• This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn more.
  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
6,495
2,054
113
39
EDDK
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
#2
Wow, fain unghiul. Cum de ti-a venit ideea?
Cati G suporta camera?
 
Feb 13, 2012
196
39
43
38
Cluj-Napoca
#3
La elicopterul Kamov Ka-26 palele rotorului inferior in partea din fata coboara pana la aproximativ 1,5 metri deasupra solului ceea ce in unele situatii e destul de periculos si din acest motiv cat timp rotorul se invarte este interzisa apropierea de elicopter pentru ca exista pericolul de decapitare. Din pacate au fost destule cazuri. Mai jos aveti un link cu privire la un asemenea accident. Va avertizez ca imaginile sunt socante.

http://stirileprotv.ro/stiri/eveniment/film-de-groaza-in-timis-barbat-decapitat-de-elicea-unui-elicopter.html

Revenind la subiect ideea mi-a venit incercand sa fac fotografii in care sa cuprind pala rotorului si fuselajul in care sa arat cat de jos pot cobori aceasta. Asa ca daca aveti cumva ocazia sa fotografiati de aproape Ka-ul 26 in actiune sa aveti in vedere prima data propria siguranta.

Nu stiu la cati g rezista camera (GoPro Hero2) dar s-a filmat cu ea montata pe aripa de la F-18 deci banuiesc ca destui de multi. In aces caz eu am folosit ventuza de parbriz.