Austrian Airlines (OS/AUA)

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
De ce? Au multe avioane denumite dupa orasele - tinta principale in routingul lor.
Bine, bine. Dar mi se parea interesant sau chiar ciudat ca o alta tara sa foloseasca nume de orase din alte tari. Mi s-ar parea ciudat ca noi in Romania sa "botezam" aeronave cu nume de genul Paris, Viena, Barcelona, Londra, Istambul, Koln, Roma etc.. :)
 
Am dat din intamplare de aceasta imagine.

Asta ne arata ca ... nu prea ai citit forumul asta inainte de a deveni membru ! Ai fi putut elimina o gramada de ... "din intimplare".

A-si recomanda tutulor celor care deocamdata doar... citesc forumul, contemplind sa devina eventual membrii la un momentdat, sa-l citeasca in intregime de la un cap la altul ( inainte de a deveni membru !)

Asta ne-ar ajuta enorm in a economisi postari redundante pentru membrii noi care au revelatii sau cauta lamuriri "mura'n gura"

Bun venit in forum bbx.:) Remarca mea nu se vrea a fi personala ci mai degraba generala de acum incolo ... daca s-ar putea. Este greu sa integrezi noi membrii in discutii la un nivel elevat, daca noii membrii nu fac dovada unor cunostinte de baza. Deci recomand cu caldura citirea arhivelor acestui forum, astfel incit postarile noilor membrii sa egaleze sau de ce nu, sa ridice calitativ nivelul discutiilor pe forum.
 
Hai ca asta e tare. Vezi flota B747 al celor de la KLM, de exemplu. Imi place cand vorbim inainte sa efectuam o cautare pe google.
 
Dar mi se parea interesant sau chiar ciudat ca o alta tara sa foloseasca nume de orase din alte tari.
Cineva iti raspunde, iar tu bati campii, iar.
 
Mda, comparam niste orase anonime pe plan mondial (de cateva zeci sau sute de mii de locuitori) cu niste orase de milioane de locuitori cunoscute pana si de copii de gradinita in majoritatea regiunilor planetei.
 
Last edited:
Cam ce reprezinta Bucurestiul pe plan mondial ca eu nu stiu, in afara de capitala unei tari de doi lei din Europa de Est. Intreb nu dau cu parul :)
Post automatically merged:

Cineva iti raspunde, iar tu bati campii, iar.

Cu ce bat campii ? Am intrebat doar, ca tu ai spus sa vad ce scrie pe flota KLM, iar eu am dat niste exemple, poate chiar scrie pe unu din ele Caracal, de unde sa stiu. :)
 
Hai sa discuta si tema asta….nu e nici o problema ca membrii mai noi revin cu chestiuni "eterne".

Fiecare Companie are un anumit stil de a-si denumi flota, foarte des asta fiind o actiune de Marketing in sine.

Companiile de tip legacy in foarte multe piete isi denumesc aeronavele dupa orase-tinta din rutele lor. Motivul e foarte simplu - isi doresc si pasageri pe Incoming. Asa unui Roman i se poate parea placut sa se urce la bordul avionului "Bucharest" la OTP sau unui chinez intr-un A380 "Peking" al Lufthansa.

Alteori denumirea este asociata unor activitati ale companiei. Ultimul 777 al Austrian se numeste "Sibanye" - ceea ce inseamna "suntem impreuna" in Limba zulu si face referire atit la cursele de Africa de Sud ale companiei cit si la actiunile de caritate ale Austria Airlines in Cape Towm.

La Lufthansa , flota narrow Body are denumiri de orasele mici - aici orasele respective platesc o taxa de Marketing pentru a fi intr-un fel sau altul mentionate.

Norwegian are atit denumirile cit si Tail Wings pictate cu nume de personalitati nordice - tocmai pentru a creste atasamentul publicului scandinav fata de marca respectiva (sa nu uitam ca in "home market" SAS este un operator pan -national perceput a fi prea danez in Cultura corporatiei).
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Dar mi se parea interesant sau chiar ciudat ca o alta tara sa foloseasca nume de orase din alte tari. Mi s-ar parea ciudat ca noi in Romania sa "botezam" aeronave cu nume de genul Paris, Viena, Barcelona, Londra, Istambul, Koln, Roma etc.. :)

Este daca vrei un semn de respect si pretuire ale companiilor aeriene pentru anumite tari sau orase, unde istoric acestea opereaza in conditii optime de foarte multi ani cu rezultate constant pozitive. Este si un instrument de marketing in mina companiilor aeriene de a mantine si creste continuu loialitatea clientilor din tarile respective si in plus de a stimula interes si cerere intre pietele deservite.
 
