Din comunicat se vede ca nr de scaune creste cu 6.7% fata de anul acesta. Imi pare un procentaj bun, totusi piata romaneasca e cam la finalul unei decade de crestere accelerata; traficul etnic e bine deservit. Sunt pretentii sa se zboare de oriunde catre peste tot, dar o sa se ramana la acest stadiu de pretentii. Totusi, unde ar putea
WZZ sa mai aloce avioane in viitorul apropiat?
-
TSR - abia a adus;
-
CLJ - a adus recent + probleme de procesare in terminal la ore de varf;
-
IAS - e cu probleme de procesare in terminal la ore de varf si pe apron nu prea mai e loc;
-
CRA- sunt 2 avo dar de fapt se foloseste unu si jumate;
-
SBZ - adus avo 2 anul trecut, dar intre timp s-a renuntat la 2 din 6 curse (
CPH si BVA),
TLV se renunta din martie, inca 2 sunt doar seasonal, iar yieldul pe LTN e deja cam mic pentru noi mariri de frecvente ( multe preturi sub 30 lire pe LTN-
SBZ luna aceasta );
-
TGM,
SUJ,
SCV sau
CND inseamna, din motive diferite, LTN + inca vreo 3-4 rute, ce se pot face de pe baza LTN, iar restul in W. Epoca bazelor cu (doar) un avo a cam trecut;
-
OMR exclus atat timp cat au operare la DEB. Si vor creste aici;
-
ARW si
BCM - putin probabil, ca nu sunt idioti sa-si concureze propriile operatiuni de pe
TSR, respectiv
IAS+
SCV. Eventual doar LTN de pe baza LTN, dar momenta ai si niste incertitudini legate de Brexit.
Cred ca o sa ii vedem alocand capacitate semnificativa pe Ukraina, functie de ce deal primesc pe acolo, iar piata poloneza e minim dubla ca potential fata de cea romaneasca. Nu mi se pare ciudat ca au lansat mai multe rute din Cracovia si nu de la Suceava, Iasi, Satu Mare, Cluj etc
Mai degraba ma astept ca pe
OTP sa schimbe complet 320 cu 321 si sa inceapa si pe
CLJ inlocurea unor 320 cu 321