Wizz Air - Discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
rezervarera se face dintr-un site dedicat și nu din cel normal
Aici e cea mai mare problema, au facut asta pentru a fi siguri ca pot controla cate bilete vand prin abonament. Daca ai wizz discount club faci totul din site-ul normal / aplicatie. Trebuie doar sa fii logat. Normal era sa poti cauta zbor pe maine de ex, il vezi pe site la xx€, te loghezi si il iei la 10€.
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Evident, s-au ofensat ecologiștii:
Aceștia susțin că, dimpotrivă, prețurile la cursele aeriene ar trebui să fie mai scumpe și cei care zboară des ar trebui penalizați, relatează Politico.

Iar WZZ printr-o într-o fractură severă de logică “explică”:
Tamara Nikiforova, manager de comunicații al companiei aeriene ungare, contestă însă aceste acuzații.
„Schema ‘Atât cât poți zbura’ contribuie la maximizarea factorului de încărcătură în ultimele 72 de ore de dinaintea unui zbor. Un factor de încărcătură ridicat este unul crucial în ceea ce privește eficiența și duce la reducerea intensității emisiilor” de carbon, a declarat ea pentru Politico.

Iertați traducerea hotnews cu “factorul de încărcătură”.

Ce mai ,un festival de ipocrizie de ambele părți!

 
In primul rand ca ar trebui terminat cu subventiile astea directe sau indirecte, indiferent de schema. Din bani publici sa poata fi sustinute doar aeroporturile aflate in zone cu acces greu unde e de bun simt sa asiguri oamenilor o conectivitate rezonabila, nu ca pe vremea lui Burebista. Ce se intampla acu e o aberatie: milioane de euro din bani publici anual + sute de milioane euro anterior pentru reconstructia de terminale si piste doar pt ca mamaie vrea la Torino la nepot si nu suporta sa plece de la aeroportul aflat la 100km distanta, ci trebuie musai sa aiba un aeroport sub cuur si preturi bune la caratul sacoselor cu carnati.

Evident, s-au ofensat ecologiștii: Aceștia susțin că, dimpotrivă, prețurile la cursele aeriene ar trebui să fie mai scumpe și cei care zboară des ar trebui penalizați, relatează Politico.
 
  • 👍
Reactions: 3 users
Wizz Air începe din 2 iunie 2025 zborurile de lung-curier, care vor fi operate cu primul avion Airbus A321XLR (Extra Long Range) din flotă. Prima rută este Abu Dhabi - Milano și durează șapte ore și 20 de minute.
Wizz Air a anunțat care este prima rută pe care va oferi zboruri cu noul avion A321XLR. Este vorba de Abu Dhabi – Milano, rută care va fi operată zilnic. Zborul durează șapte ore și 20 de minute. Biletele sunt deja disponibile în sistemul de rezervări de la prețuri ce pornesc de la 105 euro/segment

 
  • 👍
Reactions: 1 user
Wizz Air’s €499 ‘all you can fly’ offer can’t mask its deeper woes | Nils Pratley

The Barclays aviation analyst Andrew Lobbenberg, in a note on Thursday that predicted a further profits warning from Wizz, argued that the shares would benefit from “more modest growth ambitions” and predicted an exit from the Middle East. He also thinks the company should cancel the big order of Airbus A321XLR aircraft that underpins the expansion plans of the chief executive, József Váradi, which include, potentially, routes to India. For those aircraft, “we see no obvious attractive opportunities for a ULCC [ultra low cost carrier] business model,” said Lobbenberg. His target for the shares is a mere £10.
 
Reactions: 1 user
Nu sunt fan:

Wizz Air a anunțat lansarea abonamentului WIZZ Discount Club (WDC) Premium, care oferă beneficii de călătorie îmbunătățite clienților din întreaga sa rețea.
Noul abonament costă 349,99 de euro/an și combină confortul Wizz Discount Club cu noi avantaje pentru călătorii individuali și de grup, asigurând o experiență de zbor mai confortabilă și mai rentabilă.
Cu nou abonament, pasagerii au îmbarcare prioritară cu avantajul suplimentar al unui troller la bord. Acești mai pot selecta un loc premium și spațiu suplimentar pentru picioare, toate disponibile pentru până la doi pasageri.

De asemenea, membrii beneficiază de o reducere de 10 euro la tarifele de zbor începând de la 19,99 euro și de o reducere de 5 euro la bagajele de cală achiziționate online, alături de promoții și reduceri exclusive la bord.

