Wizz Air - Discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Parca vad ca incepem sa primim mailuri de la diferite firme/companii care se plang pentru limbaj :) Le dam cu flitu`
On topic:
Clar, un zbor de BUD de la CLJ se merita cu aeronave mici, nu cu un A320 care sa il duci de 3 ori pe sapt la BUD. Nu poti programa lumea, care circula destul de des din zona catre BUD, sa zboare cand vrei tu. Mai bine mai des si cu aeronave mici, decat rar cu aeronave mari.
 
Wizz continua politica de "flexibilitate maxima" a orarului (ca sa nu-i zic altfel ...) ...

Daca ziceau acu 4 luni:

17/11/2011
Wizz Air creşte cu 20% capacitatea de transport din Timişoara

Începând cu 27 martie, Wizz Air va creşte numărul de zboruri spre Dortmund (Germania) iar din 23 iunie 2012 spre Paris Beauvais (Franţa), Londra Luton (Marea Britanie), Forli Bologna şi Roma Fiumicino (Italia), după cum urmează :
Destinaţie Vara 2011 (zboruri săpt.) Vara 2012 (zboruri săpt.)
Paris Beauvais 2 3
Londra Luton 3 4
Forli Bologna 2 3
Roma Fiumicino 3 4
Dortmund 2 3
Cu această extindere a serviciilor, Wizz Air va creşte vara viitoare capacitatea de zbor din Timişoara cu 20%, iar ca urmare, compania estimează că va transporta 400.000 de pasageri în 2012 din şi spre Timişoara.
“Sunt bucuros să anunţ creşterea capacităţii şi îmbunătăţiri aduse ... bla, bla ...

acuma situatia se prezinta astfel dupa ultima ajustare a orarului de la TSR:

TSR-FRL 3/7 -> 2/7
TSR-LTN 4/7 -> 3/7
TSR-BVA 4/7 -> 2/7
TSR-FCO 4/7 -> 3/7

Ramâne deci din acel anunt decât marirea frecventei pe TSR-DTM (2/7->3/7) care este operata cu aeronava bazata pe TGM.

Multumesc în acest sens userului HLX4U de pe forumului airliners.de care urmareste foarte atent aceste miscari. El si face regulat planul complet de rotatii pentru toate bazele W6 ... doar ca este o munca de Sisif ... se schimba saptamânal ... de exemplu în continuare zborurile BGY-ARW-BGY sunt "în aer", orarul nu se potriveste cu nici una din celelalte rotatii la BGY. Va fi probabil operat de o aeronava bazata la OTP, SOF sau GDN ... dar atunci vor trebui sa se schimbe toate orarele pentru bazele respective ... ::)
 
Un mic calcul de LF în ceea ce priveste rutele din Germania (DTM) catre România ale Wizz Air pe decembrie 2012 (am calculat doar pe pax îmbarcati din DTM, mi-a fost lene sa calculez per total, dar banuiesc ca media nu se va schimba foarte mult):

1. BBU: 87,78%
2. CLJ: 81,12%
3. TSR: 71,12%
4. TGM: 69,71%

În general cifre extraordinar de bune, LF mediu GER->ROM: 77,44%.
 
Pe site-ul MXP a aparut un prim zbor Wizz Air în orar ...

din 01.07 4/7 ARW - MXP ... :eek:

dupa orar s-ar efectua cu o aeronava bazata pe ARW ... ::)

Vedem oare o noua baza la ARW sau se muta baza de la TSR?

Mâine la 11 (ora Italiei) e conferinta de presa la MXP.
 
wtf, miscari de tripe la WZZ. Sunt curios daca doar vor sa sperie concurenta sau va fi ceva serios. Daca e serios, urmeaza si reactii din partea RYR.
 
În orarul de pe site-ul Wizz au aparut:

- MXP-BUD 11/7
- MXP-OTP 4/7

ambele fara preturi ...

Deci e clar ca în ceea ce priveste BUD MXP înlocuieste BGY iar în ceea ce priveste OTP se adauga celor la BGY (respectiv din 01.07 scade de la 111->10/7)
 
Inca doua curse noi:
BUD - VAR
BUD - PMI
 
Posibil sa fi fost, dar momentan se pot face rezervari doar pentru 14 iunie sau dupa.
 
Pe site la ei apare în flashul de sus acuma si stirea:

O noua destinatie din Arad:
Memmingen - München West (din 25 iunie)

În orar sau sistemul de rezervare nu este ... ::)
 
In sistemul lor de rezervari, am incercat sa fac o simulare si pana nu am ajuns pe 14 iunie no joy.
 
"Thomas" said:
Pe site la ei apare în flashul de sus acuma si stirea:

În orar sau sistemul de rezervare nu este ... ::)

Tot felul de flashuri la WIZZ ... parca e pomul de Craciun la ei pe site ... acum apare Cluj la London Luton. Am impresia ca vor sa-i sperie pe cei de la RyanAir ??? ??? ???
 
"Mengelaus" said:
Pai Wizz-ul zboara la Luton de pe Cluj.

Ooo, pai atunci mii de scuze ... dar totusi nu inteleg rostul de a pune ruta Luton - Cluj pe flashul cu noutati ? Doar daca ... :-\ nu prea merge bine. Are cineva vreun load factor pentru Luton - Cluj ?
 
Todd , tu ai vazut "Debrecen (Oradea - 70 km) la London Luton (din 18 iunie) "

Vorba lui Mengelaus , ruta asta e din 2008 . Load factorul este peste average , de cate ori am fost era 100%. Ca dovada ca din orarul de vara CLJ - LTN 4/7 -> 6/7.
 
misto revenirea la 6/7 pe CLJ-LTN. Zic revenire pentru ca asa era orarul, daca bine tin minte, inainte de miscarile de trupe intre CLJ si TGM.

Dar daca sunt aceste doua frecvente noi, ele de unde vin? Se reduce frecventa altundeva? Sau asteptam vesti noi (si bune)?
 
Nu, nu e cazul. In orarul de vara cele 2 a/c sunt incarcate 100% cu cate 3 fpd. In orarul de iarna stateau cam 20% din timp.
Cresterile de frecv la LTN , FRL , ZAZ, DTM fac 42 fpw , adica 6 fpd , adica ambele aeronave fac cate 3 rotatii.
 
"CalinCLJ" said:
Todd , tu ai vazut "Debrecen (Oradea - 70 km) la London Luton (din 18 iunie) "

Vorba lui Mengelaus , ruta asta e din 2008 . Load factorul este peste average , de cate ori am fost era 100%. Ca dovada ca din orarul de vara CLJ - LTN 4/7 -> 6/7.

Foarte adevarat ce gindesti tu, intradevar am vazut si Debrecen - Luton insa pe "flash" aparea din cind in cind si Luton - Cluj si de aceea am crezut ca este o ruta noua, motivul probabil fiind tocmai cresterea numarului frecventelor pe aceasta ruta asa cum bine ai spus-o. Evident ca in cazul acesta, Wizz prevede o cerere in crestere pe aceasta ruta pe durata concediilor de vara. ;)

Luton nu este un aeroport de conexii TATL si de aceea ruta aceasta - functionala inca din 2008 asa cum spuneti voi - folositoare ca O & D este mai putin cunoscuta calatorilor de peste Atlantic.

Si cum Wizz schimba destinatiile si aeroporturile in Romania la fiecare doua zile e greu de tinut minte unde zboara si de unde.