Wizz Air - Discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Wizz Air închide singura bază din Germania după 14 luni pe 24 octombrie 2021 :confused:
S-ar putea să revină în 2022. Unele rute merg foarte bine, altele nu. Datorită Corona, în prezent nu sunt posibile operațiuni de zbor stabile și profitabile la DTM.
Este foarte probabil ca DTM-SVC să fie anulat sau zboare W-Pattern
 
  • 😟
  • 👍
Reactions: 2 users
Va salut!

Sunt nou pe acest forum, si in curand o sa circul in premiera cu avionul. Mi-am luat bilete pentru data de 25 august, la un zbor Cluj - Malaga. Avand in vedere ca nu am mai zburat, si nu sunt familiarizat cu aeroporturile, as dori sa va rog sa-mi impartasiti din experientele si sfaturile voastre, in special referitor la ce trebuie prezentat in aeroport cand ajung, si cu cat timp inainte de zbor trebuie sa fiu la aeroport.

O sa am la mine buletin si certificat covid european de vaccinare. Ce mai trebuie pe langa? Sunt putin nedumerit fiindca dupa ce am facut in aplicatie check-in-ul, mi-a aparut un buton cu "descarcati permisele de imbarcare", doar ca pe PDF-ul descarcat, scrie "Acesta nu este un permis de imbarcare" (atasez foto mai jos)
Oare ce trebuie sa fac? La check-in totul a decurs bine, biletele platite integral etc.

Mentionez ca am facut si check-in de intoarcere, insa acolo pe permisul de imbarcare descarcat din aplicatie, spre deosebire de zborul dus, scrie "Permis de imbarcare" si are un cod de bare pe el, deci pare ok.

Multumesc anticipat.

wVfbu7T.jpg
 
Salut, când ajungi la aeroport, te duci direct la ghiseele de check-in 15-20. Iti verifica ei toate actele, după o sa primesti o carte de imbarcare și te poți duce la porta de imbarcare.
 
  • 👍
Reactions: 2 users
In general, cam pentru orice tara trebuie completat PLF, diferit in functie de destinatie.
De aceea si scrie "ACESTA NU ESTE UN PERMIS DE IMBARCARE". Practic, permisul de imbarcare il obtii dupa ce verifica toate actele si formularele pe care trebuie deja sa le ai.
Pentru Spania trebuie completat un formular privind starea de sanatate in aplicatia Spain Travel Health (SpTH).
Detalii: Condiţii de călătorie | Ministry of Foreign Affairs
Calatorie placuta si in siguranta!
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Va multumesc pentru raspunsuri, nu stiam de formularul SpTH.

Inca un detaliu, la Wizz se accepta gratuit in avion un rucsac de laptop de 40x30x20.
Eu am un rucsac de laptop care are 45x30x18 cm, deci lungimea, care e strict la partea ce vine pe spate, depaseste standardul cu 5 cm, pe urma se ingusteaza.
Ce parere aveti, o sa pot urca cu el fara sa ma puna sa platesc in plus? Se masoara strict fiecare bagaj de cabina? Mentionez ca nu o sa il umplu foarte tare, probabil 3-4 kg va avea maxim.
 
Pai din ce stiu eu bagajul de 40 × 30 × 20 cm este pana la 10 kg. Ca are 3-5 cm. in plus nu mi se pare mult, caci tot asa intra sub scaun sau in compartimentul de bagaje de deasupra scaunelor. Eu am venit cu un astfel de rucsac la o alta companie aeriana, si nu am avut probleme, poate chiar am si depasit cele 10 kg. nu mi la cantarit sau masurat nimeni. Am fost intrebat doar ce bagaj de mana am, am spus ca un rucsac si atat.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
S-a terminat sezonul de vară, cu treaba asta pot scăpa de câțiva angajați de care nu au nevoie pentru sezonul de iarnă.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Wizz a incercat sa preia EasyJet. Fara success deocamdata dar din cate il stim pe Varadi daca isi seteaza un tel pana la urma va reusi.

LONDON, Sept 9 (Reuters) - EasyJet (EZJ.L) has rejected a takeover approach from Wizz Air that would have created a low-cost airline to rival Ryanair, opting instead to raise $1.7 billion from shareholders and go it alone in an industry battling to recover from the pandemic.

EasyJet declined to name its suitor, but a source familiar with the matter told Reuters it was Wizz Air (WIZZ.L). Wizz also declined to comment.

 
  • 👍
Reactions: 2 users
Veniturile din serviciile conexe pe care Wizz Air le-a oferit anul trecut, precum bagaje în plus sau posibilitatea alegerii locului în avion, au reprezentat aproape 56% din totalul veniturilor și se plasează astfel pe primul loc în lume, potrivit unui studiu realizat anual de către IdeaWorksCompany....

55,9% din veniturile totale au fost generate din aceste taxe. În 2019, acest procent era de 45,4% din veniturile totale. Rezultatul înregistrat de compania fondată în Ungaria este un record, fiind cel mai mare procent înregistrat vreodată de o companie aeriană. Anterior, recordul a fost deținut de Viva Aerobus, cu un procent de 47,6% realizat în 2018.

Grupul Ryanair se plasează pe locul șapte, cu veninturi auxiliare de 36,7% din venitul total.

(boldarile imi apartin)

economica.net
 
  • 👍
Reactions: 1 users