Wizz Air - Discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Polonia : +4 BASED AIRCRAFT, +15 NEW ROUTES +creșteri de frecvente pe alte 13 rute

Putin mai multa atentie nu ar strica celor de la PR: in titlul articolului scriu 13 new routes, iar in prima propozitie scriu: ,,From summer 2020 WIZZ will launch 15 new attractive routes from Gdansk, Krakow and Warsaw '''

Cea mai mare piata Wizz, va beneficia anul viitor de 30 de aeronave alocate, și o creștere de 20% a capacitatii alocate fata de anul acesta.
Cu aceasta crestere Wizz-ul se va apropia f mult de capacitatea alocata de Ryanair anul acesta in Polonia.

Date capacitate alocata in Polonia (din Anker Report) in anul 2019: Ryanair (6,63 mil. seats-one way), Wizz 5,47 mil seats 2019(one way) +20%= 6,56 mil seats 2020 (one way).

Din cauza intarzierii recertificarii avioanelor B738 MAX, banuiesc ca Ryanair nu va prea avea de unde sa isi sporeasca prezenta in Polonia la anul.

Din batalia aceasta, cel mai mult vor avea de castigat pasagerii si aeroporturile din Polonia.
Pe viitor, asteptam aceata batalie si in Romania.

 
Last edited:
Eu ma mir ca WZZ sau RYR nu lanseaza OTP-PRG.
Au baze in ambele orase ,nu exista concurenta LCC.
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Nu știu dacă volumul p2p este atât de mare încât să reziste trei operatori pe OTP - PRG. Prețurile nu sunt exagerate cu CSA sau ROT. De altfel WZZ a încercat în două rânduri OTP - BUD și a renunțat deși concura numai cu ROT. Volume mari cred că ar fi pe OTP - KIV, sunt suprins că WZZ sau BMS nu au încercat până acum.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Cererea se si creeaza iar RYR sau WZZ sunt specialisti in asta.
Anul trecut au vizitat orasul aproape 8 milioane turisti .
 
Curios cum se v-a descurca LOT cu presiunea pe capacitati exercitata de Wizz si Ryan.



Asta poate dauna foarte rau familei Tarom

LOT e aproape Chopin only in Polonia. Practic au P2P mic din Varsovia national care e aproape obsolet devreme ce ai deja autostrazle si drumurie express functionale. Iar Wizz Enter Air etc se ocupa de pasagerii din orasele A care nu au de la legacies deict conexctivitate cu huburi.
 
Cam cat de reala e ocuparea locurilor la checkin:
- fac checkin-ul cu 48 de ore inainte, pasagerul 1 primeste locul 8b, pasagerul 2 primeste locul 24e. Vreau sa mut unul din pasageri langa celalalt. Loc liber doar langa 8b. Dar plata esueaza. Asta pe desktop.
- intru de pe mobil(in ~2 minute), dau sa cumpar acel loc, surpriza, 8c e ocupat, dar liber 24f care aparea ca fiind ocupat cu 2-3 minute inainte. Partea buna ca a fost si mai ieftin si la fereastra. Dar aceasta practica nu mi se pare chiar ok, ei inventand niste locuri ocupate.
 
Asa cum am mai zis, aplicatiile de check-in ale unor companii aeriene aplica tactici absolut ilegale online. Ajutati de expertii lor IT, blocheaza sistematic orice potentiale avantaje pe care clientii - utilizatori al sistemului lor de rezervari/check-in online le-ar putea obtine legal prin ... "eroare de sistem" si ... invitatie candida la aeroport unde pot fi jefuiti dupa bunul loc plac.

Pare o schema bine gindita de a-ti baga mina cit mai adinc in buzunar, bine ticluita si exersata de companiile aeriene inregistrate in UK, de cind cu Brexitul ...




Citez din linkul de mai sus postat de European Consumer Centre Austria :

Technical problems at WizzAir

It is especially annoying that the online check-in on WizzAir's website often doesn't work.

