Wizz Air - Discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Eu cred ca omul nu s-a prezentat la timp la poarta. End of story.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Stie cineva ce se intapla la ALC? zborul de ieri CLJ-ALC s-a reprogramat pe astazi dar se pare ca nici astazi nu se va zbura acolo.Delay-ul anuntat de care wizzair e 'restrictions at destination airport'
 
follow-up... o tipă dintre cei overbooked susține că s-au strigat pasageri prin stație. Omul zice că era în coadă și că nu și-a auzit numele (fiindcă n-a avut bagaj de cală).

Concluzii:
- omul a mințit prin omisiune în postare, n-a scris nimic despre faptul că s-au strigat nume
- învățătură de minte: cînd ești la poarta de îmbarcare (în coadă sau pe scaun), ai BP cu loc alocat pe acel zbor și auzi că se strigă nume, te duci OBLIGATORIU în față la ghișeu chiar dacă numele tău nu e strigat. Acele nume se strigă fiindcă se inchide boarding-ul

Probabil omul era lipsit de experiență în materie (ca și mine, de altfel) și a stat ca fraierul în coadă cînd a auzit că se strigă nume. Sau, pur și simplu, a fost strigat și n-a auzit ...

 
  • 👍
Reactions: 1 users
Asta se intampla cand stai ca un domn pe scaun, cu castile in urechi si astepti cu un zambet arogant sa treaca toti “ca doar nu pleaca fara tine”... ce sa zic... uneori ti-o mai si iei... nu zice nimeni sa nu stai pe scaun, dar daca tot vrei sa te simti domn ia-ti priority cu loc pe primul rand sau la trape si intra printre primii sau fii simtit si ridica-te cand vezi ca sunt trecuti 75%, nu astepta sa fii strigat...
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Și încă o concluzie din toată tărășenia asta de mai sus, ce se deduce din faptul că tipa care era overbooked zice clar că și-a făcut check-in relativ tîrziu, cu 8 ore înainte de zbor.

Asta îmi întărește bănuiala că pasagerii overbooked sînt cei care-și fac ultimii check-in-ul. Așa că, dacă ești șmecher și îți faci check-in printre ultimii, cu speranța că ți se alocă random unul din locurile "bune" (alea care se dau la final), riști să rămîi fără loc în cazul în care zborul e overbooked.

P.S oare agenții de îmbarcare au voie să-ți dezvăluie înainte de îmbarcare că zborul e overbooked ? I-ai putea întreba și, dacă-ti spun că nu e, atunci poți să faci ca omul nostru. să te pui ultimul la coadă ...
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Asta îmi întărește bănuiala că pasagerii overbooked sînt cei care-și fac ultimii check-in-ul. Așa că, dacă ești șmecher și îți faci check-in printre ultimii, cu speranța că ți se alocă random unul din locurile "bune" (alea care se dau la final), riști să rămîi fără loc în cazul în care zborul e overbooked.

Confirm (zbor frecvent cu Wizz)
 
  • 👍
Reactions: 1 user
P.S oare agenții de îmbarcare au voie să-ți dezvăluie înainte de îmbarcare că zborul e overbooked ? I-ai putea întreba și, dacă-ti spun că nu e, atunci poți să faci ca omul nostru. să te pui ultimul la coadă ...
Banuiesc ca nu mai e un secret pentru nimeni daca e overbooked sau nu, cum zice si doamna respectiva: checkinul online nu a mers si a fost la ghiseu. In acel moment afli, poti spune cui vrei tu, nu vad ei de ce ar tine un secret. Dar...nu mai poti sta ca un domn pe scaun, in momentul in care apare agentul de check in , in Romania apare si coada, sau coada exista chiar inainte ca cineva sa vina la ghiseu...si ti se duce zambetul arogant :).
 
OTP-LED-OTP, din 01.07 - operat in zilele de luni, miercuri, vineri

București H. Coandă – St. Petersburg 6:15 – 9:00 (W6 3281)
St. Petersburg – București H. Coandă 9:30 – 12:20 (W6 3282)
 
  • 👍
Reactions: 4 users
Deci solutia e sa stai la coada, eventual sa fortezi locul cat mai in fata si sa nu fi smecher sa faci checkin cat mai din timp eventual cu 1 an inainte, nu ar fi interesant sa vedem regulile astea si pe site-urile companiilor?

Abia astept articolele alea in care tot felu de geeks in aviatie ne explica cum e mai civilizat sa zbori si care ne arata cat de necivilizati suntem ca natie. Ciudat totusi ca nimeni nu vede nici o vina a companiei. O sa vedeti ca pe termen lung practica asta nu o sa mai tina, e suficient sa i se intample unuia important sa vedeti cum o sa apara reglementari ca doar asa se intampla tot timpu, dupa abuzuri repetate apar reglementari.
 
  • 👍
Reactions: 3 users
Eu nu cred ca e vorba de vreun abuz. Pur si simplu (in cazul de fata) as presupune ca e vorba de no show pentru ca pasagerul nu s-a prezentat la timp la imbarcare.
 
Probabil că ar fi o idee bună ca Wizz Air să ofere clarificări. Dar știm cu toții că asta nu o să se întâmple.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Meanwhile...s-a mediatizat cazul
20200120-162344.jpg
 
  • 👍
  • 🤣
  • 🌟
Reactions: 5 users
Doar în România asemenea situație poate să ajungă subiect de știri la un post tv, și încă la unul care pretinde că nu este de cancan
 
  • 👍
Reactions: 5 users
Am zburat astăzi de la CLJ la VIE, cursă era overbooked si ce sa vezi? M-am îmbarcat printre ultimii si am avut loc 🙄 ah, nu aveam nici priority 🤣
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Salut,
Am o nelamurire referitoare la Wizz Priority. Acel troller de maxim 55 cm inaltime, il pot lasa la check-in desk pentru bagaj de cala?
Nu scrie explicit chestia asta, dar am facut astfel am facut pe un zbor BCN-CLJ in Noiembrie si a mers, dar vreau sa stiu daca e regula acceptata. Am un zbor CLJ-MMX-CLJ pe 1-4 Feb
Ce zice aplicatia la rezervarea mea e astfel:
-Free carry-on bag 40x30x20 cm
-Trolley bag 44X30X23 cm
-Be among first onboard
-Dedicated check-in desk to drop your checked-in baggage faster