant, pt ca poti face mai multe rotatii pe zi.
 
Asa ii vad si eu, usor discreti, dar se pare eficienti. Pentru CLJ avantajul conexiunii va fi mult mai important decat la OTP. Cum a spus cineva, sudul Italiei, sudul si centrul Frantei, pot fi pariuri castigatoare. Sa vedem.
Oricum, reasezarile de strategie atat la Vueling cat si la altii (FR, EZY) vor aduce probabil surprize. Nu ma refer neaparat la Cluj, ci la Romania in general.


Calin, tot spui de Sudul Italiei si eu tot il caut (sunt mare fan al zonei Bari) si sincer nu il gasesc, oare am nevoie de dioptrii? Ce gasesc sunt cu conexiune prin Barcelona nicidecum prin Roma......
 
Nu ai cum încă....
Baza de la Roma se va construi începând cu vara asta in ritm de 1 avion nou pe luna pina se va ajunge la 8 la sf anului.

Mai tb sa astepti un pic.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
ahaaaaa multam fain, decand cu informatiile voastre sunt cam lovit de lene si astept totul mura in gura :))
 
Primele comexiuni interesante ca frecvente - min 2 pe zi - sunt Catania, Palermo, Bari, Alicante si Atena ;)
 
Sa vina Bari cat mai repede sau Brindisi ca unde vreau eu sa ajung ii la jumatatea drumului :D
 
De Bari am avut si eu nevoi anul trecut si de Brindisi de 2 ori deja in ultimii doi ani,deci sunt bine venite!!!!
Si da recomad sudul Italie e foarte frumos pe acolo,este o plaja in Brindisi chiar langa aeroport,ai ce poza si asa pot sa zic si de Catania!
 
Din zona de unde am fost eu gasiti poze pe fata cu buci, ii absolut superb..... si ieftin pe deasupra...... daca la VLC mancam 3 de 30+ Euro la Monopoli daca eram la 16 Euro insemna ca am balotat ca porcii (de 10-12 Euro mncam 3 persoane)..... si astia imi impuie capul cu Turcia la superoferta de 2000 euro......
 
In Turcia nu ma mai duc ,in sudul Italie sau Sicilia o sa ma mai duc,aia e clar, in Sicilia am fost deja de 2 ori si chiar merita sa mergi acolo,sa stai la 2200 de m pe Etna sa bei o bere si sa nu vezi lume cu papornita isi merita toti banii::))!
 
Brindisi incepe cu o cursa pe zi așa ca cel mai probabil va fi o rotatie amiaza, cam nasol ca si conexiune.
 
Dragul meu domn, da si tu mai multe detalii si nu doar sferturi de informatii.... m-ati invatat sa ma bazez pe informatiile voastre si acuma..... mi le serviti cu furculita ..... :))
 
Eu interesat din doua motive: foto si turism.
La o simpla verificare, obsesia mea de a reveni pe vulcan (CLJ-TFN) se poate concretiza clasic, WZZ+RYR pentru 1200E, fara prea multe bagaje, iar VLG pentru 1120E cu un bagaj de cala parca. Nu am intrat in detalii prea multe, dar VLG s-a putea sa fie mult mai ok dpdv pret si timp de asteptare la connecting flight.
Doi adulti si un bebe entuziasmat. In aceeasi saptamana din august, intamplator aleasa.