(caz absolut similar cu cel intilnit de mine la British Airways !!!!!!!!!!!)

Every week we receive complaints from consumers who report the following:

  • They wanted to check-in for their WizzAir flight online in order to avoid the additional fees of approximately 35 Euro at the airport.
  • Instead of a boarding pass, they received an error message.
  • At the airport, the staff of WizzAir didn't believe them that the online check-in didn't work. They had to pay the additional fee anyways.
In our experience, it is currently not possible to get a refund for the additional fee from WizzAir without a screenshot of the error message.

Always make screenshots of every step of the booking process. That doesn't only apply to flight bookings but to all kinds of orders on the internet (online shopping etc.). In case of problems, you will always have evidence to support your complaints.

Document error messages with screenshots!
 
Mi se pare anormal să acuzi două mari companii, Wizz și BA în cazul tău, că fac jaf prin sistem.
Sistemele cad și la case mai mari. Că ar trebui să aibă permanent oameni care să intervină rapid, ăsta e un adevăr.

Însă tind să cred ori că e un caz izolat, ori că exgarezi folosind aceste cuvinte de genul "jaf".

Îți ofer un contraexemplu. Am zburat de aprox. 250 de ori cu Wizz, din 2008 până acum și nu am avut niciodată nici o problemă cu vreun serviciu de al lor, exceptând două modificări de orar și câteva întârzieri.

Uneori efectuez check-in online cu câteva ore înainte de zbor. Se mai întâmplă ca aplicația să mai cadă, dar își revine în câteva minute.

Mi se pare cale lungă până să acuzi că te jefuiesc. În cel mai rău caz, îți recomand ca data viitoare să suni la call center (cel gratuit, pentru rezervări online). Sunt amabili și înțeleg situația dacă le explici că nu reușești nu știu ce să faci.

Desigur, dacă îi cerți că au scumpit bagajul de cală între timp, vor râde cum râd și eu acum.

Nu o lua în nume de rău, dar propun să nu-i mai acuzăm atât și să facem tot posibilul să rezervăm serviciile suplimentare mai din timp.
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 users
Am și eu cateva zboruri la activ cu Wizz și nici eu nu am pățit să nu pot face check-in pentru vreun aeroport care suportă chestia asta.
Au fost cazuri (Lisabona) unde Wizz nu oferea check-inul online, dar în cazul ăsta, era gratis la aeroport.
Nu cred că s-ar mânji pentru 5 euro... Să fim serioși, dacă ar fi o chestie de masă s-ar cam afla.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
propun să nu-i mai acuzăm atât și să facem tot posibilul să rezervăm serviciile suplimentare mai din timp.

Intentia mea a fost de a atrage atentia celor ca tine, Tavi si multi altii care utilizeaza frecvent serviciile Wizzair.

Personal am zburat cu ei o singura data si asta doar fiindca aveau zbor direct, la o ora convenabila mie, spre Bucuresti. M-a costat vreo 120 Euro pentru un zbor one way cu durata de 2 ore, bagaj de cala inclus, loc selectat la momentul rezervarii (trei luni in avans), asigurare bagaje, intirziere, etc. Nu sint sensibil la pret si personal fac rezervari doar pe criteriul convenientei.

Desigur, dacă îi cerți că au scumpit bagajul de cală între timp, vor râde cum râd și eu acum.

Nu ii cert pentru scumpirea bagajului de cala, ii cert pentru lipsa de transparenta in informarea corecta a pasagerilor la momentul rezervarii in privinta costului bagajului de cala sau check-inului platit la aeroport. Nu este absolut nimic de ris aici considerind surpriza neplacuta a calatorilor cu buget limitat care ajung la aeroport sa constate ca trebuie sa mai plateasca 25 Euro/pe persoana sau mai stiu eu cit ... pentru familia sa de 5 persoane.