AUA streicht Verbindung Wien-Linz
Conform articolului (in limba Germana), AUA trece printr-o faza de regandire a rutelor sale, care a dus la decizia de a anula zborurile intre VIE si LNZ, precum si spre HAV, HKG si CMB. Decizia de a anula cursele de Linz vine in principiu din cauza scaderii numarului de Pax cauzat de noul parteneriat AirRail intre AUA si ÖBB (Compania nationala a cailor ferate din Austria) pe VIE-Linz, unde s-au inregistrat cresteri din ce in ce mai mari. De asemenea, se mai ia in considerare si eliminarea curselor intre VIE si MIA destul de curand.

Eliminarea rutei VIE-HAV se explica prin yield-ul mic capatat pe cursa cauzat de preturile mici, cu toate ca gradul de incarcare era relativ ridicat. Scrie ca in contrast cu rute precum VIE-MRU/MLE, the passengers' willingness to pay pare sa fi fost mai mic pe HAV, una din motive fiind numarul mic de hoteluri de lux, unde se cazeaza pasageri care ar fi, in principiu, dispusi sa dea mai mult pe bilet.
 
Last edited:
AUA streicht Verbindung Wien-Linz
Decizia de a anula cursele de Linz vine in principiu din cauza scaderii numarului de Pax cauzat de noul parteneriat AirRail intre AUA si ÖBB (Compania nationala a cailor ferate din Austria) pe VIE-Linz, unde s-au inregistrat cresteri din ce in ce mai mari.
asta am văzut și în revista de la bord, se lăudau cu o creștere a numărului de pasageri de pe ruta Linz - VIE de peste 70% (dacă bine-mi aduc aminte)...
 
Haideti sa fim cinstiti - un Feeder de 150km este total neeconomic. Nu ai paxi O&D, costul pe scaun e mare pentru ca practic ai doar un fuel burn de decolare. In plus avionul sta mult neutilizat pentru ca trebuie sa se armonizeze cu timpii de hub and spoke.

La ruta de Miami trebuie vazut ca Lufthansa isi imparte de fapt Florida - Austrian creste in locul zborurilor de Miami numarul zborurilor spre Orlando iar Lufthansa ramine cu Miami - de la FRA zboara cu 380, nu sunt Sigur daca si de la MUC mai nou odata cu mutarea unei parti de flota de la FRA.

Pe leisure-ul tipic spre Caraibe nu cred ca Austrian e compania ideala - configuratiile lor cu 40 de scaune Business sunt greu de umplut cu paxi cu excursii pausale. Cred ca rutele astea o sa le reveem in curind operate de Eurowings, care au cabina optimizata pentru asa ceva - un pic de premium economy si mult economy.
 
Corect! Pana si d-na Director al aeroportului LNZ zicea ca anularea acestor curse era doar o chestiune de timp si ca se asteptau cu totii la asta. Foarte interesant mi se pare, insa, ca pastreasa VIE-GRZ - alt zbor care mi se pare pointless. Mai e si VIE-SZG, distanta care este parcursa in 2h 15m cu trenul..
 
Vrei sa te fac sa intelegi de ce GRZ?

Norbert Hofer, ministrul transporturilor si fost candidat la presedintie e din Steiermark. Si capitala landului e Graz.

Daca mergi prin forumul austriac, vei vedea ca atitudinea e foarte anti Lufthansa (nu ai Idee cite injuraturi primesc in mesaje privat de la membrii forumului), pentru ca nemtii nu inteelg sa subventioneze ideile de preamarire Austrian care i-au dus de fapt la faliment inainte de vinzare.

Plus ca Lufthansa face Lobby la scoaterea impozitului pe zbor - au reusit sa fie injumatatit anul trecut - asa ca anumite sensibilitati ale unui ministru al transporturilor care vrea sa apara si el bine la el in comuna e bine sa fie luate in considerare.
 
Se pare ca SBZ-VIE merge foarte bine in ziua de Vineri. Presupun ca Luni e la fel.
Initial am dorit sa zbor pe 31 Mai (Vineri), insa am fost "nevoit" sa zbor Joi. Diferenta de pret intre Vineri si Joi este de NZD400/pers, si asta cu 6 luni inainte de data zborului.
 
Nu gasesc nicun eveniment. Nu vad relatia intre un astfel de eveniment si traifcul outbound de vineri. Mai repede cred ca e vorba de pasageri care fac "naveta" Luni catre SBZ, iar Vineri catre VIE.