Nu ii cert pentru scumpirea bagajului de cala, ii cert pentru lipsa de transparenta in informarea corecta a pasagerilor la momentul rezervarii in privinta costului bagajului de cala sau check-inului platit la aeroport. Nu este absolut nimic de ris aici considerind surpriza neplacuta a calatorilor cu buget limitat care ajung la aeroport sa constate ca trebuie sa mai plateasca 25 Euro/pe persoana sau mai stiu eu cit ... pentru familia sa de 5 persoane.
Hai să încheiem subiectul ăsta.
Pe scurt;
1. Când intri pe un site și vrei să cumperi ceva, citești mai întâi regulile. Pe site-ul Wizz e totul foarte clar. Apeși Information --> All services and fees și acolo vezi toate costurile (intervalele) pentru bagajul de cală.
2. În timpul rezervării, vezi clar costul bagajului de cală, precum și faptul că check-in-ul la aeroport costă. Nu știu ce ai văzut tu, dar poți să faci o simulare și totul e foarte clar.
3. Dacă ești pasager cu buget limitat, nu te duci total neștiutor la aeroport. Te interesezi din timp și îți alegi serviciile în funcție de buget.
Nu știi să rezervi, apelezi la un prieten sau la o agenție online și plătești comision dacă e nevoie (că doar de-aia e agenție).
4. Fiecare companie are regulile ei proprii. Hai să citim cu atenție și o să vedem că totul e clar scris.
Dacă ce am scris mai sus nu te lămurește, propun să simulezi o rezervare sau să nu mai zbori cu ei dacă te păcălesc și te jefuiesc.
Nici cu British și cu nici o altă companie la care serviciile extra se plătesc.
Evoluăm și e perfect normal să existe opțiuni pentru toate buzunarele, doar că trebuie să fim atenți și să ne informăm, nu să acuzăm din prima.