Wizz Air - Discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Lăsăm și o poză pentru cei cu Tapatalk.

EuU4uvB.png
 
  • 👍
Reactions: 1 users
We're glad to announce the allocation of two more Airbus A321 aircraft to our Vienna base , enabling the start of six new long-awaited services from Vienna to Athens, Castellon, Cologne, London-Luton, Prishtina and Tirana, and the increase of frequencies of our existing Lisbon and Tel Aviv routes.

The seventh aircraft joins the Vienna fleet on 18 December 2019 from when our Athens, Cologne, Prishtina and Tirana routes kick off and the eighth arrive on 1 July 2020 which marks the start of our Castellon and London services.

Book your holidays now at wizzair.com
1578b8bcf90684bf33d373ebcf2c45f2.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • 👍
Reactions: 2 users
De la sfârsitul lui octombrie Wizz Air muta zborurile SBZ-LTN pe SBZ-SEN si deschide o ruta noua OTP-SEN

De la OTP apar în orarul de iarna pâna la 6/zi spre LON: 4xLTN, GTW si SEN
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Din orarul de iarna pentru baza de la CLJ, pe lânga obisnuitele reduceri de frecvente pe majoritatea rutelor:

- CGN - este anulata
- ATH, PMI,
ca si în anii trecuti nu se opereaza iarna
- ALC, AGP -
spre deosebire de anul trecut se opereaza si iarna cu 1/7

pentru baza de la SBZ:

- CRL si BSL sunt anulate
- LTN înlocuita cu SEN
 
Last edited:
Wizz a lansat programul de vara 2020.Nici o ruta noua pt aeroporturile din România.

În Polonia a anunțat săptămâna trecută încă vreo 4 avioane bazate


 
Din comunicat se vede ca nr de scaune creste cu 6.7% fata de anul acesta. Imi pare un procentaj bun, totusi piata romaneasca e cam la finalul unei decade de crestere accelerata; traficul etnic e bine deservit. Sunt pretentii sa se zboare de oriunde catre peste tot, dar o sa se ramana la acest stadiu de pretentii. Totusi, unde ar putea WZZ sa mai aloce avioane in viitorul apropiat?

-TSR - abia a adus;
-CLJ - a adus recent + probleme de procesare in terminal la ore de varf;
-IAS - e cu probleme de procesare in terminal la ore de varf si pe apron nu prea mai e loc;
-CRA- sunt 2 avo dar de fapt se foloseste unu si jumate;
-SBZ - adus avo 2 anul trecut, dar intre timp s-a renuntat la 2 din 6 curse (CPH si BVA), TLV se renunta din martie, inca 2 sunt doar seasonal, iar yieldul pe LTN e deja cam mic pentru noi mariri de frecvente ( multe preturi sub 30 lire pe LTN-SBZ luna aceasta );
-TGM, SUJ, SCV sau CND inseamna, din motive diferite, LTN + inca vreo 3-4 rute, ce se pot face de pe baza LTN, iar restul in W. Epoca bazelor cu (doar) un avo a cam trecut;
-OMR exclus atat timp cat au operare la DEB. Si vor creste aici;
-ARW si BCM - putin probabil, ca nu sunt idioti sa-si concureze propriile operatiuni de pe TSR, respectiv IAS+SCV. Eventual doar LTN de pe baza LTN, dar momenta ai si niste incertitudini legate de Brexit.

Cred ca o sa ii vedem alocand capacitate semnificativa pe Ukraina, functie de ce deal primesc pe acolo, iar piata poloneza e minim dubla ca potential fata de cea romaneasca. Nu mi se pare ciudat ca au lansat mai multe rute din Cracovia si nu de la Suceava, Iasi, Satu Mare, Cluj etc

Mai degraba ma astept ca pe OTP sa schimbe complet 320 cu 321 si sa inceapa si pe CLJ inlocurea unor 320 cu 321
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 2 users
Ce a patit HA-LWD?

Sursa aici: "Aeronava de tip Airbus 320 care efectua zborul WZZ 3652 pe ruta Luton-Iasi, a efectuat o aterizare de urgenţă pe aeroportul Henri Coanda luni, la ora 14.26, ca urmare a unei probleme tehnice, informează CNAB."
 
Parcă era posibilă operarea cu A321 pe CLJ doar cu LF mic / greutate redusă. Dacă nu mă înșel, a fost menționat prin presă un conflict între CLJ și Wizz pe tema asta, cei din urmă amenințând cu retragerea.


Da, ai dreptate, uitasem de problema cu pista. Se va ramane la 320 in acest caz
 
Sâmbătă dimineață am fost in cursa spre BGY, care a plecat cam cu 40 - 45 minute întârziere față de ora programată 07.05...motivul, anunțat de shefa de cabină, întârzierea completării documentelor pentru operațiunile de deservire la sol a aeronavei...A fost un 321 aproape full, câteva locuri libere...

Dimineata in jurul orei 5 când am ajuns la OTP terminalul plecări, coada de mașini personale și taxi uri ajunsese pe 2 benzi până aproape de sensul giratoriu din fața terminalului sosiri...În interiorul terminalului nu vreți să știți ce era...

Cu ceva timp în urmă parcă era un domn plătit din bani publici care verifica toaletele din OTP sau am înțeles greșit ???
 
  • 🤣
Reactions: 1 users
FB Wizz Air:

We are happy to announce the allocation of a new aircraft to our Romanian fleet as well as the start of a new route from Bucharest to Lyon, the third biggest city in France!

Besides the new route launching from June 2020, we'll also increase weekly frequencies on our most popular services from Bucharest to Milan and Turin in Italy and Tel Aviv in Israel.

Book your next dream vacation at wizzair.com

7FI5IJ4.png


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Last edited by a moderator:
  • 👍
Reactions: 2 users
BGY si TLV double daily ...

deci se poate merge la TLV sa manânci, te plimbi un pic si te întorci în aceeasi zi sub 100,-€ :D :cool:
 
  • 👍
Reactions: 3 users
Daca aloca o noua aeronava, urmeaza si alte rute noi firesc ?
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Câte aeronave WZZ vor fi în total la OTP din vara viitoare?

12
Daca aloca o noua aeronava, urmeaza si alte rute noi firesc ?
în mod normal, da, ce a fost anuntat pâna acum sunt 11 frecvente saptamânale (+5 TLV, +3 BGY, +1 TRN si 2 LYS) deci mai trebuie sa urmeze ceva.

Ori destinatii noi, ori alte cresteri de frecvente, ori alte rute noi operate în W catre aeroporturi care nu au baze (CND, SCV, SUJ, TGM etc.)
 
  • 👍
Reactions: 1 users