Daca dupa 12 zile calendaristice (nu 16) comerciantul nu trimite la decontare tranzactia banca restituie banii in mod automat si imediat cumparatorului.Salutare,
Apelez la voi pentru am ma ajuta cu o informație.
Am 2 rezervări pe LTN cu W6, una de 5 și alta de 3 persoane din IAS in luna Octombrie (prima si a doua săptămână din lună). Le-am platit cu cardul de Euro (din LTN am achizitionat alte zboruri si am folosit acelasi card), am folosit Transilvania (de obicei folosesc Raiffeisen) cu achizitie la inceput septembrie.
M-am trezit cu bani în cont înapoi pe segmentele IAS-LTN. Pentru ambele rezervări. În contul Wizz totul e valabil, e confirmat, factura,tot. Banca îmi spune că au așteptat 16 zile ca Wizz Otp să fi operat plata, nu s-a întâmplat astfel încât au returnat bani în disponibil, dar Wizz mai are la dispoziție 30 zile. Nu am mai pățit niciodată un asemenea incident.
Întrucât luni am primul zbor cu ei să sun la call center la Wizz Ro sau se vor procesa ulterior? A mai pățit cineva așa ceva?
E valabil numarul 0900? În seara asta îmi spunea că e nealocat dar apoi am văzut că e 09-18.
Nu aș vrea să mă trezesc în weekend când generez cărțile de îmbarcare că rezervarea nu mai e valabilă.
Dacă postarea nu e relevantă pe topic rog moderatori să o trimită la coș
Din pacate doar WZZ profita de criza BLA. Nici o miscare de la Tarom .
Care ar fi motivul?
Explicatia: avioanele WAZ zboara pe langa tarmul Indiei pe cand ETD are ruta directa,mult mai scurta. Motiv: certificarea ETOPS sau,mai bine zis ,lipsa acesteia la avioanele WAZ.The 1,876-mile flight is blocked at 5hr20min from Abu Dhabi and 5hr50min to Abu Dhabi...
As a point of comparison, Etihad Airways also operates this route with a Boeing 787-9, and that’s blocked at 4hr15min from Abu Dhabi and 3hr55min to Abu Dhabi
„Într-adevăr, în ceea ce privește situația la Blue Air, am făcut pași în față, dar nu în totalitate pentru că pur și simplu nu avem capacitate disponibilă la acest moment, în ciuda faptului că avem 171 de avioane în flotă, aceste avioane zboară. Nu putem să mutăm avioanele așa de repede, dar bineînțeles că ne uitam la următorul an să vedem ce putem face”, mai spune Váradi.
Întrebat de Economica.net dacă Wizz Air ar mai fi avut loc de creștere dacă Blue Air nu ar fi dat chix, Váradi spune că “am fi crescut, dar acum creștem mai mult datorită lor. Bucureștiul devine cea mai mare bază operațională pentru Wizz Air din întreaga rețea, Clujul este o bază operațională foarte puternică acum, iar Iașiul vine din urmă. Suntem interesați să devenim de facto transportatorul național al României”.
Wizz a renunțat la operațiunile din Sarajevo, iar capacitatea de acolo a fost transferată și la București.
Nu sunt de acord, dar iti respect opinia si incerc sa o inteleg.Nu e bine pt piata sa existe situatii de monopol sau oligopol.
Blue Air era ceva diferit fata de Wizz; opera si pe alte aeroporturi. Nu e strict o problema de capacitate pe care WZZ nu o are, ci pur si simplu era vorba de un alt model de business, cu un produs usor diferit.
Pe langa faptul ca pentru BLA Oslo ,Stockholm ,Bruxelles etc insemnau aeroporturi principale nu localitati aflate la o suta de kilometri departare , Blue Air oferta si zbura catre rute interesante gen Helsinki ,Dubrovnik, Split , Madeira, Porto etc . Si la preturi bune. Are dreptate @colonelu81 ,nu era acelasi produs si, repet,ar fi fost tare bine sa fi venit un easyjet.Nu sunt de acord, dar iti respect opinia si incerc sa o inteleg.
Zborurile pe aceste aeroporturi tertiale (pompos denumite Frankfurt-Hahn sau Paris-Beauvais, etc) sunt doar in avantajul si spre castigul companiilor aviatice care zboara acolo si nu in cel al calatorului necugetat, care da banul pe rand, nu tot o data.
Va fi inlocuit doar din lipsa de alte optiuni. Ceea ce este, pentru pasager, restrictiv si contraproductiv.BLA nu poate fi inlocuit de WZZ/RYR decit partial.