Wizz Air - Discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Să-i trimitem un link pentru despăgubire. Nu cred că i-ar strica 400 euro.
 
Reactions: 1 user
"Bloggerii" au si sarit cu articole despre aceasta intamplare, in care au postat si linkuri (monetizate) catre site-uri cu despagubiri.
Cred ca mosul imi va aduce o lista de blocati, asa de craciun ;)
 
  • 👍
  • 🤣
  • 🌟
Reactions: 4 users
Yieldul in contextul unui zbor lung si, mai ales, sezonalitatea extrema

Pai si VLC are cam aceeasi timpi de zbor, se afla cam la 70 - 80 km nord de CDT, si tot comunitatea de romani este baza cursei.
Sezonalitatea extrema, recunosc ca nu inteleg la ce te referi...Blue a zburat atat vara cat si iarna iar Wizz parca doar iarna, nu mai tin minte de vara...

Oricum, regiunea Comunidad Valenciana, unde se afla cele doua aeroporturi, VLC in provincia Valencia si CDT in provincia Castellon, are ce oferi in tot cursul anului. De exemplu, in Romania, nu prea am vazut oferte si promo uri despre Costa Valencia si Costa Azahar.

Desi nu am muncit si nu am pe cineva in Spania, de 12 ani calatoresc in Spania si mai ales in zonele de mai sus...interes personal, turism, meciuri de fotbal, concerte...

Ca sa-mi raspund la propria intrebare din postarea anterioara, parerea mea si cred ca problemele cu OTP - CDT dar si alte curse, vin din interiorul unor probleme, divergente si interese eonomice si politice in/din cele doua provincii de mai sus.
Este o intreaga poveste, pe care o urmaresc in fiecare zi in presa locala. Aeroporturile apartin primariilor.
Nici Iberia prin Air Nostrum, nu a fost lasata sa deschida curse interne...si multe altele care daca le povestesc, te doare capul...

Wizz, avea 2 curse spre Polonia si a renuntat la una din ele dar a deschis spre BUD...
Ryanair, avea Londra, Bristol si Sofia dar a renuntat la ultimele doua...

Apropo, am observat ca la plecarea curselor de pe CDT, la controlul de securitate sunt doua porti dar se foloseste doar una si cam de fiecare data avionul pleaca cu ceva intarziere...desi sunt doua pasaje cu burduf, nici o companie nu le foloseste iar accesul la/de la avion se face per pedes...
 
WZZ renunta la Otopeni -Castellon incepand cu 25 martie.

Surprizaaa...in perioada 31.03 - 24.10.2019, vor fi 3 zboruri pe saptamana / marti, joi si sambata, cu ore programate decolare din OTP...marti si sambata 18.25 si joia 14.15.
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Pai nu e surpriza, au facut ruta seasonal din cauza sezonalitatii extreme, cum scriam mai sus. Ca si VLC se bazeaza doar pe trafic etnic si turism ( probabil ceva mai mult turism in cazul VLC). Yieldul e atat de praf iarna ca nici compania cu cel mai scazut cost pe scaun nu reuseste sa se descurce.
 
Ajustari în programul de vara 2020 pe Londra:
SUJ-LTN scade de la 4 la 2 WF
CND-LTN scade de la 5 la 3
SBZ-LTN scade de la 9 la 7
De pe acum putem spune ca cele 3 aeroporturi vor înregistra scăderi de trafic în 2020 fata de anul recent încheiat.

Legat de Sibiu, în ritmul acesta de scăderi frecvente/anulari rute, au ajuns ca în vara Wizz sa mai opereze doar 31 zb/săpt.

Practic, mai mult de jumate de aeronava o vor folosi în vara pt a lega alte aeroporturi.

Perspectivele nu sunt roz pt Sibiu, mai ales ca din 2021 o sa fie operațional și Brașov, se va termina și autostrada Sebeș-Turda (deci se va ajunge mai facil la megabaza Wizz de la Cluj). Recent cu ocazia darii în exploatare a lotului 3 din autostrada Lugoj-Deva, jud Hunedoara este mai bine conectat cu Aeroportul Timișoara, iar în 2021 când Timișoara își va exercita titlul de Capitala Europeana a Culturii, Ryanair (dacă se va reuși recertificarea Max-urilor) s-ar putea sa deschidă ceva rute.
 
@lagrange

Sibiu, Brasov, TG Mures si Cluj e mult prea mult pt Ardeal. Conform cu orgoliile patriotilor locali, s-ar face aeroport in orice localitate. Dar sa fim seriosi, astea sunt mofturi, cu sistemul de autostrazi ai nevoie de 2 aeroporturi care iti pot deservi zona f. bine, adica Cluj si inca unul. Si oricum, epoca subventiilor eterne pt aeroporturi cu putine curse sau cu taxe zero se cam duce, chit ca patriotii locali vor da vina pe UE ca nu-i lasa sa sparga banii comunitatii la infinit pt a subventiona sitibreicuri
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 user
Păi se știe că Brașovul este foarte bine conectat la autostrăzi.
 
Pt ca vorbeam de Sibiu mai sus, în ajunul Crăciunului se pare ca au realizat o achiziție directa de la firma Reliance Travel Consulting din București( doamna Aurelia Fulger) , în valoare de 125.000 lei (peste 26.000 de euro), având ca obiect efectuarea unui studiu de trafic.

 
@lagrange, am senzatia ca nici Londra nu mai e cea a fost, e prima oara, cred, cand vad scaderi de frecvente pe LTN de la un an la altul. Sau mai bine zis aeroporturile romanesti si-au cam atins potentialul inclusiv pe aceasta destinatie care in ultimii ani a fost o sursa constanta de crestere. Si nici Brexitul nu ajuta.
 
Legat de Londra nu cred ca e asa. Londra va ramane mult timp in top. Numai ca, hai sa ne gandim, e cam multa capacitate intr-un catchement area de, sa spunem, 5 milioane. Clujul are 3xLTN, 1xLGW si de la vara 1xSTN. Doar Clujul. Asta inseamna peste 900 OW zilnic.Din doua experiente din toamna asta, in luna "moarta" (noiembrie), LF pe CLJ sunt mereu peste 90%. Si LON nu e chiar low yield. Dar da, e prea mult 4 aeroporturi intr-un patrat cu laturi de sub 200km.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
La SUJ s-a scazut de la 4x weekly la 2x weekly Londra Luton. Nu m-am prins cand, dar asa e si in orarul de vara. Zborurile sunt operate de la Londra Luton la 5:30... ca apoi WZZ sa se mire de ce pasagerii de city-break din SM iau aceleasi zboruri de pe CLJ sau DEB...
 
Ruta spre Sankt Petersburg după părerea mea, este jackpot! Mai ales ca din Octombrie se scot vizele pt zona aceea!


Sent from my iPhone using Tapatalk