Îți ofer un contraexemplu. Am zburat de aprox. 250 de ori cu Wizz, din 2008 până acum și nu am avut niciodată nici o problemă cu vreun serviciu de al lor
Am și eu cateva zboruri la activ cu Wizz și nici eu nu am pățit să nu pot face check-in pentru vreun aeroport care suportă chestia asta

Ce sa zic aici ... baietzi norocoshi ! :cool:

Nu cred că s-ar mânji pentru 5 euro... Să fim serioși, dacă ar fi o chestie de masă s-ar cam afla.

Mai "Google up" si tu din cind in cind cite un Skytrack, Tripadvisor, aviation blogs & forums, airline reviews, etc. Ce naiba, ca esti Moderator. Pe Dorin il mai tolerez pentru naivitatile postate pe aici, dar de la tine am alte pretentii.
 
Eu am descris doar experiența personală și crede-mă, sunt departe de fi fan Wizz. :)
 
Nu ii cert pentru scumpirea bagajului de cala, ii cert pentru lipsa de transparenta in informarea corecta a pasagerilor la momentul rezervarii in privinta costului bagajului de cala sau check-inului platit la aeroport. Nu este absolut nimic de ris aici considerind surpriza neplacuta a calatorilor cu buget limitat care ajung la aeroport sa constate ca trebuie sa mai plateasca 25 Euro/pe persoana sau mai stiu eu cit ... pentru familia sa de 5 persoane.

Hai să încheiem subiectul ăsta.
Pe scurt;
1. Când intri pe un site și vrei să cumperi ceva, citești mai întâi regulile. Pe site-ul Wizz e totul foarte clar. Apeși Information --> All services and fees și acolo vezi toate costurile (intervalele) pentru bagajul de cală.
2. În timpul rezervării, vezi clar costul bagajului de cală, precum și faptul că check-in-ul la aeroport costă. Nu știu ce ai văzut tu, dar poți să faci o simulare și totul e foarte clar.
3. Dacă ești pasager cu buget limitat, nu te duci total neștiutor la aeroport. Te interesezi din timp și îți alegi serviciile în funcție de buget.
Nu știi să rezervi, apelezi la un prieten sau la o agenție online și plătești comision dacă e nevoie (că doar de-aia e agenție).
4. Fiecare companie are regulile ei proprii. Hai să citim cu atenție și o să vedem că totul e clar scris.

Dacă ce am scris mai sus nu te lămurește, propun să simulezi o rezervare sau să nu mai zbori cu ei dacă te păcălesc și te jefuiesc.
Nici cu British și cu nici o altă companie la care serviciile extra se plătesc.
Evoluăm și e perfect normal să existe opțiuni pentru toate buzunarele, doar că trebuie să fim atenți și să ne informăm, nu să acuzăm din prima.
 
Last edited:
Dacă ce am scris mai sus nu te lămurește, propun să simulezi o rezervare

Rezervarea nu este o problema, sitemul functioneaza perfect , o faci, o platesti, stii cit te-a costat, problema "frauduloasa" este "eroarea sitemului" l-a checkin-ul online care te trimite direct la aeroport unde platesti mai mult decit ce ti-ai bugetat.
 
Ai încercat de pe mai multe platforme ca să fie absolut sigur? Totuși, ești singurul de pe acest forum care s-a confruntat cu așa ceva. Dacă tu la un singur zbor ai pățit așa ceva, iar @Dorin cu sute la activ, eu cu câteva zeci, probabil și @Thomas, nu am avut asemena experiențe, nu te pune puțin pe gânduri?
 
Asa cum am postat mai sus nu mi s-a intimplat mie la Wizz, situatia a fost raportata de Protectia consumatorului European din Austria in urma numeroaselor reclamatii primite. Daca stii limba engleza citeste inca odata link-ul pe care l-am postat mai sus. Daca nu ti-l traduc eu in limba Romana.