Wizz Air - Discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Wizz Air ajunge după 10 ani la 60 zboruri/săpt. din TSR


Avantaje oferite de aeroportul Timisoara

Conditii foarte bune de dormit in caz de anulare/intrerupere a zborurilor


Terminal de plecari spatios, aerisit


Preturi mici la bilete cu servicii pe masura
De la 2:17 in sus


 
pe 29 ianuarie - free airport checkin to all wizzair pax on flights with departure before 10:00 utc ( mail intern, motivul este system upgrade pentru wizzair.com )
 
  • 👍
Reactions: 1 users
La TV ,parca la Digi, spusese ca pilotul acuzase probleme grave la flapsuri.
Nu am gasit insa informatia aceasta scrisa undeva.
 
Probabil faci o confuzie. Cei de la DIGI au menționat despre probleme grave la flapsuri acum câteva zile, pentru aeronava Blue Air ce a aterizat de urgență la Constanța.
 
Nu ,a fost stirea de astazi legata de aeronava WZZ. Zisesera ca prin zona de deasupra Craiovei a debutat problema. Asta ar fi spus unul din piloți.
Bineinteles ,comunicatul celor de la WZZ este facut incat sa liniștească apele fara sa fie un neadevăr.
 
Poate la Digi e ceva standard să se vorbească despre flapsuri la fiecare incident.
 
Pare ca l-au reparat pe HA-LWY. Vad in istoric pe flightradar ca pe 26 ianuarie a avut un zbor scurt OTP - OTP de 18 minute pe la ora 16.00, apoi la 19.00 a plecat la Liverpool, de unde s-a intors in 27 ianuarie, la 3 dimineata.

Parca era HA-LWY. Vad ca astazi nu a zburat nicaieri, deci CTA-OTP a fost ultimul zbor, oare ce o fi pățit?
 
Dupa 2 zile, de "cosmar" , cu zboruri amanate, de luni pentru marti si aterizari la si de la Otopeni, iata ca in aceasta seara aeronava HA LYC a aterizat, de la Tel Aviv zbor amanat de ieri, in aceste conditii:

LRCV 291700Z 26005KT 0200 R09/0225N FG VV001 01/01 Q1005 R27/29//95=

De pe site, al LRCV, acesta este ILS:
"• ILS CAT I 108,7 MHz "
si
"• sistem luminos de apropiere:
  • pe directia 27, Cat II-III – 900 m"
 
Last edited:
Asa stiam si eu :).
METAR-ul anerior:
LRCV 291630Z 27004KT 0350 R09/0400N FG SCT002 01/01 Q1005 R27/29//95=
 
pe metar-ul de la 1630Z este grupa de nori SCT002 si abia dupa aceea apare VV001 adica aprox 30 m vizibilitate verticala, eu cred ca asta a contat.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
La apropieri de precizie nu conteaza ceiling, vertical vis. etc. RVR este commanding. Iar ce ai bolduit acolo @alex este vizibilitatea. In metarul respectiv RVR era 400m fara schimbari, deci pana la 550 tot cale lunga.. dar nah, ce sa mai spunem acum..
 
Deoarece nu am putut sa reproduc identic, cu originalul din METAR-ul ROMATSA, cu culoarea rosu, am boldat.!!
Multumesc frumos pentru precizari. Sunt foarte importante, cel putin pentru mine!! :)
 
METARul este emis la 30 de minute. Asta NU inseamna ca intre 2 mesaje publicate nu a fost un moment scurt in care vizibilitatea sa fi crescut peste minima.
 
  • 👍
Reactions: 3 users
Am niste prieteni norocosi!
Aeronava HA LYA a aterizat acum cca 3-4 minute, de la Roma, in conditiile:

LRCV 311630Z 07004KT 0150 R09/0400N FG VV001 03/03 Q1003 R09/19//95=

METAR-ul anterior:

LRCV 311600Z 05004KT 0150 R09/0350U FG VV001 03/03 Q1003 R09/19//95=
 
  • 👍
Reactions: 1 user
RVR ul este de baza la apropoerile de precizie,550m pt ILS Cat1,la LRCV. Cu metarul de mai sus nici macar nu au voie sa inceapa apropierea. Este evident ca au fortat minima daca povestile cu aterizatul sunt adevarate. Isi pot pierde chiar si licentele de zbor daca cineva face o sesizare sau daca AACR se autosesizeaza Nu prea de scos palaria,Alex,ci din contra!
 
  • 👍
Reactions: 1 users