Wizz Air introduce și abonamentul WIZZ Discount Club Premium Plus, care extinde avantajele WDC Premium la grupuri de până la șase pasageri, fiind perfect pentru familii sau prieteni care călătoresc împreună. Ambele abonamente sunt valabile timp de un an, sporind flexibilitatea și valoarea pentru care Wizz Air este cunoscută.

 
Și eu mă aștept și am citit atent pentru că eu în ultimii ani am avut multe zboruri și am verificat dacă merită ... sub nici o formă merită pentru mine și nu prea văd pentru cine ar merita.

Mai ales că s-ar putea să nu mai fie disponibile bilte de abonament (rezervarera se face dintr-un site dedicat și nu din cel normal) și atunci te trezești că trebuie să iei biletul de întoarcere cu 250,-€ prin rezervarea normală.
@Iulia_Cristina, @etravel ... așa cum era de așteptat, apar pe FB primii frustrați care au dat banii fără sa citească condițiile și acum urlă pe FB că e țeapă ...
 
  • 👍
Reactions: 1 user
@Thomas, cred ca toata treaba e usor la limita legalitatii. WZZ danseaza pe o sarma foarte subtire - calatoresti cat vrei dar de fapt numai un numar fix de zboruri , rezervi dar numai printr-un site dedicat, ai platit un abonament dar mai trebuie achitat un booking fee si asa mai departe.
Dar tu da-ne banii.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Rute suspendate de Wizz si care nu mai apar nici in programul de vara 2025:

OTP - TIA
OTP - SKG
OTP - GVA
 
  • 😲
Reactions: 1 users
Ryanair reduce in sezonul de iarna de la 5 la 2 curse/sapt pt ca ,,iarna nu-i ca vara''...dar atat a putut propune Network Development Manager sau cine o fi propus ruta.
Mi se pare mie, sau unii dintre ei sunt destul de slab pregatiti profesional, sau in cazul acesta specific, eu sunt pe langa, si ruta OTP-SKG chiar merita a fi operata in programul de iarna.

Ce spuneam in septembrie anul trecut despre ruta OTP-SKG.
Network Development Managerul responabil de RO ar trebui sa se uite si prin situatia financiara a companiei, sa tina cont de ea, si sa nu risipeasca resursele companiei.
Profitul Wizz a scazut cu 98% in Q1 (apr-iunie)-2025 vs Q1-2024, de la 61,1 milioane de euro la 1,2 milioane de euro.




 
  • 👍
Reactions: 1 user
Și eu mă aștept și am citit atent pentru că eu în ultimii ani am avut multe zboruri și am verificat dacă merită ... sub nici o formă merită pentru mine și nu prea văd pentru cine ar merita.

Mai ales că s-ar putea să nu mai fie disponibile bilte de abonament (rezervarera se face dintr-un site dedicat și nu din cel normal) și atunci te trezești că trebuie să iei biletul de întoarcere cu 250,-€ prin rezervarea normală.
Salutare.

Am gasit ieri un fb group format special pt "all you can fly" people. Eram curios cum functioneaza, mai bine zis, de 5 zile de cand s-a pornit cei care l-au cumparat cum au reusit sa-l foloseasca. Am citit toate comenturiile si se pot invata foarte multe despre noul sistem de rezervare.

The main takeaway, in opinia mea: e un sistem foarte bun pt cei care sunt foarte flexibili cu timpul alocat calatoriilor. Sunt multe bilete available dar de multe ori apare doar in ziua zborului sau eventual in ziua de dinainte. Nu neaparat cu 3 zile inainte cum se zice in reguli. Am vazut multe trip-uri facute pe curse de altfel-scumpe. Gen Bucuresti - Tenerife. sau Londra - Lisabona. Dar au fost multi care au facut weekendul in diferite colturi a Europei.

Eu zic, ca merita urmarit cum evolueaza acest program. Clar nu e un abonament pt familii cu copii sau pt cei cu zile fixe de zbor. Dar altfel e un program care poate fi folosit/valorificat foarte fain.

M-am gandit sa share my findings fiind un program nou iar aici suntem cei pasionati de zboruri. Multumesc

Wizz Air All You Can Fly Pass Holders | Facebook
 
  • 👍
  • 👎
Reactions: 2 users