Wizz Air - Discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Important e să insiști. Sună, scrie, dă-te peste cap până vei primi răspuns. E valabil în multe cazuri, din păcate.

Da, chiar și Ryan Air Rooms a scăzut la 5%.
De la o vreme e preț competitiv (asemănător cu Booking.com) și pe Hotels.com, care oferă o noapte gratuită după 10 nopți rezervate, ca o medie aritmetică a valorii acestora.
Depinde mult de cazări, perioade, dar poți compara tot timpul înainte pe Google, Hotelscombined, Trivago etc.
Agoda are unele oferte bune pentru Europa, dar e bine să verifici întotdeauna direct pe site-urile lanțurilor hoteliere.
 
Ai nu-mi spune ca nu stiai ca astia fac tracking, profiling si stocheaza toate datele posibile si imposibile despre vizitele tale, ce ai afisat, cat ai stat pe pagina, ce ai cumparat si asa mai departe. As fi extrem de offtopic sa iti povestesc cat de amuzant e profiling-ul eMag, de fapt.

Apropo de discuția asta legată de cookies și ofertele personalizate în funcție de căutări.
Rezerv constant bilete la Wizz de vreo nouă ani.
Nidiodată, dar niciodată Wizz nu afișează prețuri diferite pentru două device-uri diferite. Nu folosesc datele căutărilor ca să-ți mențină un preț special.
Sistemul e gândit să aducă un randament cât mai bun, în funcție de mulți factori. Oscilările de preț se bazează pe căutări și rezervări, desigur.
Dar nu îi interesează că tu ai intrat de zece ori, iar vecinul o dată în ultimele zile.
Ei gândesc totul la nivel global, adaptând prețul după criterii pentru fiecare rută.

De exemplu, eu rezerv în 80-90% dintre cazuri prețul cel mai mic, pentru că anticipez când îl vor scădea. Chiar dacă o să caut de 15 ori pe zi biletele timp de două luni, ei tot vor micșora prețul.

Dacă tot am pornit subiectul, care poate fi de folos aici pe forum, putem muta conversația în altă parte și să aducem exemple utile.
Wizz e testat în fel și chip, iar cookies sunt folosite strict pentru statistici, dar nicidecum pentru oferte personalizate. Cel mult acel reminder că ai căutat un zbor anume și poate vrei să-l rezervi, să nu uiți de el.

E diferit față de site-urile mari de rezervări hoteliere, care au tot felul de tactici (cât le mai permite UE) încât să-ți propună oferte personalizate.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
La anumite hypermarketuri nu e tot asa? Iti dau un voucer de 15% reducere din valoarea urmatorului produs cumparat tot de la mine. Si la eMag au tot fost promotii de genul asta. Culmea, la respectivii se putea aplica reducerea doar la produse foarte scumpe. Probabil si-au inchipuit, in naivitatea lor, ca reducerea va functiona ca un driver pentru cresterea vanzarilor de produse cu valoarea adaugata mare si foarte mare. Sau mai stii, poate chiar functioneaza. Daca nu ar fi, nu s-ar povesti.
 
Last edited:
Eh, am zis că nu sunt interesat, dar tot am cumpărat vreo două zboruri - dar aveam în plan să le iau oricum.
 
Zborurile noi (+frecventele ridicate) de pe TSR par sa fie amanate cu o luna. Initial erau anuntate pentru inceputul lui septembrie, apoi s-a zis ca vor incepe din iulie (si erau disponibile bilete pe site) iar acuma apar doar din august. Stie cineva mai multe detalii?

jyhHYam.png
 
Low-cost carrier Wizz Air posts strong annual results

Low-cost carrier Wizz Air has delivered strong full-year results, with pre-tax profit up 4.5 per cent to €300m, bucking a recent trend of bad news in the airline industry.

Chief executive Jozsef Varadi said Wizz saw a “very solid performance” and guided that net profit would rise from €292m to between €320m and €350m in the 2019-20 financial year.

 
  • 👍
Reactions: 1 users
Cluj-Napoca - Friedrichshafen apare deja in sistemul de rezervari, incepand cu 20 Septembrie.

LE: probabil este o eroare, cam asa arata harta destinatiilor din FDH




LE2: Se inchide temporar FMM, zborurile se muta pe FDH se pare

https://www.allgaeu-airport.com/expansion-according-to-plan/ said:
At the heart of the project, the extension of the runway from 30 meters to 45 meters will cover an asphalt surface of 165,000 square meters. The plan is to mill 20,000 tons of asphalt and re-apply 57,000 tons of asphalt. This will happen between the 17th and the 30th of September, when the airport is closed. In addition to the renovation and widening of the runway and the renewal of the land system, the luggage hall will also be expanded, apron areas will be enlarged and a rainwater retention basin built. The completion of all work is expected in 2020.
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 user
M-am uitat putin pe rutele Wizz de pe aeroporturile regionale pe programul de iarna. Am observat urmatoarele:

1. Rutele CLJ-AGP, CLJ-ALC si SBZ-CRL nu mai sunt sezoniere (primele 2 vor avea cate 1 zbor/sapt. in sezonul de iarna iar SBZ-CRL cate 2 zboruri/sapt).

2.Nu mai apar in sistemul de rezervari rutele
CRA-TLV
CLJ-CGN
 
Reactions: 1 users
Pai sa vedem cum e cu TLV. Media aritmetica a preturilor pana la sf lunii iunie:
SBZ ( 2/7) - 33 euro
CRA (2/7) - 37 euro
CLJ (3/7) - 41 euro + concurenta BMS 2/7
TSR (3/7) - 52 euro
IAS (3/7) - 71 euro + concurenta ROT cand 2/7, cand 3/7

Media aritmetica a preturilor pt CLJ-CGN si retur in iunie: 40 euro - cel putin modest avand in vedere ca vorbim de sf lui iunie. Prin comparatie CGN-CRA - 87 euro. Singura surpriza e ca SBZ-TLV inca exista, probabil nu pentru mult timp.
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 user
Cred ca explicatia pentru care inca sunt incarcate in sistem zborurile SBZ-TLV e legată de faptul ca ruta a fost deschisa abia in iulie anul trecut si probabil beneficiaza de discount-ul de noi rute la taxele de aeroport de pe SBZ si cel mai important, probabil beneficiaza de subventii din partea statului Israel in jur de 40-50 de euro/pax....pe Eliat subventia este de 60 euro.

Sunt restrangeri de capacitate si pe celelalte aeroporturi regionale:

- Pe Cluj, din 28 iunie dispare BMS și ramane doar Wizz-ul cu (3/7) vara si (2/7) iarna
- Pe Iasi din programul de iarna dispare si Tarom-ul si ramane doar Wizz cu (3/7) vara si (2/7) iarna
- Pe Timisoara din luna iulie doar (2/7) vara si (1/7) iarna
 
Last edited:
Nu e chiar așa.
Dacă a fost anulat și nu ai primit o soluție (rerutare, vreo știre despre reprogramarea zborului), rămâi acolo.
Pentru că uneori se întâmplă să anuleze un zbor și apoi să găsească soluție și să trimită alt avion.
Nu e nimic clar niciodată în situații din astea și chiar e recomandat să rămâi pe loc o perioadă până la ceva clar din partea companiei.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
In momentul in care apare canceled pe siteul lor sunt sanse aproape de 0 sa se mai intample ceva. Mai bine intri pe aplicatie/site si te rerutezi cat mai rapid de unu singur.
 
  • 👍
Reactions: 1 user